Gå til innhold

misunnelig på penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en 24 år gammel kvinne frk.

Anonymous poster hash: 6b3f0...28b

Det utelukker ikke at du kan høres ut som en guttunge kvinne!

Anonymous poster hash: 09314...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så frekt sagt! Tydelig at du får for lite mus!!

Ja har alltid vært av samme mening uansett hvor mye mus jeg har fått meg. Mitt kjønnsorgan ser uendelig mye bedre ut enn kjønnsorganet til alle 15+ damer jeg har hatt meg med tidligere, og hadde jeg spurt disse damene så hadde de sikkert sagt seg 100% enig for fitte ser ikke bra ut og det regner jeg med alle som har sett en vet.

• Liker 1
Skrevet

Det utelukker ikke at du kan høres ut som en guttunge kvinne!

Anonymous poster hash: 09314...757

Fordi jeg sier jeg er litt misunnelig på gutta som har uebdelig nytelse (som regel) under samleiet? Unnskyld meg, klapp igjen.

Skrevet (endret)

Ja har alltid vært av samme mening uansett hvor mye mus jeg har fått meg. Mitt kjønnsorgan ser uendelig mye bedre ut enn kjønnsorganet til alle 15+ damer jeg har hatt meg med tidligere, og hadde jeg spurt disse damene så hadde de sikkert sagt seg 100% enig for fitte ser ikke bra ut og det regner jeg med alle som har sett en vet.

Hahaha morsom du xD Alle vet at fitte er nydelige!! Ellers hadde jeg ikke likt dem!! Endret av Tissefant
Skrevet

Fordi jeg sier jeg er litt misunnelig på gutta som har uebdelig nytelse (som regel) under samleiet? Unnskyld meg, klapp igjen.

Sorry jeg benevnte deg som kvinne - biatch!

Ikke for at du er misunnelig på menns nytelse, men for den manglende kunnskapen rundt det å eie en penis og at det ikke er ensbetydende med nytelse alltid. Du hørtes ut som en guttunge i brunst.

Skrevet

Sorry jeg benevnte deg som kvinne - biatch!

Ikke for at du er misunnelig på menns nytelse, men for den manglende kunnskapen rundt det å eie en penis og at det ikke er ensbetydende med nytelse alltid. Du hørtes ut som en guttunge i brunst.

Og du høres godt ut som en bedrevitende kjerring som ikke forstår at dette innlegget delvis er ironi, delvis litt misunnelse. Jeg snakker ikke om omfanget ved å ha en penis. Hvordan å ha en penis i hverdagen, snakker om penis i vagina under samleiet. Følelsen det gir fyren.

Skrevet

Ja, det hender jeg er misunnelig på menn pga penis. Ikke av seksuelle grunner, men fordi det må være så ufattelig mye mer praktisk å tisse.

Anonymous poster hash: f371e...5a8
  • Liker 1
Skrevet

Og du høres godt ut som en bedrevitende kjerring som ikke forstår at dette innlegget delvis er ironi, delvis litt misunnelse. Jeg snakker ikke om omfanget ved å ha en penis. Hvordan å ha en penis i hverdagen, snakker om penis i vagina under samleiet. Følelsen det gir fyren.

Aha...og takk!

Skrevet

Jeg tror nok de fleste jenter er misunnelig fordi menn visuelt sett har mye flottere kjønnsorgan utseendetmessig. En stor penis symboliserer også styrke, makt, dominans og virilitet. Mens en fitte symboliserer underdanighet. Er nok ikke uten grunn at mennesker som er pingler eller svake blir kaldt "pussy".

Kan heller liksom ikke helt tenke meg at det å ha et hull med noen skrukkete lepper mellom bena kan være så fryktelig stas.

For noe tull.

Kanskje du egentlig foretrekker menn?

I motsetning til deg, skryter jeg ikke av hvor mange jenter jeg har ligget med, men jeg er dypt uenig med deg.

Anonymous poster hash: ab390...61a

• Liker 2
Skrevet

Ja, det hender jeg er misunnelig på menn pga penis. Ikke av seksuelle grunner, men fordi det må være så ufattelig mye mer praktisk å tisse.

Haha spesielt ute. Vi må sitte oss ned passe på busker passe på klær hehe

Skrevet

Jeg ønsker meg ikke penis, men litt nysgjerrig på hvordan sex føles i mannekropp. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Haha spesielt ute. Vi må sitte oss ned passe på busker passe på klær hehe

Litt OT, men jeg har kjøpt meg en tissetrakt. :Phttp://www.go-girl.com/ Da tenker jeg man har nådd nye høyder av penismisunnelse. Haha. Bruker den bare når jeg er steder hvor det er upraktisk eller alt for ufyselig å få tissa sittende, og vasker den om mulig med en gang og oppbevarer den selvsagt i en plastpose.

Skrevet

For noe tull.

Kanskje du egentlig foretrekker menn?

I motsetning til deg, skryter jeg ikke av hvor mange jenter jeg har ligget med, men jeg er dypt uenig med deg.

Anonymous poster hash: ab390...61a

Nei, menn er kjedlige å se på.

Og nei det er ikke skryt, jeg opplyste bare en bruker som hevdet at "mangel på mus" var motivasjonen for uttalelsen min når dette ikke stemmer overens med virkeligheten. Selv i perioder med "mye mus" har jeg var av samme oppfatning. Derfor har jeg bedt alle kvinner jeg har datet eller vært sammen med slutte barbere seg slik at de har hår til å dekke over svineriet så jeg slipper se det når vi har samleie.

I 90% av relasjonene jeg har vært med så har de gjort som jeg sa, i de 10% tilfellene hvor noen nektet slutte barbere seg så hivde jeg de i søpla å dumpet de. Deres tap.

Selv ordet "mus" har en litt kvalmendes klang over seg. Kanskje det er en grunn til at folk oppkaller fitte etter et ekkelt skadedyr?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok de fleste jenter er misunnelig fordi menn visuelt sett har mye flottere kjønnsorgan utseendetmessig. En stor penis symboliserer også styrke, makt, dominans og virilitet. Mens en fitte symboliserer underdanighet. Er nok ikke uten grunn at mennesker som er pingler eller svake blir kaldt "pussy".

Kan heller liksom ikke helt tenke meg at det å ha et hull med noen skrukkete lepper mellom bena kan være så fryktelig stas.

:skratte:

Jeg er kun misunnelig fordi menn kan stå å tisse.

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Jeg er kun misunnelig fordi menn kan stå å tisse.

Vi klarer det fint vi å, med skjørt vel å merke...

Gjest Salvesen
Skrevet (endret)

Er det noen andre kvinner her som er misunnelig på mannens penis? Jeg mener, uendelig nytelse under sex uansett.

Si meg, er De i det hele tatt klar over hvilket press som følger med det å være i besittelse av en penis? Bl.a. er det forventet at man skal oppnå "uendelig nytelse under sex uansett" - det å simulere orgasme er heller ikke et alternativ. For tørre hull finnes der glidemiddel, mens for slappe peniser finnes der kun reseptbelagte medisiner. Man skal heller ikke sutre over ting som er urettferdig - det må man være i besittelse av en livmor for å få lov til å gjøre. Man skal ha ambisjoner i livet som tilsier at man er en "vinner" - selv om kun de færreste til en hver tid kan være vinnere. Er man først i besittelse av en penis, eksisterer det nemlig ingen mellomting mellom "vinner" og "taper". Man skal ha kroppen til Christiano Ronaldo, hjernen til Albert Einstein og pengene til Donald Trump. Man skal holde døren oppe for de med livmor, redde dem ut av brennende boliger og slippe dem foran seg i livbåten - samtidig skal man skamme seg over å tenke seksuelle tanker om dem, med mindre man da har deres uttalte tillatelse. Man skal til enhver tid la quindens natur få fritt spillerom, samtidig som man skal undertrykke sin egen. Man skal være kunnskapsrik, dannet og politisk engasjert, samtidig som man skal finne seg i at rosablogg-kjønnet kvoteres inn i styre og stell på ens eget kjønns bekostning. Man skal verdsette "trygghet" fremfor "spenning" og "morro" - ikke på egne vegne, men på quinders og barns vegne. Og oppi alt det her skal man også være positivt innstilt, blid og lattermild. En ordentlig gladlaks skal man være, en klovn og en underholder som til enhver tid ser lyst på tilværelsen. Det sier seg selv at dette er mange baller å sjonglere på en og samme gang. Nei, gi undertegnede en vagina når som helst :opplyser:

Endret av Salvesen
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg brukte en medisin som gjorde at jeg kjente lite og kom seint. Ikke alltid det er futt der nede på oss gutta, heller. ;)

Hvorfor FAEN kan de ikke lage en sånn pille som funker KUN til det du opplevde der da!?! :twisted::frustrert::murvegg: ....DA snakker vi urettferdig!

Skrevet

Hvorfor FAEN kan de ikke lage en sånn pille som funker KUN til det du opplevde der da!?! :twisted::frustrert::murvegg: ....DA snakker vi urettferdig!

Hva mener du? Kommer du for fort?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei, menn er kjedlige å se på.

Og nei det er ikke skryt, jeg opplyste bare en bruker som hevdet at "mangel på mus" var motivasjonen for uttalelsen min når dette ikke stemmer overens med virkeligheten. Selv i perioder med "mye mus" har jeg var av samme oppfatning. Derfor har jeg bedt alle kvinner jeg har datet eller vært sammen med slutte barbere seg slik at de har hår til å dekke over svineriet så jeg slipper se det når vi har samleie.

I 90% av relasjonene jeg har vært med så har de gjort som jeg sa, i de 10% tilfellene hvor noen nektet slutte barbere seg så hivde jeg de i søpla å dumpet de. Deres tap.

Selv ordet "mus" har en litt kvalmendes klang over seg. Kanskje det er en grunn til at folk oppkaller fitte etter et ekkelt skadedyr?

DJEEEEZAZ! De damene dine må ha følt seg utrolig verdsatt og vakre? ;) Makan til skrøneri skal man lete lenge etter.....men for all del...kos deg med å titte opp i taket mens du puler deilige damekropper du :) Jeg vil vel heller kalle det DITT tap, dersom du insisterer på at det kvinnelige kjønnsorganet er "noe svineri" som du så hyggelig beskriver.

Smaken er som baken tydeligvis :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

DJEEEEZAZ! De damene dine må ha følt seg utrolig verdsatt og vakre? ;) Makan til skrøneri skal man lete lenge etter.....men for all del...kos deg med å titte opp i taket mens du puler deilige damekropper du :) Jeg vil vel heller kalle det DITT tap, dersom du insisterer på at det kvinnelige kjønnsorganet er "noe svineri" som du så hyggelig beskriver.

Smaken er som baken tydeligvis :fnise:

Hender nok jeg titter litt opp i taket ja, for der har jeg nemlig installert et stort speil. Også på veggene i soverommet så da ser jeg meg selv uansett hvor jeg titter under akten.

Neida tuller litt her såklart. Damekropper er fantastisk å se på så jeg gir damer mer enn et blikk mens vi hygger oss, men underlivet kan gjerne ha litt hår :) Derfor liker jeg vintage/retro XXX av busty damer, på den tiden hadde alle damer litt dott så.

Endret av WubWub

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...