Gå til innhold

misunnelig på penis

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hender nok jeg titter litt opp i taket ja, for der har jeg nemlig installert et stort speil. Også på veggene i soverommet så da ser jeg meg selv uansett hvor jeg titter under akten.

Neida tuller litt her såklart. Damekropper er fantastisk å se på så jeg gir damer mer enn et blikk mens vi hygger oss :)

Det var da enda godt :danse: ......

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hva mener du? Kommer du for fort?

spongebob-shame.gif

shm2.gif

...jævla drittpikk!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, menn er kjedlige å se på.

Og nei det er ikke skryt, jeg opplyste bare en bruker som hevdet at "mangel på mus" var motivasjonen for uttalelsen min når dette ikke stemmer overens med virkeligheten. Selv i perioder med "mye mus" har jeg var av samme oppfatning. Derfor har jeg bedt alle kvinner jeg har datet eller vært sammen med slutte barbere seg slik at de har hår til å dekke over svineriet så jeg slipper se det når vi har samleie.

I 90% av relasjonene jeg har vært med så har de gjort som jeg sa, i de 10% tilfellene hvor noen nektet slutte barbere seg så hivde jeg de i søpla å dumpet de. Deres tap.

Selv ordet "mus" har en litt kvalmendes klang over seg. Kanskje det er en grunn til at folk oppkaller fitte etter et ekkelt skadedyr?

U r funny xD Endret av Tissefant
Skrevet

Hender nok jeg titter litt opp i taket ja, for der har jeg nemlig installert et stort speil. Også på veggene i soverommet så da ser jeg meg selv uansett hvor jeg titter under akten.

Neida tuller litt her såklart. Damekropper er fantastisk å se på så jeg gir damer mer enn et blikk mens vi hygger oss, men underlivet kan gjerne ha litt hår :) Derfor liker jeg vintage/retro XXX av busty damer, på den tiden hadde alle damer litt dott så.

Haha ble faktisk redd her! Går jo ikke an å ikke like damekroppen :P
Skrevet

Hvorfor FAEN kan de ikke lage en sånn pille som funker KUN til det du opplevde der da!?! :twisted::frustrert::murvegg: ....DA snakker vi urettferdig!

Haha, hvorfor vil du det? :)

Skrevet

Haha ble faktisk redd her! Går jo ikke an å ikke like damekroppen :P

Damekropp er fint, bortsett fra fitte såklart. Men hår dekker til det problemet heldigvis

Skrevet

Min mann er misunnelig på den ekstreme nytelsen jeg kan oppnå når vi har sex. Han får bare nytelse og så utløsning, mens jeg rister av orgasme etter orgasme.

Jeg er litt misunnelig på at han slipper mensen og kan stå når han tisser.

Anonymous poster hash: 04773...4a2
Gjest miss_sara
Skrevet

Damekropp er fint, bortsett fra fitte såklart. Men hår dekker til det problemet heldigvis

Hva gjør en penis så mye bedre å se på enn vagina?

Skrevet

Jeg elsker vertfall alt jeg og synes alt på henne er nydelig!
Skrevet

Min mann er misunnelig på den ekstreme nytelsen jeg kan oppnå når vi har sex. Han får bare nytelse og så utløsning, mens jeg rister av orgasme etter orgasme.

Jeg er litt misunnelig på at han slipper mensen og kan stå når han tisser.

Han får holde mer igjenn og holde ut lenger så får han en mye bedre orgasme ;)
Skrevet

Vagina kan beskrives som et åpent sår sa en kompis en gang haha, men du verden så deilig det kan være å ha pikken inni den.:P

Anonymous poster hash: 477ad...5da

Skrevet

Han får holde mer igjenn og holde ut lenger så får han en mye bedre orgasme ;)

Han prøver, men han klarer ikke å få like kraftige orgasmer som meg :vetikke:

Skrevet

Menn får en eller to orgasmer, og så ferdig med det. Er jeg i slaget kan jeg ha så mange orgasmer jeg orker ,på rad, ved onani. Ville ikke byttet nei. :)

Anonymous poster hash: 108d5...a1f

Hva? Jeg er nesten 40 og greier fremdeles å få det til minst fire ganger på ei natt hvis bare den andre er litt med. Da jeg var i tjueårene kunne man si så mange jeg orker.

Men nå orker jeg ikke flere enn fire.

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Hadde vært fint å kunne tisse stående. Men ellers så er jeg fornøyd med mine egne deler.

Gjest sexysadie
Skrevet

Haha nei, vil ikke gå rundt med en kjøttpølse! :)

Skrevet

Haha nei, vil ikke gå rundt med en kjøttpølse! :)

Hehe ikke sikkert den er så stor vettu;)

Anonymous poster hash: 477ad...5da

Skrevet

spongebob-shame.gif

shm2.gif

...jævla drittpikk!

Det går sikker an å lære seg å holde ut lenger.

Skrevet

Missunelig på penis, ja litt. Mest fordi den er på utsiden av kroppen å enkel å stimulere, mens på kvinner er det vanskeligere å se/komme til.

Utseende er ikke så viktig. Syntes ikke fitter er så veldig pene, men syntes heller ikke en slapp penis med hengeballer er stort bedre.

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg tror nok de fleste jenter er misunnelig fordi menn visuelt sett har mye flottere kjønnsorgan utseendetmessig. En stor penis symboliserer også styrke, makt, dominans og virilitet. Mens en fitte symboliserer underdanighet. Er nok ikke uten grunn at mennesker som er pingler eller svake blir kaldt "pussy".

Kan heller liksom ikke helt tenke meg at det å ha et hull med noen skrukkete lepper mellom bena kan være så fryktelig stas.

Dette må være det dummeste jeg har hørt på lenge:(

Gjest lipgloss
Skrevet

Hva gjør en penis så mye bedre å se på enn vagina?

ingenting,en penis ser bare nasty ut,mens vagina er vakkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...