AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #61 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg kan i hvert fall ikke bæsje på kommando, like lite som jeg kan holde meg hvis jeg virkelig må. Nå skjer det ikke at jeg får til å drite andre steder enn hjemme, så jeg er i hvert fall ikke den TS er forbanna på. Uansett så må en bare finne seg i at folk sitter på do til de er ferdig. Nytter lite å irritere seg over det. Anonymous poster hash: ec3db...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #62 Del Skrevet 22. januar 2015 Hvis dere ikke kan kontrollere tarmen deres, får dere se å komme dere til lege og bli sjekket for matintoleranse. Alvorlig talt, for voksne mennesker skal det ikke være noe problem å holde seg, eventuelt planlegge å gå før. Anonymous poster hash: c2627...a9d Jammen bør en ikke da gå til legen? Har en kollega som alltid bruker minst 30 min på do. Anonymous poster hash: 1cf46...33b Voksne, friske mennesker har ikke kroniske mageproblemer. Da må man sjekke kostholdet og gå til lege for å få fikset det. Anonymous poster hash: c2627...a9d Fy søren, jeg føler så jævlig akkurat nå. For jeg sliter med kroniske mageproblemer, har vært hos legen og tatt alle mulige blodprøver, har vært på sykehuset og tatt alle mulige undersøkelser, men de fant ingenting. Hva mener dere jeg egentlig skal gjøre? Krype under en stein og legge meg der for å dø? Nei, jeg må bare prøve å leve livet mitt så godt jeg kan og da kan det hende jeg driter på et offentlig toalett nå og da. Det er nesten så jeg skulle ønske jeg hadde en mer synlig sykdom slik som kreft i stedet, noe som folk hadde tatt alvorlig. For det er ille nok i seg selv å ha en kronisk lidelse, men når sånne jævlige folk som dere ikke tar det alvorlig engang, da er livet virkelig ikke noe gøy. Anonymous poster hash: 0c614...be5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 22. januar 2015 #63 Del Skrevet 22. januar 2015 Må man, så må man. Man kan ikke vite når man må gjøre nr 2. Du får enten være tålmodig til "garderobedriteren" er ferdig, sånn at du kan gå eller så må du holde deg. To enkle valg faktisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #64 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg skal gi det inn med teskje for dere: -En person gikk inn på dassen rett før meg. -Jeg ventet, siden jeg ikke trodde det skulle ta spes lang tid. -Etter rundt 5 min forstod jeg at personen mest sannsynlig satt og kablet. -Ble irritert. -Fortsatte å vente, siden hvis det allerede var gått 5 min, så måtte personen vel snart være ferdig. -Plutselig var det gått 10min, 15min 20min. -Tenkte hele tiden at nå må luringen snart være ferdig... nå må luringen snart være ferdig. -Dette pga. det ikke er vanlig å kable i så lang tid på et treningssenter. Selv om kabelleggerne er irriterende i seg selv, pleier de fleste å vise litt hensyn ved å forte seg. Dette er tross alt ikke deres egen personlige kabelstasjon. Jeg håper dere nå forstår ting litt bedre. For jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne forklare det ytterligere. Anonymous poster hash: c2627...a9d Jeg forstår at du ble irritert over denne episoden. Det er irriterende å måtte vente når man må på do. Men det jeg ikke forstår er hvorfor du dro inn at folk ikke skal drite på senteret i det hele tatt, og at de som ikke klarer å holde seg må ta seg en tur til legen eller holde seg hjemme, og alt det andre du har sagt i denne tråden. Og du burde opplyse senteret om at manglende toaletter er problematisk dersom dette er et vedvarende eller hyppig forekommende problem. Anonymous poster hash: 093e2...f2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #65 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg skal gi det inn med teskje for dere: -En person gikk inn på dassen rett før meg. -Jeg ventet, siden jeg ikke trodde det skulle ta spes lang tid. -Etter rundt 5 min forstod jeg at personen mest sannsynlig satt og kablet. -Ble irritert. -Fortsatte å vente, siden hvis det allerede var gått 5 min, så måtte personen vel snart være ferdig. -Plutselig var det gått 10min, 15min 20min. -Tenkte hele tiden at nå må luringen snart være ferdig... nå må luringen snart være ferdig. -Dette pga. det ikke er vanlig å kable i så lang tid på et treningssenter. Selv om kabelleggerne er irriterende i seg selv, pleier de fleste å vise litt hensyn ved å forte seg. Dette er tross alt ikke deres egen personlige kabelstasjon. Jeg håper dere nå forstår ting litt bedre. For jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne forklare det ytterligere. Anonymous poster hash: c2627...a9d Kanskje hun var gravid? Da jeg var gravid , brukte jeg lang tid når nr. 2 måtte tømmes. Type 15 minutt. Greide ikke å presse normalt, og slet med forstoppelse. Jeg kunne ikke holde meg når behovet meldte seg heller, for det skulle jo ut okke som. Man får gjerne litt vondt både i mage og tarm, når behovet melder seg. Det tok bare litt tid! Hadde lite lyst til å avbryte med en halv snickers hengende ut ræva. Ikke sikkert man skal rett hjem etter trening heller, så da er det et annet do som må "lide" uansett. Og utafor det doet kan det like gjerne være DU som står igjen! Hvis noen skal skjerpe seg, er det deg! Anonymous poster hash: 4b461...40e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rouge noir Skrevet 22. januar 2015 #66 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg trodde dette var en tråd hvor TS hisset seg opp over folk som ikke tenkte stort på hva de kledde seg i.. Etter at jeg gikk inn på tråden, åpnet en ny verden seg for meg. Jeg sitter her og er takknemlig for at det er tre toaletter i garderoben hvor jeg trener, og jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har tatt tiden på hvor lenge de er låst. Det hender det lukter der, men jeg trodde det var det de var der for. Må man, så må man. Bodde med ei som lett brukte en time på et dobesøk (sykdom). Det var litt ugreit i blant, men sikkert mest for henne, og helt sikkert ikke noe hun gjorde for å være kjip. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #67 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg trodde dette var en tråd hvor TS hisset seg opp over folk som ikke tenkte stort på hva de kledde seg i.. Etter at jeg gikk inn på tråden, åpnet en ny verden seg for meg. Jeg sitter her og er takknemlig for at det er tre toaletter i garderoben hvor jeg trener, og jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har tatt tiden på hvor lenge de er låst. Det hender det lukter der, men jeg trodde det var det de var der for. Må man, så må man. Bodde med ei som lett brukte en time på et dobesøk (sykdom). Det var litt ugreit i blant, men sikkert mest for henne, og helt sikkert ikke noe hun gjorde for å være kjip. hahahah Anonymous poster hash: 62939...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #68 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg trodde dette var en tråd hvor TS hisset seg opp over folk som ikke tenkte stort på hva de kledde seg i.. Etter at jeg gikk inn på tråden, åpnet en ny verden seg for meg. Jeg sitter her og er takknemlig for at det er tre toaletter i garderoben hvor jeg trener, og jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har tatt tiden på hvor lenge de er låst. Det hender det lukter der, men jeg trodde det var det de var der for. Må man, så må man. Bodde med ei som lett brukte en time på et dobesøk (sykdom). Det var litt ugreit i blant, men sikkert mest for henne, og helt sikkert ikke noe hun gjorde for å være kjip. Lol Anonymous poster hash: c2627...a9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #69 Del Skrevet 22. januar 2015 Har De for vane å henge rundt der andre mennesker bæsjer? Som i at det er en slags fetish? http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8.jpg?1315930535 Anonymous poster hash: c2627...a9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #70 Del Skrevet 22. januar 2015 http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8.jpg?1315930535 Anonymous poster hash: c2627...a9d hahahahahahaah jeg kan ikke annet enn å le av halve tråden her…. Anonymous poster hash: 62939...765 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 22. januar 2015 #71 Del Skrevet 22. januar 2015 Fy søren, jeg føler så jævlig akkurat nå. For jeg sliter med kroniske mageproblemer, har vært hos legen og tatt alle mulige blodprøver, har vært på sykehuset og tatt alle mulige undersøkelser, men de fant ingenting. Hva mener dere jeg egentlig skal gjøre? Krype under en stein og legge meg der for å dø? Nei, jeg må bare prøve å leve livet mitt så godt jeg kan og da kan det hende jeg driter på et offentlig toalett nå og da. Det er nesten så jeg skulle ønske jeg hadde en mer synlig sykdom slik som kreft i stedet, noe som folk hadde tatt alvorlig. For det er ille nok i seg selv å ha en kronisk lidelse, men når sånne jævlige folk som dere ikke tar det alvorlig engang, da er livet virkelig ikke noe gøy. Anonymous poster hash: 0c614...be5 Bare ikke bry deg om sånne gretne, tilbakestående tullinger som ikke vet bedre. Synes bare synd på de jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 22. januar 2015 #72 Del Skrevet 22. januar 2015 http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8.jpg?1315930535 Anonymous poster hash: c2627...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 22. januar 2015 #73 Del Skrevet 22. januar 2015 Ingen grunn til å ty til vold. La heller vedkommende få studere resultatet av dobesøket på nært hold Hehe, ok da. Det er vel heller det som hadde skjedd tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 22. januar 2015 #74 Del Skrevet 22. januar 2015 Denne tråden kommer til å utvikle seg til en ny klassiker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 22. januar 2015 #75 Del Skrevet 22. januar 2015 Hvis du var med i et gateløp, og plutselig måtte drite, hadde du da satt deg ned og kablet midt i veien foran alle tilskuerne? Nei, du hadde fint klart å holde deg i mange timer. (Med mindre du hadde diaré, og i så fall har du ingenting på trening å gjøre). Som igjen understreker poenget mitt om at folk fint klarer å holde seg til de kommer hjem. Men istedenfor bruker de treningssenteret som sin egen lille kabelstasjon. Anonymous poster hash: c2627...a9d Om man er med i et maraton, så er det gjerne slik at om man må bæsje, så må man bæsje. Eller tisse. Eller menstruere. Shit happens. https://dogmomchasingthestork.files.wordpress.com/2013/05/marathoner-poop.jpg http://blogs.houstonpress.com/news/marathonuta.jpg http://blogs.houstonpress.com/news/marathon%20peeing.jpg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #76 Del Skrevet 22. januar 2015 Enig i at det er unødvendig å drite før man skal på trening eller rett etterpå, men om det er akutt må man nesten få lov. Jeg var på gruppetime noen timer etter jeg hadde spist middagsrester, og jeg måtte gå midt i timen fordi det var like før noe eksploderte i meg. Heldigvis er det flere toalett på mitt treningssenter, men ja...Anonymous poster hash: 37ece...4a4 Hehe okei Anonymous poster hash: c6bbd...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 22. januar 2015 #77 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg reagerer da jeg VET at folk IKKE har mageproblemer, men allikvel sitter 30-60 minutter på dass hjemme hos meg fordi de spiller Candy crush. Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #78 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg skjønner godt at ts ble irritert av å måtte vente så lenge. Hvis man MÅ bruke så hinsides lang tid som 20 minutter (det er da virkelig ikke normalt), så kanskje man bør prøve å finne steder med mer enn ett do i det minste. Men dassen er nå en gang lagd for å drites på, så det er ikke noe å klage på at folk bruker den til det syns jeg. Anonymous poster hash: f1df2...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 22. januar 2015 #79 Del Skrevet 22. januar 2015 Om man er med i et maraton, så er det gjerne slik at om man må bæsje, så må man bæsje. Eller tisse. Eller menstruere. Shit happens. https://dogmomchasingthestork.files.wordpress.com/2013/05/marathoner-poop.jpg http://blogs.houstonpress.com/news/marathonuta.jpg http://blogs.houstonpress.com/news/marathon%20peeing.jpg Kjenner at jeg er usikker på om vil klikke på de lenkene........... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 22. januar 2015 #80 Del Skrevet 22. januar 2015 Kjenner at jeg er usikker på om vil klikke på de lenkene........... De er ikke SÅ forferdelige. Den første er vel mest ubehagelig. Den andre ser ut som et oppskrapet kne, inntil man ser litt nøyere etter. Den siste ser man vel teknisk sett egentlig ikke så veldig mye av. I dare you! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå