Gå til innhold

Jeg HATER folk som DRITER i garderoben! Fy F***!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråder som dette gjør det verdt å væe på KG :danse:

Tenker TS trenger å vokse opp og se at verden er alt anna ett svart eller hvit, men en uhyre mange forskjellige nyanser av grå.

Anonymous poster hash: 05a02...7e2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har skikkelig mensenbæsj. Skal spare det til trening i dag!!! :jepp:

Anonymous poster hash: 29db5...a92
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke seg til.

I går kveld var jeg lei meg fordi jeg kanskje må få stomi* om noen uker, og så leser jeg denne tråden og tenker jeg at jeg burde være takknemlig og glad for å endelig slippe å være til irritasjon for offentligheten.

Takk til trådstarter for at du åpnet øynene mine!

Jeg beklager all irritasjon jeg har skapt for deg, og dine likesinnede når jeg har brukt doen til det jeg trodde den skulle brukes til.

* stomi = utlagt tarm

Anonymous poster hash: 25c5c...76d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager TS, men det er fullstendig uaktuelt for meg å gjøre dype, tunge knebøy samtidig som jeg har dritetrang. Så da går jeg på do, når jeg må.

Hvis det er så ille kan jo bare DU la vær å gå på do? MÅ du legge ditt tisseærend til den lille tida du er på et senter, kanskje? Du må vel det akkurat like mye som de som må drite, tenker jeg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne, friske mennesker har ikke kroniske mageproblemer. Da må man sjekke kostholdet og gå til lege for å få fikset det.

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Jeg har en genetisk sykdom som medfører en del problemer med magen. Det er ikke noe som verken skyldes kosthold eller kan fikses. Jeg har likevel trent på treningssentre. Burde jeg ikke det? Det finnes fort der, og jeg benytter meg av disse et par ganger i løpet av en treningsøkt. Bruker 3-4 minutter pr besøk.

Anonymous poster hash: 3d7d9...d2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig mensenbæsj. Skal spare det til trening i dag!!! :jepp:

Anonymous poster hash: 29db5...a92

Bruk for all del en halvtime. Ikke vis hensyn til noen andre enn deg selv. Men husk at en dag vil karma slå tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voksne, friske mennesker

Jeg har en genetisk sykdom

Yesyes... ikke alltid så lett dette her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det er mange som av ulike årsaker kan ha en eller annen form for mageproblemer, samtidig som de likevel ellers er friske og velfungerende menneske som lever helt normalt inkl trening.

Ergo har det vanlig å ikke tebhe å "komme seg til legen" eller legge om kostholdet, selv om man ikke lar livet dreie seg om kontroll over magefunkusjonene.

Og i det hele tatt ser jeg virkelig ikke problemet. Bæsjing er jo det doer er til for.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke det.

For hvordan kan du vite at mennesket som okkuperer doen er frisk eller ikke, og om du hadde visst det, hadde det vært mindre irriterende hvis mennesket som satt der inne ikke var frisk?

Anonymous poster hash: 093e2...f2b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som har tarmproblemer: Det er faktisk ganske mange av dere. Eller oss. Selv om jeg ikke har noen sykdommer, så er ikke magen alltid hundre prosent samarbeidsvillig...

Ærlig talt; jeg driter akkurat når jeg trenger det, og jeg driter i hva andre måtte tenke om det. Her er det trådstarter som har driti seg ut...

Anonymous poster hash: a4847...c6d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Undertegnede sitter faktisk i skrivende stund og driter på et treningssenter. Og ikke har man tenkt å trene engang.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertegnede sitter faktisk i skrivende stund og driter på et treningssenter. Og ikke har man tenkt å trene engang.

Demonstrasjonsdriting? Eventuelt protestdriting? Jeg applauderer.

Endret av Erazor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du gjøre noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Salvesen

Hvorfor vil du gjøre noe sånt?

Nei, si det. Det var slik et forlokkende, pent og pyntelig toalett (i motsetning til den slagmarken av et toalett som venter hjemme). Man må også innrømme at man kjenner et snev av seksuell tilfredsstillelse av den køen som nu er i ferd ved å danne seg utenfor døren. Sannelig tror jeg ikke man også skal masturbere litt med det samme.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det. Det var slik et forlokkende, pent og pyntelig toalett (i motsetning til den slagmarken av et toalett som venter hjemme). Man må også innrømme at man kjenner et snev av seksuell tilfredsstillelse av den køen som nu er i ferd ved å danne seg utenfor døren. Sannelig tror jeg ikke man også skal masturbere litt med det samme.

Skumleste innlegget jeg har lest på lenge :omg: Sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste jeg vet er når folk absolutt skal DRITE på dassen i garderoben. På mitt treningssenter er det kun dassen i garderoben som er i bruk. Og den skal absolutt noen bruke som om de var i sitt eget hjem. Jeg blir rasende.

En ting er at det lukter rass i flere timer etterpå, men når noen tar seg den friheten å bruke evigheter på å legge kabler... GRRR!!! Jeg blir så sint.

Idag toppet det seg da en luring brukte over 20min der inne. La meg gjenta at dette var den eneste dassen vi andre kunne bruke. Men denne personen tok ingen hensyn til det i det hele tatt, brukte god og lang tid. Det oppstod for fanden meg en kø på 8-9 personer utenfor.

Andre som hater garderobe-dritere?

Og til dere garderobe-dritere: Er det så forbanna vanskelig å drite før du drar på trening...? Hjemme? På jobb? På skolen? På McDonalds?

Og når dere først driter der, hvorfor tenker dere ikke på å passe tiden ihvertfall? Vis LITT hensyn til oss andre.

Anonymous poster hash: 3a44c...046

Som jeg sa til en annen fyr i garderoben i dag når han spurte hva jeg skulle og om han skulle flytte seg, neida, jeg skal inn der(dass). Det er vel best, sa jeg og flirte.

Neste gang driter jeg i skoen din.

Anonymous poster hash: 8eed5...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Skumleste innlegget jeg har lest på lenge :omg: Sykt!

Da må De nok sies å være særdeles lettskremt. Men det kan vi komme tilbake til når undertegnede har gjort seg ferdig her.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa til en annen fyr i garderoben i dag når han spurte hva jeg skulle og om han skulle flytte seg, neida, jeg skal inn der(dass). Det er vel best, sa jeg og flirte.

Neste gang driter jeg i skoen din.

Anonymous poster hash: 8eed5...fac

Du gjorde ikke engang et forsøk på å skrive et forståelsesfullt innlegg, gjorde du vel? Maken til evneveikhet har jeg sjelden sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min er i overkant.

Men ellers, for fucks sake, når jeg må drite så må jeg drite. Det er ikke noe jeg kan planlegge når skal skje. Om det plager deg kan jo du like godt gå på do på McDonald's eller hva du mente driteren skulle gjøre.

Anonymous poster hash: e881b...40b

Jo, det er noe man kan planlegge.

Man går ikke fra tomme tarmer til en drit som kommer i 120 km/t på fem minutter!

Enkelte mangler alt av sosial intelligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...