blomst12 Skrevet 26. september 2015 #541 Del Skrevet 26. september 2015 Misunnelig på at du snart er i mål!! nå kan det jo skje når som helst! Masse lykke til, fødselen går nok helt fint og premien er så verdt det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 28. september 2015 Forfatter #542 Del Skrevet 28. september 2015 Nå føder du vel snart! Jeg er så sjaluuuuuuu. Jeg vil også Når som helst for deg også nå, Saltsild Er du klar, fødebaggen pakka? Er det så kort tid igjen! Høres ut som du har greie tanker om fødsel og at det er noe man må se an når man er i situasjonen. Det er veldig vanskelig å planlegge når den kan utvikle seg i alle retninger. Du får ha lykke til! Ja det har jaggu gått raskt nå i slutten synes jeg, vel - egentlig hele svangerskapet Ja vi tar det litt som det kommer, min plan var at hun skulle bli søndagsbarn. Siden det ikke ble tilfelle kan jeg godt få henne ut før neste søndag ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 28. september 2015 Forfatter #543 Del Skrevet 28. september 2015 Misunnelig på at du snart er i mål!! nå kan det jo skje når som helst! Masse lykke til, fødselen går nok helt fint og premien er så verdt det uansett Nærmer seg veldig for deg også Føler du deg klar for livet med to tette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 28. september 2015 Forfatter #544 Del Skrevet 28. september 2015 I går fikk jeg en ny runde med modningsakupunktur, og anmodning fra svigermor om å gå i trapper og tur før jeg skulle legge meg. Jeg gira meg faktisk skikkelig opp, SÅ klar for fødsel i natt at jeg var lys våken når jeg la meg. La til og med på tisselaken, som jeg har utsatt i lengre tider Drømte at jeg var på jobb på en plattform, og at vannet hadde gått. Prøvde å unnskylde meg og være litt ydmyk "Du, vannet gikk ser du så.. Jeg lurte på om det hadde vært mulig å bestille et helikopter, så dere slipper at jeg føder her". Plutselig ble plattformen om til et krigsskip, kanonene skøyt kuler over alt og jeg prøvde å overtale en kar om å skyte meg i land Graviddrømmer ass! Våkna i 6tiden med vonde kynnere da, tak i korsryggen og vondt i underlivet. Var da sikker på at ting var så smått i gang. Men det hele roa seg i halv 8 tiden, da jeg hadde gått inn for å hvile mellom hvert tak. Kanskje jeg heller bare skulle stått opp og bevegd meg. Jaja. Ikke noe fullmånebarn her da gitt. Har hatt mye mer kynnere enn vanlig i dag da, og slimer litt - så modningen er det vel fart i Kontroll hos jordmor i morgen, da skal jeg spørre om å sjekke modning Neste akupunkturtime er på onsdag om ting allikevel drar ut. Da kommer jeg til å be om å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 28. september 2015 #545 Del Skrevet 28. september 2015 Nærmer seg veldig for deg også Føler du deg klar for livet med to tette? Ja nærmer seg absolutt her og fødte ei uke før med M, så håper jo ikke jeg går på overtid hvertfall, men man vet jo aldri Føler meg ikke helt klar for og være ærlig, men har masse hjelp rundt meg,og tror det kommer til og ordne seg bra altså spennende blir det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 28. september 2015 #546 Del Skrevet 28. september 2015 Når som helst for deg også nå, Saltsild Er du klar, fødebaggen pakka? Ehm nei.. Men jeg skal gjøre det snart altså! Du er pakka og klar? Jeg er sikker på at du føder snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 29. september 2015 Forfatter #547 Del Skrevet 29. september 2015 Det et jeg også sikker på, Saltsild Er så stolt av meg selv. Hatt rier siden kl 02. Har pusta gjennom de hjemme, og kl 06.30 var vi på sykehuset etter dilling og spising hjemme. Jordmor(som syns jeg virket til å ta for lett på ting) kunne meddele 5cm åpning og godt utført arbeid hjemme :D neste gang jeg skriver her, er hun nok født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 29. september 2015 #548 Del Skrevet 29. september 2015 Åhh masse lykke til videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. september 2015 #549 Del Skrevet 29. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 29. september 2015 #550 Del Skrevet 29. september 2015 Wow! Imponert over deg! Superwoman Venter spent på neste oppdatering!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 29. september 2015 #551 Del Skrevet 29. september 2015 Åh se her ja!!! Lykke til videre, Gleder meg til å høre mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. september 2015 #552 Del Skrevet 29. september 2015 Lykke til! Kanskje hun er her allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 30. september 2015 #553 Del Skrevet 30. september 2015 Tenker dere koser dere sammen nå Er kjempespent på en liten update på hvordan det har gått, når du føler for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 30. september 2015 #554 Del Skrevet 30. september 2015 Åh, håper alt er som det skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 30. september 2015 #555 Del Skrevet 30. september 2015 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. september 2015 #556 Del Skrevet 30. september 2015 Nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. september 2015 #557 Del Skrevet 30. september 2015 Ååh spent på neste oppdatering! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 30. september 2015 Forfatter #558 Del Skrevet 30. september 2015 Hun kom til verden i går kl 15 er litt bleik, litt høy crp(16) og liten bilyd på hjertet - og skal starte med observasjon hver 3.time, mor blir litt bekymra da men det går vel bra. Hun er såklart verdens fineste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. september 2015 #559 Del Skrevet 30. september 2015 Gratulerer så mye! God bedring til lillejenta deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 30. september 2015 #560 Del Skrevet 30. september 2015 Gratulerer så mye! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå