AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Er det noen andre kvinner her som er misunnelig på mannens penis? Jeg mener, uendelig nytelse under sex uansett. Anonymous poster hash: 6b3f0...28b 1
Toxicwonderland Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Misunnelig vil jeg ikke kalle meg, men sant skal sies, det er litt urettferdig at menn får nytelse av omtrent å bare bli berørt der nede. Hos mange kvinner skal det jo mye til for å engang kjenne en god følelse der... De fleste gutta kommer jo uansett har jeg inntrykk av
mijaa Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Misunnelig vil jeg ikke kalle meg, men sant skal sies, det er litt urettferdig at menn får nytelse av omtrent å bare bli berørt der nede. Hos mange kvinner skal det jo mye til for å engang kjenne en god følelse der... De fleste gutta kommer jo uansett har jeg inntrykk av Signerer denne! Vil ikke si jeg har penis-misunnelse, men synes jo det er litt urettferdig av og til 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Misunnelig vil jeg ikke kalle meg, men sant skal sies, det er litt urettferdig at menn får nytelse av omtrent å bare bli berørt der nede. Hos mange kvinner skal det jo mye til for å engang kjenne en god følelse der... De fleste gutta kommer jo uansett har jeg inntrykk av Plager meg endel faktisk, synes det er skikkelig urettferdig. Jeg er vel ikke den eneste som tenker tenker slik Anonymous poster hash: 6b3f0...28b
Ntrøndern Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Hei damer. Dere har ingen ting å være misunnelig for. Hvis dere vil ha, skal dere få!! ;-) 3
Gjest lipgloss Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Jeg skulle ønske jeg ikke hadde den stygge pølsa der nede Vær glad for at dere har et kjønn som er vakkert og se på,er sikker på at nytelsen er like god for kvinner Det er faktisk mye mer nerveceller i klitoris en i en penis
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Menn får en eller to orgasmer, og så ferdig med det. Er jeg i slaget kan jeg ha så mange orgasmer jeg orker ,på rad, ved onani. Ville ikke byttet nei. Anonymous poster hash: 108d5...a1f 1
Gjest Cartman Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Plager meg endel faktisk, synes det er skikkelig urettferdig. Jeg er vel ikke den eneste som tenker tenker slik Anonymous poster hash: 6b3f0...28b Du får ringe likestillingsombudet. Kanskje ombudet kan ordne fitte på både menn og kvinner. På den måten blir alt rettferdig liksom.
Synapomorphy Skrevet 20. januar 2015 #9 Skrevet 20. januar 2015 Jeg brukte en medisin som gjorde at jeg kjente lite og kom seint. Ikke alltid det er futt der nede på oss gutta, heller.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 Jeg brukte en medisin som gjorde at jeg kjente lite og kom seint. Ikke alltid det er futt der nede på oss gutta, heller. Hehe Anonymous poster hash: 6b3f0...28b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #11 Skrevet 21. januar 2015 Er det noen andre kvinner her som er misunnelig på mannens penis? Jeg mener, uendelig nytelse under sex uansett. Anonymous poster hash: 6b3f0...28b Uendelig nytelse? Uansett? Sex kan være både kjedelig og smertefullt selv om man har en penis. For ikke å snakke om at ikke alle jenter er like forståelsesfulle om man av en eller annen grunn sliter med potensen. Er man for sliten, er det ikke sikkert det fungerer, selv om man vil. Du har et urealistisk forhold til hvordan det er å være mann.Anonymous poster hash: ab390...61a 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #12 Skrevet 21. januar 2015 Er det noen andre kvinner her som er misunnelig på mannens penis? Jeg mener, uendelig nytelse under sex uansett.Anonymous poster hash: 6b3f0...28b Du høres ut som en guttunge Og nei ingen penismisunnelse har noensinne rammet meg. Anonymous poster hash: 09314...757 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #13 Skrevet 21. januar 2015 de finnes vel kuklåser for en grunn dessverre. Anonymous poster hash: 83bc5...bcc
WubWub Skrevet 21. januar 2015 #14 Skrevet 21. januar 2015 Jeg tror nok de fleste jenter er misunnelig fordi menn visuelt sett har mye flottere kjønnsorgan utseendetmessig. En stor penis symboliserer også styrke, makt, dominans og virilitet. Mens en fitte symboliserer underdanighet. Er nok ikke uten grunn at mennesker som er pingler eller svake blir kaldt "pussy". Kan heller liksom ikke helt tenke meg at det å ha et hull med noen skrukkete lepper mellom bena kan være så fryktelig stas. 3
Gjest Fenrir Skrevet 21. januar 2015 #15 Skrevet 21. januar 2015 Misunnelig vil jeg ikke kalle meg, men sant skal sies, det er litt urettferdig at menn får nytelse av omtrent å bare bli berørt der nede. Hos mange kvinner skal det jo mye til for å engang kjenne en god følelse der... De fleste gutta kommer jo uansett har jeg inntrykk av Nytelse og nytelse av å bare bli berørt. Skal ikke akkurat så mye til med kvinner heler har jeg erfart.
Gjest Kili Skrevet 21. januar 2015 #16 Skrevet 21. januar 2015 Vær glad dere ikke har penis! Lettere for dere damer å gjemme kåtheten Ellers er jeg stolt av den men hadde nok vert like stolt av dame kjønnet også!! Nytelse får begge kjønn uansett.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #17 Skrevet 21. januar 2015 Du høres ut som en guttunge Og nei ingen penismisunnelse har noensinne rammet meg. Anonymous poster hash: 09314...757 Jeg er en 24 år gammel kvinne frk. Anonymous poster hash: 6b3f0...28b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #18 Skrevet 21. januar 2015 Jeg tror nok de fleste jenter er misunnelig fordi menn visuelt sett har mye flottere kjønnsorgan utseendetmessig. En stor penis symboliserer også styrke, makt, dominans og virilitet. Mens en fitte symboliserer underdanighet. Er nok ikke uten grunn at mennesker som er pingler eller svake blir kaldt "pussy". Kan heller liksom ikke helt tenke meg at det å ha et hull med noen skrukkete lepper mellom bena kan være så fryktelig stas. veldig godt sagt. Anonymous poster hash: 83bc5...bcc
lulz1337 Skrevet 21. januar 2015 #19 Skrevet 21. januar 2015 (endret) Uendelig nytelse? Uansett? Sex kan være både kjedelig og smertefullt selv om man har en penis. For ikke å snakke om at ikke alle jenter er like forståelsesfulle om man av en eller annen grunn sliter med potensen. Er man for sliten, er det ikke sikkert det fungerer, selv om man vil. Du har et urealistisk forhold til hvordan det er å være mann.Anonymous poster hash: ab390...61a Endret 21. januar 2015 av lulz1337
Gjest Kili Skrevet 21. januar 2015 #20 Skrevet 21. januar 2015 Jeg tror nok de fleste jenter er misunnelig fordi menn visuelt sett har mye flottere kjønnsorgan utseendetmessig. En stor penis symboliserer også styrke, makt, dominans og virilitet. Mens en fitte symboliserer underdanighet. Er nok ikke uten grunn at mennesker som er pingler eller svake blir kaldt "pussy". Kan heller liksom ikke helt tenke meg at det å ha et hull med noen skrukkete lepper mellom bena kan være så fryktelig stas.Så frekt sagt! Tydelig at du får for lite mus!! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå