Gå til innhold

Jeg HATER folk som DRITER i garderoben! Fy F***!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Salvesen

Om man er med i et maraton, så er det gjerne slik at om man må bæsje, så må man bæsje. Eller tisse. Eller menstruere.

Shit happens.

https://dogmomchasingthestork.files.wordpress.com/2013/05/marathoner-poop.jpg

http://blogs.houstonpress.com/news/marathonuta.jpg

http://blogs.houstonpress.com/news/marathon%20peeing.jpg

Lurer på om dette er noe de trener på når de er på maraton-øving. Man skulle jo tro der både er sekunder og minutter å spare på god drite-teknikk :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ikke SÅ forferdelige. Den første er vel mest ubehagelig. Den andre ser ut som et oppskrapet kne, inntil man ser litt nøyere etter. Den siste ser man vel teknisk sett egentlig ikke så veldig mye av.

I dare you!

Ok, jeg gjorde det!!!! Den siste aner jeg ikke om menstruerte eller tisset. Men jeg behøver ikke å vite det heller. Kjenner jeg er glad for at jeg ikke var i nærheten av noen av disse. Spesielt han som løp med møkka rennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dette er noe de trener på når de er på maraton-øving. Man skulle jo tro der både er sekunder og minutter å spare på god drite-teknikk :klo:

:skratte::skratte::skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dette er noe de trener på når de er på maraton-øving. Man skulle jo tro der både er sekunder og minutter å spare på god drite-teknikk :klo:

Så en gang bilder av en som hadde bæsjet på seg, og som stakk hånden inn i shortsen, fisket ut bæsjen og kastet den til side. I fart. Det var ganske imponerende.

Tror for øvrig mange maratonløpere er klar over at slikt kan skje. Er ikke uten grunn man ofte kan se artige plakater under maratonløp.

http://dailysyndrome.com/wp-content/uploads/2014/09/Poop.jpg

https://bestracesigns.files.wordpress.com/2012/04/dump.jpg?w=331&h=435

https://bestracesigns.files.wordpress.com/2013/07/1outof100.jpg?w=590&h=525

Ok, jeg gjorde det!!!! Den siste aner jeg ikke om menstruerte eller tisset. Men jeg behøver ikke å vite det heller. Kjenner jeg er glad for at jeg ikke var i nærheten av noen av disse. Spesielt han som løp med møkka rennende.

Jeg har jo litt sympati med ham, og er imponert over at han fortsatte løpet. Fint med folk som gir litt faen i hva andre synes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Har alltid sett for meg at maratonløping var slik en kjedelig sport, men nå begynner jeg virkelig å tenke at det kanskje er noe i denne sporten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min er i overkant.

Men ellers, for fucks sake, når jeg må drite så må jeg drite. Det er ikke noe jeg kan planlegge når skal skje. Om det plager deg kan jo du like godt gå på do på McDonald's eller hva du mente driteren skulle gjøre.

Anonymous poster hash: e881b...40b

Må være enig med, TS, og jeg forstår ikke hvorfor folk må DRITE i offentlige toaletter. Har dere så diaré hver gang at dere ikke klarer å holde dere litt, til dere er hjemme?

Anonymous poster hash: bc4aa...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol. Og så var tråden kuppet av scat-fetisjister. :klappe:



Anonymous poster hash: c2627...a9d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man så må man. Hva skal man gjøre da? Drite i buksa?

Det er én mulighet...

Men man kan også:

1. Drite før trening

2. Drite etter trening

3. Drite på trening, men ikke bruke evigheter på den eneste tilgjengelig dassen.

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være enig med, TS, og jeg forstår ikke hvorfor folk må DRITE i offentlige toaletter. Har dere så diaré hver gang at dere ikke klarer å holde dere litt, til dere er hjemme?

Anonymous poster hash: bc4aa...4e1

Jeg synes det er litt vanskelig å relatere meg til dem som ikke bare synes at man bare skal bæsje i sitt eget toalett, men forlanger at andre også skal gjøre det.

Dette minner meg for øvrig litt om tråden om hvordan unngå promping foran kjæresten, hvor man fikk artige tips som å smyge hånden ned i buksa for å diskret dra den ene rumpeballen til side slik at luften kunne slippe ut helt lydløst.

Jeg tror jeg lo omtrent like mye av den tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening setter i gang tarmsystemet. Må du må do, så må du på do.

Så folk får akutt dotrang når de trener/etter at de har trent? Jeg har trent i flere år og har aldri fått akutt avf.trang under en treningøkt/etter å ha trent, men jeg har blitt dårlig før, og det er på grunn av mat jeg har spist eller drikke jeg har drukket, ikke fordi jeg har trent. Tror folk må ta en titt på kostholdet sitt. Jeg har vært veldig dårlig i magen, men jeg har da klart å holde meg, det er ikke slik at jeg driter på meg hvis jeg ikke får gå på do, og jeg kan fint holde meg til jeg har kommet hjem.

Anonymous poster hash: bc4aa...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Lol. Og så var tråden kuppet av scat-fetisjister. :klappe:

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Den er da åpenbart også startet av en :opplyser:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man skal på gruppetime der det er mye hopp og sprett er det ikke særlig gøy å være dritatrengt. Enig i at 20 min er lenge, men hva om hun hadde for eksempel stomi?

Denne tråden: :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det verste jeg vet er når folk absolutt skal DRITE på dassen i garderoben. På mitt treningssenter er det kun dassen i garderoben som er i bruk. Og den skal absolutt noen bruke som om de var i sitt eget hjem. Jeg blir rasende.

En ting er at det lukter rass i flere timer etterpå, men når noen tar seg den friheten å bruke evigheter på å legge kabler... GRRR!!! Jeg blir så sint.

Idag toppet det seg da en luring brukte over 20min der inne. La meg gjenta at dette var den eneste dassen vi andre kunne bruke. Men denne personen tok ingen hensyn til det i det hele tatt, brukte god og lang tid. Det oppstod for fanden meg en kø på 8-9 personer utenfor.

Andre som hater garderobe-dritere?

Og til dere garderobe-dritere: Er det så forbanna vanskelig å drite før du drar på trening...? Hjemme? På jobb? På skolen? På McDonalds?

Og når dere først driter der, hvorfor tenker dere ikke på å passe tiden ihvertfall? Vis LITT hensyn til oss andre.

Anonymous poster hash: 3a44c...046

Hva skal den ellers brukes til ? En dass er en dass......

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk får akutt dotrang når de trener/etter at de har trent? Jeg har trent i flere år og har aldri fått akutt avf.trang under en treningøkt/etter å ha trent, men jeg har blitt dårlig før, og det er på grunn av mat jeg har spist eller drikke jeg har drukket, ikke fordi jeg har trent. Tror folk må ta en titt på kostholdet sitt. Jeg har vært veldig dårlig i magen, men jeg har da klart å holde meg, det er ikke slik at jeg driter på meg hvis jeg ikke får gå på do, og jeg kan fint holde meg til jeg har kommet hjem.

Anonymous poster hash: bc4aa...4e1

Jeg sier ikke at alle får dotrang. Men trening setter i gang tarmsystemet, og det gjør at mange må på do. Sliter du med magen fra før av, så er det ikke BARE å holde seg i 20-40 minutter. Å bare skylde på kostholdet blir feil. Alle som sliter med magen har ikke bare et kostholdsproblem.

Flott at du klarer å holde deg, men du kan ikke forvente at alle andre klarer det. Vær heller glad for at de faktisk går på do, istedetfor å drite i treningslokalene.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan virkelig ikke forstå at noen mennesker kan være så usympatiske som visse

som skriver i denne tråden. Iflg mange som skriver her, så skal jeg altså aldri gå ut

av huset, og absolutt ikke under noen omstendigheter trene. Jeg har nemlig store

problemer med irritabel tarm. Jeg vet aldri når jeg blir dårlig. Jeg kan ikke gjøre noe

fra eller til for å hindre det, eller forberede meg på å reise noe sted. Det har absolutt

ingenting å gjøre med når jeg spiser/hva jeg spiser/når jeg sist var på do å gjøre.

Noen dager blir jeg akutt dårlig. Da må jeg løpe på toalettet, og kan sitte alt fra 1 minutt

til 30 minutter med store smerter, diarè, forstoppelse, kramper, smerter, kvalme.

Iflg dere som skriver at voksne mennesker fint kan gå til lege å løse problemet,

eller planlegge livet sitt rundt dette, dere vet ikke hvor heldige dere er som ikke har

slike problemer selv. Jeg ønsker ikke dette på min værste fiende. Og jeg unner dere å

være friske. Men det er flaut når jeg kommer ut fra ett toalett, og det har dannet seg kø.

Det er pinlig når folk ser sint på meg fordi jeg har brukt "for lang" tid osv. Men jeg kan

faktisk ikke noe for det. Og den eneste måten jeg kan unngå dette på, er å holde meg

hjemme til enhver tid. Og jeg nekter å slutte å leve pga flere magesykdommer/plager

som legene dessverre ikke kan fikse med medisiner eller operasjoner.



Anonymous poster hash: 03ac1...ed5
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke forstå at noen mennesker kan være så usympatiske som visse

som skriver i denne tråden. Iflg mange som skriver her, så skal jeg altså aldri gå ut

av huset, og absolutt ikke under noen omstendigheter trene. Jeg har nemlig store

problemer med irritabel tarm. Jeg vet aldri når jeg blir dårlig. Jeg kan ikke gjøre noe

fra eller til for å hindre det, eller forberede meg på å reise noe sted. Det har absolutt

ingenting å gjøre med når jeg spiser/hva jeg spiser/når jeg sist var på do å gjøre.

Noen dager blir jeg akutt dårlig. Da må jeg løpe på toalettet, og kan sitte alt fra 1 minutt

til 30 minutter med store smerter, diarè, forstoppelse, kramper, smerter, kvalme.

Iflg dere som skriver at voksne mennesker fint kan gå til lege å løse problemet,

eller planlegge livet sitt rundt dette, dere vet ikke hvor heldige dere er som ikke har

slike problemer selv. Jeg ønsker ikke dette på min værste fiende. Og jeg unner dere å

være friske. Men det er flaut når jeg kommer ut fra ett toalett, og det har dannet seg kø.

Det er pinlig når folk ser sint på meg fordi jeg har brukt "for lang" tid osv. Men jeg kan

faktisk ikke noe for det. Og den eneste måten jeg kan unngå dette på, er å holde meg

hjemme til enhver tid. Og jeg nekter å slutte å leve pga flere magesykdommer/plager

som legene dessverre ikke kan fikse med medisiner eller operasjoner.

Anonymous poster hash: 03ac1...ed5

Har to venninner som har det akkurat slik som du beskriver. Forstår at det der er utrolig slitsomt, og virker som mange folk er veldig lite forståelsesfull ovenfor problemet i tillegg.

Anonymous poster hash: 45d0c...bfa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest det også. Trodde også jeg skulle lese om en som var ekstremt opptatt av mote, og bare hatet synet av folk med en uoppdatert garderobe.

Så begynte jeg å lure på om TS har en fetisj, og syntes det var flaut å bli så kåt i garderoben, særlig med mange personer bak seg. Favorittordet er forøvrig "kabel".

For dette er da ikke normalt. Jeg trodde faktisk alle visste at do finnes nettopp slik at man skal ha et egnet sted til å gjøre fra seg, både urin og avføring. Det er en grunn til at de er der. Og hvorfor skulle det være bedre å gå på MacDonalds? Du hadde sikkert klagd og gnålt like ille i en kø der og. Nei, faktisk verre, tror jeg. Jeg for min del synes heller ikke urin dufter som blomster, i blant er det skikkelig ekkelt lukt, i blant er det rett og slett underlivslukt på do, noen lukter vel mere, eller har mensen, jeg vetta søren. Men jeg driter i det.

Tror du bare skal lære deg å sette pris på at folk går til riktig sted når behovet melder seg. Jeg tror nok mange går på do rett før trening i tillegg til hjemme, jobb, skole, osv (og igjen, hadde du ikke klagd der og??), nettopp for å unngå uhell, om de vet det er fare for det. Man kan faktisk ikke planlegge, og det skal man heller ikke. Det har jo vært skrevet artikler om dette, om folk som har det travelt på jobb og må holde seg litt. Det går bra lenge, men til slutt ender de opp med bleie. Sikkert kjempekult når du er 30 - 40. Behovet kan plutselig melde seg, og da kan det være ganske akutt, uten at man har verken dårlig kosthold, allergier, diare etc. Konsekvensene kan jo bli at de enten fiser deg midt opp i trynet 15 ganger i løpet av en aerobictime, eller at man får et lite uhell i buksa, dét lukter i alle fall. Har en venninne med tarmsykdom, som hun ikke kan bli kvitt, og hun kan få akutt behov, og ikke faen om at hun kan vente da! Hun synes sikkert det er kjempegøy.

Og siden du tydeligvis mener at offentlige toalett burde forbys, så kan du ikke være så dobbeltmoralsk. Drit i å bruke de. Hold deg. Planlegg. Gå på do før du kommer på senteret. Ingen vil kjenne pisslukta di. Seriøst, skjerp deg, og DRIT i det.



Anonymous poster hash: 4f2d8...ef2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest det også. Trodde også jeg skulle lese om en som var ekstremt opptatt av mote, og bare hatet synet av folk med en uoppdatert garderobe.

Så begynte jeg å lure på om TS har en fetisj, og syntes det var flaut å bli så kåt i garderoben, særlig med mange personer bak seg. Favorittordet er forøvrig "kabel".

For dette er da ikke normalt. Jeg trodde faktisk alle visste at do finnes nettopp slik at man skal ha et egnet sted til å gjøre fra seg, både urin og avføring. Det er en grunn til at de er der. Og hvorfor skulle det være bedre å gå på MacDonalds? Du hadde sikkert klagd og gnålt like ille i en kø der og. Nei, faktisk verre, tror jeg. Jeg for min del synes heller ikke urin dufter som blomster, i blant er det skikkelig ekkelt lukt, i blant er det rett og slett underlivslukt på do, noen lukter vel mere, eller har mensen, jeg vetta søren. Men jeg driter i det.

Tror du bare skal lære deg å sette pris på at folk går til riktig sted når behovet melder seg. Jeg tror nok mange går på do rett før trening i tillegg til hjemme, jobb, skole, osv (og igjen, hadde du ikke klagd der og??), nettopp for å unngå uhell, om de vet det er fare for det. Man kan faktisk ikke planlegge, og det skal man heller ikke. Det har jo vært skrevet artikler om dette, om folk som har det travelt på jobb og må holde seg litt. Det går bra lenge, men til slutt ender de opp med bleie. Sikkert kjempekult når du er 30 - 40. Behovet kan plutselig melde seg, og da kan det være ganske akutt, uten at man har verken dårlig kosthold, allergier, diare etc. Konsekvensene kan jo bli at de enten fiser deg midt opp i trynet 15 ganger i løpet av en aerobictime, eller at man får et lite uhell i buksa, dét lukter i alle fall. Har en venninne med tarmsykdom, som hun ikke kan bli kvitt, og hun kan få akutt behov, og ikke faen om at hun kan vente da! Hun synes sikkert det er kjempegøy.

Og siden du tydeligvis mener at offentlige toalett burde forbys, så kan du ikke være så dobbeltmoralsk. Drit i å bruke de. Hold deg. Planlegg. Gå på do før du kommer på senteret. Ingen vil kjenne pisslukta di. Seriøst, skjerp deg, og DRIT i det.

Anonymous poster hash: 4f2d8...ef2

Ojojoj, her i det essayet var det mange stråmenn :) Lol

Til den eneste seriøse delen av innlegget ditt. Host opp linker som underbygger påstanden om at å holde seg over en rimelig tidsperiode faktisk ødelegger lukkemuskelen og gjør deg inkontinent. Det er drøy påstand du ikke bare kan slenge ut. Husk at vi her snakker om en veldig begrenset tidsperiode å holde seg, tiden man trener og hjemreise. I det lengste blir det kanskje 3 timer. Mer sannsynlig blir det halvannen time.

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...