Gå til innhold

Jeg HATER folk som DRITER i garderoben! Fy F***!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

herregud må man så må man, det vet jo du alt om i og med at du selv stod utålmodig og ventet i kø. Du kunne vel selv bare ha ventet til du kom hjem ettersom dette er det du krever av andre...

dessuten er noe av det værste som fins å prøve å trene når du må skikkelig bæsje. Og ikke bra for magen heller å holde seg.. Folk planlegger vel heller ikke når de skal bæsje og hvor hver dag, synes det isåfall er særere.

Anonymous poster hash: 186f9...6b3
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at tråden er laget for å provosere, men velger å fortsette å svare seriøst.

Du ser ikke at det forskjell på å trene innendørs på et treningssenter, og løpe i gaten?

Noen av oss må trene innendørs, med rask tilgang til toalett, nettopp fordi vi har problemer med tarmfunksjonen og ikke klarer å holde oss i timesvis.

Anonymous poster hash: 093e2...f2b

Til det første, denne tråden er ikke laget for å provosere. Den laget på basis av gjentatte provokasjoner av garderobe-dritere.

Til det andre:

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--uft2nz9K--/gskhguiubygmen9iahve.jpg

Anonymous poster hash: c2627...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til det første, denne tråden er ikke laget for å provosere. Den laget på basis av gjentatte provokasjoner av garderobe-dritere.

Til det andre:

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--uft2nz9K--/gskhguiubygmen9iahve.jpg

Og du klarer ikke argumentere uten å gå til personangrep?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over hvor vanlig mageproblemer er egentlig? Det er utrolig mange folk som sliter med dårlig mage. Man kan ikke styre dette selv, og man kan faktisk ikke alltid holde seg. Trodde dette var noe alle visste.

Anonymous poster hash: 45d0c...bfa

Voksne, friske mennesker har ikke kroniske mageproblemer. Da må man sjekke kostholdet og gå til lege for å få fikset det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne, friske mennesker har ikke kroniske mageproblemer. Da må man sjekke kostholdet og gå til lege for å få fikset det.

Nå er ikke alle voksne friske, noen av oss har kroniske mageproblemer, og noen av oss vil trene også.

Det er ikke alt kosthold eller medisiner kan fikse.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange går såklart til lege, men er jo ikke alltid det hjelper.

Anonymous poster hash: 45d0c...bfa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du klarer ikke argumentere uten å gå til personangrep?

Ingen personangrep her, påpekte bare at du totalt misset poenget. Dessuten insinuerte du nettopp at dette var en provokasjonstråd (les: trolletråd), noe som er imot reglementet. Skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om de går til legen for å fikse det tror jeg aldri de kommer til å bli anbefalt å holde seg. Om noe, så blir de vel rådet til å gå på do når de må. Og da er det jo fint at det finnes offentlige toaletter.

Mageproblemer blir sjelden løst av å ta en tablett, så blir alt bra igjen. Det er ofte ting man må leve med resten av livet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen personangrep her, påpekte bare at du totalt misset poenget. Dessuten insinuerte du nettopp at dette var en provokasjonstråd (les: trolletråd), noe som er imot reglementet. Skjerpings.

Jeg insinuerte ikke at dette var en trolletråd, jeg sa at jeg mente at problematikken var satt på spissen for å provosere. To vidt forskjellige ting.

Og jeg misset ikke poenget.

Poenget ditt var at voksne mennesker kan kontrollere avføringen sin, og jeg svarte at det er ikke alltid voksne mennesker klarer dette, og at det er derfor vi trener innendørs med toalettet i umiddelbar nærhet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte tror dusjen er til for det...

Anonymous poster hash: a3dda...b8c

I know... All ære til de som driver med rengjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke kan kontrollere tarmen deres, får dere se å komme dere til lege og bli sjekket for matintoleranse. Alvorlig talt, for voksne mennesker skal det ikke være noe problem å holde seg, eventuelt planlegge å gå før.

Hørt om blærekatar? Diare? Osv... Det kan være mange grunner til at man plutselig må på do og det med en gang... Det er ikke alltid man kan bestemme selv når man må tisse eller bæsje!

Anonymous poster hash: 90e30...dbb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG. Jeg hadde faktisk låst opp døren utenifra med neglen, dersom det var slik typisk sykehuslås på.

20 minutter.. Hva gjorde hun når hun kom ut?

Banket du ikke på og maste?

Det er tydelig at det ikke går i buksen når hun skal drive med tarmskylling i 20 minutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG. Jeg hadde faktisk låst opp døren utenifra med neglen, dersom det var slik typisk sykehuslås på.

20 minutter.. Hva gjorde hun når hun kom ut?

Banket du ikke på og maste?

Det er tydelig at det ikke går i buksen når hun skal drive med tarmskylling i 20 minutt.

Hadde jeg vært på innsiden da, så skulle du ha fått kjent hva treningen hadde gjort med armene mine! En ting er å banke på, men å låse opp døren!? Du vet ikke hvorfor den personen har vært der så lenge.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært på innsiden da, så skulle du ha fått kjent hva treningen hadde gjort med armene mine! En ting er å banke på, men å låse opp døren!? Du vet ikke hvorfor den personen har vært der så lenge.

Jo, den personen hadde bæsjet. Derfor var hun der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å ty til vold. La heller vedkommende få studere resultatet av dobesøket på nært hold ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Du bør nå virkelig hoste opp en link der det står hvor lenge man skal holde igjen før impulsen forsvinner. For jeg er ganske sikker på at her er snakk om veldig lang tid man skal holde seg, ikke 45-60min til man kommer hjem fra trening. Man får ikke ødelagt lukkemuskel, sprekker i endetarmen, etc. av å holde seg i et par timer. Alvorlig talt, dette blir for dumt.

Da kunne du vel klart å holde deg du også, som bare skulle tisse? Istedet for å vente i 20 minutter for å gå på do.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 min er i overkant.

Men ellers, for fucks sake, når jeg må drite så må jeg drite. Det er ikke noe jeg kan planlegge når skal skje. Om det plager deg kan jo du like godt gå på do på McDonald's eller hva du mente driteren skulle gjøre.

Anonymous poster hash: e881b...40b

Doen er der for en grunn. Du får gå en annen plass da vettø

Herlighet, hvorfor benytter du deg av det toalettet i det hele tatt? Du har jo tydeligvis veldig problemer med at andre bruker det, så hvorfor kan ikke du gå på do hjemme i stedet?

Jeg syns ofte at andres urin også lukter vondt, skal det ikke være lov å tisse på toalettet i treningssenteret heller? Og hvordan i all verden vet du at alle er hjemme før/etter treningen, og kan gjøre det der? Kanskje legger de inn en treningsøkt midt i en hektisk hverdag, hvor de er borte fra hjemmet i 10-12 timer?

Er det bedre at det lukter vondt på spisesteder, arbeidsplassen eller skole?

Mitt beste råd til deg er at du får ta det for det det er: et offentlig toalett.

Da kunne du vel klart å holde deg du også, som bare skulle tisse? Istedet for å vente i 20 minutter for å gå på do.

Jeg skal gi det inn med teskje for dere:

-En person gikk inn på dassen rett før meg.

-Jeg ventet, siden jeg ikke trodde det skulle ta spes lang tid.

-Etter rundt 5 min forstod jeg at personen mest sannsynlig satt og kablet.

-Ble irritert.

-Fortsatte å vente, siden hvis det allerede var gått 5 min, så måtte personen vel snart være ferdig.

-Plutselig var det gått 10min, 15min 20min.

-Tenkte hele tiden at nå må luringen snart være ferdig... nå må luringen snart være ferdig.

-Dette pga. det ikke er vanlig å kable i så lang tid på et treningssenter. Selv om kabelleggerne er irriterende i seg selv, pleier de fleste å vise litt hensyn ved å forte seg. Dette er tross alt ikke deres egen personlige kabelstasjon.

Jeg håper dere nå forstår ting litt bedre. For jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne forklare det ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jeg skal gi det inn med teskje for dere:

-En person gikk inn på dassen rett før meg.

-Jeg ventet, siden jeg ikke trodde det skulle ta spes lang tid.

-Etter rundt 5 min forstod jeg at personen mest sannsynlig satt og kablet.

-Ble irritert.

-Fortsatte å vente, siden hvis det allerede var gått 5 min, så måtte personen vel snart være ferdig.

-Plutselig var det gått 10min, 15min 20min.

-Tenkte hele tiden at nå må luringen snart være ferdig... nå må luringen snart være ferdig.

-Dette pga. det ikke er vanlig å kable i så lang tid på et treningssenter. Selv om kabelleggerne er irriterende i seg selv, pleier de fleste å vise litt hensyn ved å forte seg. Dette er tross alt ikke deres egen personlige kabelstasjon.

Jeg håper dere nå forstår ting litt bedre. For jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne forklare det ytterligere.

Nei, jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du gadd å irritere deg i 20 minutter istedet for å bare gå å begynne å trene.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...