Gå til innhold

Onkl P (Pål Tøien)


MiriamHø

Anbefalte innlegg

Gjest Belle âme

Syns han er kjempesøt, ydmyk og sjamerende. Han er ikkje noke eg vanligvis liker, men eg syns bare han er så søt og uskyldig. Ler av meg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Jeg synes han er blitt så sjamerende etter å ha klipt seg og dress, det passet han kjempe bra :laugh: Han virker som en tøff type, som står frem med sine psykiske problemer, og det står det stor respekt av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller har Onkl P blitt en skikkelig kjekk mann? :laugh:

Blitt? Synes han alltid har vært det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lagt noe spesielt merke til ham, før nå i det siste, og jeg må si at han ser råstilig ut! Liker at han har blitt mer "voksen" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt han. Typisk at andre nå først "ser" han etter suksess. Han har hele tida hatt sin egen stil, han har noe ekstra som ikke kan beskrives, spennende, interessant. Skulle gjerne blitt kjent med han...absolutt ikke fordi han er kjent, men fordi han er den han er. Virker dyp. Har av en eller annen merkelig grunn følt en spesiell connection til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Onkel P som den dønn ærlige personen han ser ut til å være.

Men jeg synes ikke han er kjekk, bare for at han er med i Hver gang vi møtes. Helt normal, søt fyr. Men hver sin smak:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang vi møtes ser jeg ikke på, men jeg har fulgt OnklP siden de første DirtyOppland dager. Først siste mnd at han er blitt "allemannseie" gjennom dettr tv programmet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang vi møtes ser jeg ikke på, men jeg har fulgt OnklP siden de første DirtyOppland dager. Først siste mnd at han er blitt "allemannseie" gjennom dettr tv programmet.

Det stemmer vel ikke helt. Han har vel blitt det gjennom Slekta det siste året?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntest han er en fantastisk mann! Måten han framstår på i "Hver gang vi møtes"; han er rett og slett til å bli glad i. Han er en person som virkelig står fram for sine psykiske lidelser og det står det skikkelig respekt av.

I tillegg så er han skikkelig sjarmerende og kjekk, på en ydmyk måte - han fronter ingen "uuh, jeg er så kjekk og vet det" jeg digger han.

Han har nok blitt mer "kjent" gjennom "Hver gang vi møtes" i og med at PERSONEN han er blir vist fram og han får mulighet til å vise hva han står for. Jeg tror nok at han der når ut til et bredere "publikum" ogikke nødvendigvis kun til oss unge som går på konsertene hans osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål om moderering skal ta på ris og ros eller på PM.

Nikee, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=l9ySVQXWprM

se på han da <3 spesielt mens hun synger.

og for en fantastisk mørk stemme

Haha, jeg føler meg nesten forelsket. Føler meg nesten som jeg var da jeg var 13 og forelska i boyband

*sukk*

Sikkert kjekk han, men det store med den videoen er hvor flott ILR er i en alder av.... Ja, hva da? 65?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...