Gå til innhold

Onkl P (Pål Tøien)


MiriamHø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På spellemannsprisen var han (overraskende nok) veldig kjekk! Skulle ikke mer til enn en hårklipp,bort med capsen og fin dress ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har alltid vært veldig kjekk! Å bli littt mer voksen kledde han godt. Vi har jo bli litt mer "kjent" med han siste året også. Digger han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjekk, ja! Det skader selvfølgelig ikke at han tar av seg capsen og får på seg en dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg er han mye kjekkere edru, de fleste spellemann/intervjuer/dama til etc har han vært så hinsides fjern og smådrita... Lite sjarmerende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han slår meg som en lat person, av en eller annen grunn. Han jobber helt sikkert hardt, men utstrålingen hans viser meg lat. Det er ikke noe jeg finner attraktivt. Såg or å svare på spørsmålet; nei jeg synes ikke han er kjekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å være laid back og lat.:)

Hehe, Ja laid back er vel en bedre beskrivelse. Men i mine øyne er det å være laid back en form for latskap, så tror jeg holder på meningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, Ja laid back er vel en bedre beskrivelse. Men i mine øyne er det å være laid back en form for latskap, så tror jeg holder på meningen ;)

Laidback betyr absolutt ikke latskap. Man trenger struktur og hardt arbeid for å skrive og produsere den musikken han, og de andre han spiller med gjør. Husk på at han ikke bare gjør de fjerne slektningene (som fremstår som godt gjennomjobba i seg selv), men han holder også på med Johnny. Det er annen ting som slår meg som positivt med ham. Han virker ekstremt lojal, og lojalitet er et hederstegn hos meg.

Endret av Vind
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spellemannsprisen var han (overraskende nok) veldig kjekk! Skulle ikke mer til enn en hårklipp,bort med capsen og fin dress ;-)

Alle menn (nesten) ser bra ut i dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...