Gå til innhold

MrsTs kombidagbok- livet består jo av så mangt


Mrs. T

Anbefalte innlegg

Hei på deg, og velkommen til første side i min dagbok!

Endelig fått satt meg ned med med en stor varm kaffe, jazz på radioen, mannen på jobb og ungdommen rydder/vasker rommet (noe som ant tar hele kvelden mtp utgangspunktet). Tenkte jeg skulle få startet denne dagboka som jeg har tenkt på lenge.

Ble veldig usikker på under hvilken dagboksgruppe jeg skulle skrive i- for her er det mye som skjer:-)

Så jeg kan jo fortelle hvilke kategorier jeg kunne velge mellom og på den måten fortelle litt om meg:

Bryllupsdagbok:

Etter 3 herlige år sammen gikk mannen ned på kne under fyrverkerihimmelen nyttårsaften.Svaret var selvsagt JA. Vi har kjent hverandre i ca 20 år og det var flere som kommenterte ENDELIG da vi ble sammen:-) Dermed blir det bryllupsplanlegging i halvannet år fremover (vi ser for oss høsten 2016).

Prøverdagbok:

Vi visste tidlig at vi ville ha barn sammen (jeg har et barn fra tidligere), så etter 6mnd uten prevensjon tok vi turen til legen. Hektiske liv med mye reising, jobbytte har utsatt/forsinket prosjektet noe- men forrige uke gikk papirene våre til Ullevål (vi er begge ferdig utredet). Så da får vi vel en innkalling til ICSI i løpet av forsommeren håper jeg.

Graviddagbok/terminklubb:

Det tar vi når den tid kommer- men ønsker å reservere plass;-)

Treningsdagbok:

Ja, hvem ønsker vel ikke å trene mer og spise mindre? Her har jeg tidenes beste utgangspunkt- pr i dag trener jeg ikke, og er veldig glad i god mat og godt drikke. Etter andre sykdomsrunde bare i 2015 har jeg nå fått satt opp et treningsprogram og er klar bare febern gir seg:-). Her skal jeg bli både slankere, sterkere og sunnere, kroppen skal jo takle resten av livet også:-)

Generell dagbok/Blogg:

Mye skjer- hele tiden. Full jobb (kontorrotte med flexitid), deltidsstudier, reiser, venner, oppfølging av ungdommens idrettsaktiviteter/skolegang, kronisk etterskudd på husarbeidet og manglende evne til å svare nei når noen trenger mitt bidrag. Men forstå meg rett: Dette er ikke ment som en klage- full fart betyr mye morro!! Så skal jeg heller klage når jeg kjeder meg:-)

Pensjonistdagboka:

Etter å ha vært bruker på Kvinneguiden i mange år, har jeg hatt en real pause, slettet gammelt liv, byttet nick og starter dermed også fersk dagbok. Ser at mange ant er endel yngre enn meg- halvveis til 70 men fortsatt nærmere 25 enn 50. Hva med dere?

Er det noen gamle travere her- eller er det bare jeg som nekter å innrømme at jeg er i ferd med å bli naturlig blond/lys (men ikke verre enn at det tas med pinsett)?

Næh- nå er det vel på tide å sjekke om ungdommen faktisk rydder, eller har satt seg ned med musikk og bok igjen..

Ehhh, hva er det jeg sier?? Nå er det vel på tide å sparke igang igjen ungdommen, som helt sikkert har satt seg ned med musikk og bok.

Enn så lenge- ha en strålende fin ettermiddag/kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredagsfri!! Finnes vel knapt en bedre følelse. Ta dagen i slow motion og nyter (enda) en kopp kaffe. Radioen i bakgrunn og kun planer om å gjøre heimen helgekoselig. En av ikke så altfor mange rolige hjemmehelger helt uten planer.Biff, hasselbackpoteter, rødvin og fredagsrekka i kveld. Kjenner at det skal bli godt nå, helgene er stort sett fylt av vennemiddager eller reiser. Etter to runder influensa siden jul så skal det bli godt å bare slappe helt av:-)

Sitter å humrer litt. Fikk melding om at forlovelsesringene våre var kommet tilbake fra inngravering i går. Kastet meg avgårde for å hente de, bare for å oppdage at de hadde prestert å sette navnene våre feil (vi fik våre egne navn i vår egen ring). Dermed måtte de jo bare sendes inn igjen, så får vi satse på at det går kjapt å få de tilbake.

Næh, skal man komme i gang med husarbeidet da? Friske blomster står jo allerede på bordet, så kanskje greit å vaske vekk litt støv rundt de også.

Tjohei- ha en fantastisk fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...