Gå til innhold

misunnelig på penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette må være det dummeste jeg har hørt på lenge:(

det kan umulig være dummere og verre enn dette utsagnet : "Vær glad for at dere har et kjønn som er vakkert og se på,er sikker på at nytelsen er like god for kvinner"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen andre kvinner her som er misunnelig på mannens penis? Jeg mener, uendelig nytelse under sex uansett.

Anonymous poster hash: 6b3f0...28b

Avensjuk pga jeg ikke har en selv, liksom?? Nei.

Skrevet

Jeg tror nok de fleste jenter er misunnelig fordi menn visuelt sett har mye flottere kjønnsorgan utseendetmessig. En stor penis symboliserer også styrke, makt, dominans og virilitet. Mens en fitte symboliserer underdanighet. Er nok ikke uten grunn at mennesker som er pingler eller svake blir kaldt "pussy".

Kan heller liksom ikke helt tenke meg at det å ha et hull med noen skrukkete lepper mellom bena kan være så fryktelig stas.

:ler:

Helt utrolig at veldig mange menn gjør omtrent hva som helst for å komme i nærheten av det skrukkete hullet, altså!

Jeg har aldri lidd av penismisunnelse - eller jo, hvis jeg er ute på tur og må veldig tisse - da skulle jeg ønske jeg hadde utovertiss, men ellers ikke.

Gjest SånnCirka
Skrevet

Eneste jeg er misunnelig på er som flere andre her skriver, at menn kan stå og tisse. Når jeg er på lavvotur om vinteren, så er det forbanna kjipt å måtte blotte hele stumpen og sette seg på huk for å tisse. Da skulle jeg ønske at jeg bare kunne dra frem snoppen liksom..

Men når det kommer til sex er jeg langt fra misunnelig. Jeg verdsetter mine muligheter til nytelse, som er langt større enn om jeg hadde hatt en penis. Og så elsker jeg synet av en naken mann, noe jeg antakeligvis ikke ville gjort om jeg var mann selv.

Skrevet

spongebob-shame.gif

shm2.gif

...jævla drittpikk!

Det å komme fort ser jeg kun som et kompliment til dama! Enten så er hun trang, eller så deilig at du ikke klarer å holde igjen ;)

Skrevet

Det går sikker an å lære seg å holde ut lenger.

Skal du, som kvinne, belære menn med hva de sikkert kan og ikke kan, når det kommer til egen kropp og seksualitet?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det å komme fort ser jeg kun som et kompliment til dama! Enten så er hun trang, eller så deilig at du ikke klarer å holde igjen ;)

Problemet er at mange damer tror at det handler om en mann som er egoistisk og bare vil få sin orgasme raskest mulig og gir F i hennes nytelse :jolie: ...de tror at mannen kan holde igjen dersom han bare er villig til det....akk og ve :(

Skrevet

Problemet er at mange damer tror at det handler om en mann som er egoistisk og bare vil få sin orgasme raskest mulig og gir F i hennes nytelse :jolie: ...de tror at mannen kan holde igjen dersom han bare er villig til det....akk og ve :(

Det er forskjell på jentunger og kvinnfolk ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det går sikker an å lære seg å holde ut lenger.

Har prøvd tappert i 22 år......litt har det hjulpet men :bond: ....Jeg burde vel begynne å ligge med damer jeg ikke tenner på så kanskje det kunne gjort susen? :dry:

Skrevet

Er det noen andre kvinner her som er misunnelig på mannens penis? Jeg mener, uendelig nytelse under sex uansett.

Anonymous poster hash: 6b3f0...28b

Nei, jeg er ganske takknemlig for at jeg er født som kvinne. Eneste situasjonen jeg kunne tenkt meg å hatt et mannlig kjønnsorgan, må være på turer ute i skog og mark og man plutselig må tisse. Da spesielt på vinteren! :fryser:

Skrevet

-Tråden er ryddet for hets, samt svar-

- Magnifique, mod.

Skrevet

Nei, jeg er ganske takknemlig for at jeg er født som kvinne. Eneste situasjonen jeg kunne tenkt meg å hatt et mannlig kjønnsorgan, må være på turer ute i skog og mark og man plutselig må tisse. Da spesielt på vinteren! :fryser:

Noen kvinner kan stå når de skal tisse. Det har jeg bevitnet selv. Og ja, det var på vinteren i snøføyka.

Skrevet

Skal du, som kvinne, belære menn med hva de sikkert kan og ikke kan, når det kommer til egen kropp og seksualitet?

Belære nei. Det var derfor jeg skrev at det kan sikkert fikses om det er et stort problem. Har lest om hvordan man kan gjøre det, men synes heller personen kan søke det opp om han synes det er et problem, enn at jeg skal skrive om det. Jeg aner jo ikke om det funker.

Skrevet

Belære nei. Det var derfor jeg skrev at det kan sikkert fikses om det er et stort problem. Har lest om hvordan man kan gjøre det, men synes heller personen kan søke det opp om han synes det er et problem, enn at jeg skal skrive om det. Jeg aner jo ikke om det funker.

I og med at HarryDotter har "prøvd tappert i 22 år", har han nok prøvd alt som kan prøves, og lest mye litteratur om temaet.

Det at en kvinne uttaler seg om at "slike problem kan sikkert fikses" ang menns seksualitet, er omtrent like hjernedødt som at menn sier "fødsel/menssmerter? Hvordan kan det være vondt da?"

Skrevet

Har prøvd tappert i 22 år......litt har det hjulpet men :bond: ....Jeg burde vel begynne å ligge med damer jeg ikke tenner på så kanskje det kunne gjort susen? :dry:

Problemet er sikkert ikke så ille som du tror :)

Skrevet

I og med at HarryDotter har "prøvd tappert i 22 år", har han nok prøvd alt som kan prøves, og lest mye litteratur om temaet.

Det at en kvinne uttaler seg om at "slike problem kan sikkert fikses" ang menns seksualitet, er omtrent like hjernedødt som at menn sier "fødsel/menssmerter? Hvordan kan det være vondt da?"

Ta det med ro, jeg så ikke det før etterpå.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Man får jo slike "trakter" som dere damer kan bruke når dere er ute da :) Blir kanskje mye søl uansett men...?

Skrevet

Ja, på en måte...at det liksom ikke er noe hokus pokus å få orgasme...er så mye mer komplisert for oss (skal ikke snakke for alle da). Men skulle ønske vi fungerte litt mer som menn der ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...