Gjest Belle âme Skrevet 18. januar 2015 #21 Del Skrevet 18. januar 2015 Syns han er kjempesøt, ydmyk og sjamerende. Han er ikkje noke eg vanligvis liker, men eg syns bare han er så søt og uskyldig. Ler av meg sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiriamHø Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #22 Del Skrevet 18. januar 2015 Hehe. Jeg synes han er blitt så sjamerende etter å ha klipt seg og dress, det passet han kjempe bra Han virker som en tøff type, som står frem med sine psykiske problemer, og det står det stor respekt av :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 18. januar 2015 #23 Del Skrevet 18. januar 2015 Er det bare meg, eller har Onkl P blitt en skikkelig kjekk mann? Blitt? Synes han alltid har vært det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. januar 2015 #24 Del Skrevet 18. januar 2015 Har aldri lagt noe spesielt merke til ham, før nå i det siste, og jeg må si at han ser råstilig ut! Liker at han har blitt mer "voksen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mouah*1 Skrevet 18. januar 2015 #25 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg har alltid likt han. Typisk at andre nå først "ser" han etter suksess. Han har hele tida hatt sin egen stil, han har noe ekstra som ikke kan beskrives, spennende, interessant. Skulle gjerne blitt kjent med han...absolutt ikke fordi han er kjent, men fordi han er den han er. Virker dyp. Har av en eller annen merkelig grunn følt en spesiell connection til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 19. januar 2015 #26 Del Skrevet 19. januar 2015 Ryddet for ryktespredning/spekulasjoner irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 19. januar 2015 #27 Del Skrevet 19. januar 2015 Han er dritkjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vival Skrevet 19. januar 2015 #28 Del Skrevet 19. januar 2015 Naaaamm, han er nydelig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 19. januar 2015 #29 Del Skrevet 19. januar 2015 Han har vokst på meg i det siste, ja. Faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 20. januar 2015 #30 Del Skrevet 20. januar 2015 Han er ganske kjekk, ja! Og ikke minst tøff som står frem om sine psykiske problemer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 20. januar 2015 #31 Del Skrevet 20. januar 2015 Liker Onkel P som den dønn ærlige personen han ser ut til å være. Men jeg synes ikke han er kjekk, bare for at han er med i Hver gang vi møtes. Helt normal, søt fyr. Men hver sin smak:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 20. januar 2015 #32 Del Skrevet 20. januar 2015 Hver gang vi møtes ser jeg ikke på, men jeg har fulgt OnklP siden de første DirtyOppland dager. Først siste mnd at han er blitt "allemannseie" gjennom dettr tv programmet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 20. januar 2015 #33 Del Skrevet 20. januar 2015 Hver gang vi møtes ser jeg ikke på, men jeg har fulgt OnklP siden de første DirtyOppland dager. Først siste mnd at han er blitt "allemannseie" gjennom dettr tv programmet. Det stemmer vel ikke helt. Han har vel blitt det gjennom Slekta det siste året? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 20. januar 2015 #34 Del Skrevet 20. januar 2015 Herrelighet han er så nydelig i den "styggen på ryggen" videoen <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cec- Skrevet 23. januar 2015 #35 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg syntest han er en fantastisk mann! Måten han framstår på i "Hver gang vi møtes"; han er rett og slett til å bli glad i. Han er en person som virkelig står fram for sine psykiske lidelser og det står det skikkelig respekt av. I tillegg så er han skikkelig sjarmerende og kjekk, på en ydmyk måte - han fronter ingen "uuh, jeg er så kjekk og vet det" jeg digger han. Han har nok blitt mer "kjent" gjennom "Hver gang vi møtes" i og med at PERSONEN han er blir vist fram og han får mulighet til å vise hva han står for. Jeg tror nok at han der når ut til et bredere "publikum" ogikke nødvendigvis kun til oss unge som går på konsertene hans osv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 23. januar 2015 #36 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=l9ySVQXWprM se på han da <3 spesielt mens hun synger. og for en fantastisk mørk stemme Haha, jeg føler meg nesten forelsket. Føler meg nesten som jeg var da jeg var 13 og forelska i boyband *sukk* Endret 23. januar 2015 av Alvea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 23. januar 2015 #37 Del Skrevet 23. januar 2015 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål om moderering skal ta på ris og ros eller på PM. Nikee, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 23. januar 2015 #38 Del Skrevet 23. januar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=l9ySVQXWprM se på han da <3 spesielt mens hun synger. og for en fantastisk mørk stemme Haha, jeg føler meg nesten forelsket. Føler meg nesten som jeg var da jeg var 13 og forelska i boyband *sukk* Sikkert kjekk han, men det store med den videoen er hvor flott ILR er i en alder av.... Ja, hva da? 65? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. januar 2015 #39 Del Skrevet 24. januar 2015 Fint klipp! 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nancy Drew Skrevet 24. januar 2015 #40 Del Skrevet 24. januar 2015 Kjekk! Og Styggen på ryggen er en viktig låt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg