Gå til innhold

Er det virkelig greit å være homofil?


Cowboy Lotte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så greit som du får det. Å elske er en menneskerett

Spørs vel HVA man elsker, vel...? Mye er nok ugreit å elske.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel HVA man elsker, vel...? Mye er nok ugreit å elske.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Nei, å elske er uansett en menneskerett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel HVA man elsker, vel...? Mye er nok ugreit å elske.

Jeg elsker moren min og søsteren min, men jeg har ikke sex med dem. Det ville ha vært perverst. Av samme grunn har jeg heller ikke sex med menn.

Endret av Testosteron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, å elske er uansett en menneskerett.

Så om jeg elsker samboeren din, er det ok altså..??

Eller barnet ditt?

Javel...

Anonymous poster hash: ce78c...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker moren min og søsteren min, men jeg har ikke sex med dem. Det ville ha vært perverst. Av samme grunn har jeg heller ikke sex med menn.

Men du har sex med kvinner? Moren og søsteren din er jo også kvinner.

Kanskje har du eller får du en datter en gang som også blir en kvinne.

Er ikke det litt perverst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du har sex med kvinner? Moren og søsteren din er jo også kvinner.

Kanskje har du eller får du en datter en gang som også blir en kvinne.

Er ikke det litt perverst?

Sex med en av motsatt kjønn er ikke perverst med mindre vedkommende er i nær slekt med deg. Hvis du er uenig, så er du velkommen til å utdype standpunktet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg elsker samboeren din, er det ok altså..??

Eller barnet ditt?

Javel...

Nå må du ikke stille så vanskelige spørsmål! La oss heller late som om seksuell lyst er synonymt med kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg elsker samboeren din, er det ok altså..??

Eller barnet ditt?

Javel...

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Ja, det er greit. Du får elske hva du vil, og hvem du vil. Jeg ville selvsagt blitt litt redd hvis det var tilfellet, men jeg kan jo ikke styre hvem du elsker og ikke elsker. Greia er (ta pedofili som et eksempel) at å tenke en tanke om at du elsker noe er en ting, men å gjøre det om til en handling er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med en av motsatt kjønn er ikke perverst med mindre vedkommende er i nær slekt med deg. Hvis du er uenig, så er du velkommen til å utdype standpunktet ditt

Akkurat som sex med en av samme kjønn heller ikke er perverst med mindre vedkommende er i nær slekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man vorter av det? Trodde man kunne få kreft av det jeg..

Kommer an på hvilken typer HPV man har. Den typen som gir folk vorter er en litt annen type en den man vaksinerer mot.

Anonymous poster hash: c2d52...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hele tiden vise frem berømte personer som er homofile er selvsagt propaganda er jo derfor man bruker kjendiser i reklamefilmer. La barn være barn sier jeg.

Da håper jeg barna dine slipper å se på The Big Bang Theory, Tru Blood, Heroes, eller noen av filmene med Jodie Foster. Siden kriteriet er at de "bare trenger vise dem frem" vil barna kunne gå i fortapelsen av å se på dette. Kanskje best å kvitte seg med tven og boikotte kino for sikkerhet skyld.

Anonymous poster hash: c2d52...871

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle filier er greie å inneha, det være seg "vanlige" legninger eller parafilier.

Alle filier som ikke skader noen, det være seg heterofili, homofili eller noe annet, er det også greit å leve ut.

Så enkelt er det. Så kan man selvsagt "ikke like å se det", det har man også all verdens anledning til å ikke gjøre i det stille. Man kan imidlertid selvsagt ikke forvente at noen skal unnlate å leve ut sin legning fordi en eller annen som ikke tar skade av den av en eller annen grunn ikke liker det likevel.

Anonymous poster hash: 6c025...e2d

Nekrofili går på likskjending noe som er ulovlig

Pedofili kan skade barn hvis det leves ut og dessverre så hører man at det gsnske ofte leves ut

Fins dikkert et hav av andre filier som også er potensielt skadelige og ingen av de ksn sammenlignes med homofili eller heterofili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nekrofili går på likskjending noe som er ulovlig

Pedofili kan skade barn hvis det leves ut og dessverre så hører man at det gsnske ofte leves ut

Fins dikkert et hav av andre filier som også er potensielt skadelige og ingen av de ksn sammenlignes med homofili eller heterofili

Du må ha alvorlig tungt for det...

Vi har slått fast at nekrofili er en legning, ikke en sykelighet som du påstår.

I Norge kalles det "likskjending" om en utøver den nekrofile legningen sin. Det mange ignorerer, er at nekrofile også tenner på besvisstløshet. Altså trenger det ikke nødvendigvis være en dødning involvert.

Det er også mange land dette er ikke er forbudt.

Fakta er en fin ting.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha alvorlig tungt for det...

Vi har slått fast at nekrofili er en legning, ikke en sykelighet som du påstår.

I Norge kalles det "likskjending" om en utøver den nekrofile legningen sin. Det mange ignorerer, er at nekrofile også tenner på besvisstløshet. Altså trenger det ikke nødvendigvis være en dødning involvert.

Det er også mange land dette er ikke er forbudt.

Fakta er en fin ting.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Du har tungt for det. Man blir ikke bare født med en legning der man tenner på døden og det å ha sex med døde mennesker. Altså et dødt kjøttstykke. Personen er borte. Man må ha opplevd noen form for traumer om man tenner på slike ting. Du er dyk i hodet som forsøker å normalisere det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hele tiden vise frem berømte personer som er homofile er selvsagt propaganda er jo derfor man bruker kjendiser i reklamefilmer. La barn være barn sier jeg.

Du mener man skal redigere bort historiske fakta fra f.eks biografien til Tsjaikovksi? Det er et falsum, og jeg tror ikke barn har noe godt av å bli løyet for.

Det å beskrive en berømt person slik han eller hun faktisk er eller var, er ikke propaganda. Det er fakta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har tungt for det. Man blir ikke bare født med en legning der man tenner på døden og det å ha sex med døde mennesker. Altså et dødt kjøttstykke. Personen er borte. Man må ha opplevd noen form for traumer om man tenner på slike ting. Du er dyk i hodet som forsøker å normalisere det

Igjen:

Jeg normaliserer ingenting, men derimot påpeker fakta og linker til det.

Du gnåler videre på din egen virkelighetsoppfatning som strider mot det som er vitenskapelig vedtatt.

Anonymous poster hash: ce78c...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F65 Forstyrrelser i seksuelle objektvalg

F65.8 Andre spesifiserte forstyrrelser i seksuelle objektvalg

En rekke andre mønstre for seksuelle objektvalg og aktiviteter, inkluderer obskøne telefonoppringninger, seksuell opphisselse ved å gni seg mot mennesker i trengsel på offentlig sted, seksuelle aktiviteter med dyr, og bruk av strangulering eller anoksi for å forsterke den seksuelle opphisselsen. Inkl:
frotteurisme, nekrofili, zoofili

http://finnkode.kith.no/#|icd10|ICD10SysDel|2613633|flow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F65 Forstyrrelser i seksuelle objektvalg

F65.8 Andre spesifiserte forstyrrelser i seksuelle objektvalg

En rekke andre mønstre for seksuelle objektvalg og aktiviteter, inkluderer obskøne telefonoppringninger, seksuell opphisselse ved å gni seg mot mennesker i trengsel på offentlig sted, seksuelle aktiviteter med dyr, og bruk av strangulering eller anoksi for å forsterke den seksuelle opphisselsen. Inkl:
frotteurisme, nekrofili, zoofili

http://finnkode.kith.no/#|icd10|ICD10SysDel|2613633|flow

Ja, det skulle vel avslutte akkurat den diskusjonen. Nekrofili er en sykdom. Med diagnosenummer og alt.

Nå kan man jo saktens spinne videre på den tråden og påpeke at det var minsanten homofili også for ikke så svært mange år siden. Men den som vil si at nekrofili er sykelig, kan i det minste gjøre det med Verdens Helseorganisasjon på sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle vel avslutte akkurat den diskusjonen. Nekrofili er en sykdom. Med diagnosenummer og alt.

Nå kan man jo saktens spinne videre på den tråden og påpeke at det var minsanten homofili også for ikke så svært mange år siden. Men den som vil si at nekrofili er sykelig, kan i det minste gjøre det med Verdens Helseorganisasjon på sin side.

Var det ikke så at noen fikk en nobelpris for å ha funnet opp lobotomi? Det tyder vel på at verden går fremover når en del ting blir gått bort i fra. Alt var ikke bedre før, kansje spesielt ikke innen medisin (utenom vaksinedekningen da, den var vel kanskje hakket hvassere for noen år tilbake).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...