Meridian Skrevet 28. januar 2015 #601 Del Skrevet 28. januar 2015 Det er jo litt gøy å klatre i trær da! Ja, men ikke så gøy å åle seg gjennom busk og kratt - måtte det en gang katten min var kattunge og hadde gått seg bort hjemmefra. Jeg ropte på den og den mjauet tilbake, så jeg ropte mens jeg gikk etter mjauelydene og fant den blant busk og kratt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. januar 2015 #602 Del Skrevet 28. januar 2015 Ja, men ikke så gøy å åle seg gjennom busk og kratt - måtte det en gang katten min var kattunge og hadde gått seg bort hjemmefra. Jeg ropte på den og den mjauet tilbake, så jeg ropte mens jeg gikk etter mjauelydene og fant den blant busk og kratt. Stakkar lille pusien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 28. januar 2015 #603 Del Skrevet 28. januar 2015 Blir litt irritert når de gjør det for de er jo så redde når de skal ned igjen Katten min slet i starten med det, så jeg måtte klatre opp og hjelpe ned, men nå er den en reser til å klarte opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. januar 2015 #604 Del Skrevet 28. januar 2015 Katten min slet i starten med det, så jeg måtte klatre opp og hjelpe ned, men nå er den en reser til å klarte opp og ned. Klatra ikke etter den nei. Den klarte å komme seg opp og ned av trær når vi ikke var der. Den ble bare ekstra pingle når den så vi var ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 28. januar 2015 #605 Del Skrevet 28. januar 2015 Klatra ikke etter den nei. Den klarte å komme seg opp og ned av trær når vi ikke var der. Den ble bare ekstra pingle når den så vi var ute Den syns det var stas at matmor kom å bar den ned, så slapp den å bruke krefter på det. Katter er smarte, og de gidder ikke om de ikke må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #606 Del Skrevet 28. januar 2015 Ja det suger... men bilen kan bli ødelagt av vær og vind og. Ikke bare dyr. Dessuten en bil er en bruksgjenstand som bare faller i verdi. Er litt tåpelig å være så himla redd for en bil. Er veldig mye mer fornuftig å ta vare på en bil som koster et sekssifret beløp enn å ta vare på en katt som du får kastet etter deg på Finn fordi ingen vil ha skadedyrene. Ikke at jeg forventer at du skal forstå det ... Anonymous poster hash: d761b...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. januar 2015 #607 Del Skrevet 28. januar 2015 Er veldig mye mer fornuftig å ta vare på en bil som koster et sekssifret beløp enn å ta vare på en katt som du får kastet etter deg på Finn fordi ingen vil ha skadedyrene. Ikke at jeg forventer at du skal forstå det ...Anonymous poster hash: d761b...b26 Det er mer fornuftig å ta vare på en død gjenstand enn et levende vesen? Ja det beviser hva slags menneske du er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 28. januar 2015 #608 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Er veldig mye mer fornuftig å ta vare på en bil som koster et sekssifret beløp enn å ta vare på en katt som du får kastet etter deg på Finn fordi ingen vil ha skadedyrene. Ikke at jeg forventer at du skal forstå det ... Anonymous poster hash: d761b...b26 Jeg skjønner ingenting ... du sammenligner materielle ting med levende liv... jeg tror du skulle fått deg en katt, så kanskje du vil føle litt kjærlighet likevel. Jeg vet det fins inne i alle mennesker, men hos noen sitter det litt for dypt og godt gjemt. Uansett, det er større sannsynlighet at mennesker ødelegger og skaper opp andres biler pga sinne, frustrasjon og sjalusi, enn at dyr gjør det. Endret 28. januar 2015 av Bølle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 28. januar 2015 #609 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg kan med sikkerhet si at hunden min aldri har ødelagt en annens mann eiendom. Er ikke mange katteeiere som kan si det sammeAnonymous poster hash: e0d7f...495 Det kan jeg med trygghet si at min ikke har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #610 Del Skrevet 28. januar 2015 Det er mer fornuftig å ta vare på en død gjenstand enn et levende vesen? Ja det beviser hva slags menneske du er.. Ja, jeg synes mine biler til en samlet verdi på 780 000 kroner er mer verdt enn et skadedyr som ikke tilhører norsk fauna. Sier ganske mye om din hippieholdning dersom det er vanskelig å prosessere. Jeg skjønner ingenting ... du sammenligner materielle ting med levende liv... jeg tror du skulle fått deg en katt, så kanskje du vil føle litt kjærlighet likevel. Jeg vet det fins inne i alle mennesker, men hos noen sitter det litt for dypt og godt gjemt. Uansett, det er større sannsynlighet at mennesker ødelegger og skaper opp andres biler pga sinne, frustrasjon og sjalusi, enn at dyr gjør det. Jeg har hund. Et kjæledyr som gir deg kjærlighet i retur - i motsetning til sære katter som bare snur seg vekk og klorer på ting. Anonymous poster hash: d761b...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. januar 2015 #611 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Ja, jeg synes mine biler til en samlet verdi på 780 000 kroner er mer verdt enn et skadedyr som ikke tilhører norsk fauna. Sier ganske mye om din hippieholdning dersom det er vanskelig å prosessere. Jeg har hund. Et kjæledyr som gir deg kjærlighet i retur - i motsetning til sære katter som bare snur seg vekk og klorer på ting.Anonymous poster hash: d761b...b26 Du er psykopat om du driter i levende ting. Jeg driter en lang faen i bilene dine. De som kjører store fine biler er de som er størst drittsekker i trafikken uansett. du vet ikke en dritt om katter. De klorer sikkert DEG ja som det rævhølet du er Endret 28. januar 2015 av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #612 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg kan med sikkerhet si at katten min aldri har ødelagt en annen manns eiendom. Nei, vettu hva. Hva er det katter ødelegger på en annen manns eiendom? Du har en innekatt du da. Lakken på biler for eksempel. De pisser opp etter møbler som en kanskje tar inn om vinteren. De driter i sandkassen til barna. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. januar 2015 #613 Del Skrevet 28. januar 2015 Du har en innekatt du da. Lakken på biler for eksempel. De pisser opp etter møbler som en kanskje tar inn om vinteren. De driter i sandkassen til barna. Anonymous poster hash: e0d7f...495 De kattene som ikke er kastrerte det. Katteeiere med vettet i behold kastrerer kattene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. januar 2015 #614 Del Skrevet 28. januar 2015 Skjønner selvsagt at ukastrerte hankatter er en plage men det er eierens feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #615 Del Skrevet 28. januar 2015 Du er psykopat om du driter i levende ting. Jeg driter en lang faen i bilene dine. De som kjører store fine biler er de som er størst drittsekker i trafikken uansett. du vet ikke en dritt om katter. De klorer sikkert DEG ja som det rævhølet du er Fasinerende at du klarer å kjenne igjen en psykopat over internett på den måten. Uten relevant utdanning rekner jeg med. Ikke verst. Anonymous poster hash: e0d7f...495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. januar 2015 #616 Del Skrevet 28. januar 2015 Fasinerende at du klarer å kjenne igjen en psykopat over internett på den måten. Uten relevant utdanning rekner jeg med. Ikke verst. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Du har ikke mye relevant utdanning når du ikke har noe kunnskap om dyr i det hele tatt med disse tåpeluge fordommene dine. Da fordømner jeg bikkja di og. Du har vel en stor stygg kamphund som biter små barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #617 Del Skrevet 28. januar 2015 De kattene som ikke er kastrerte det. Katteeiere med vettet i behold kastrerer kattene sine Det er jeg enig i, men poenget mitt var at med minder du har en innekatt som du holder i bånd hver gang du er ute, vet du faktisk ikke hva katten din har gjort på. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #618 Del Skrevet 28. januar 2015 Du har ikke mye relevant utdanning når du ikke har noe kunnskap om dyr i det hele tatt med disse tåpeluge fordommene dine. Da fordømner jeg bikkja di og. Du har vel en stor stygg kamphund som biter små barn Nå var ikke jeg den ABen du siterte. Så nei, jeg har en søt liten lydig pomeranian som er veldig glad i små barn, den biter heller ikke Jeg syns bare ikke det er passende å slenge rundt seg med psykopat-diagnoser til folk en ikke kjenner. Det er ikke med på å skape en saklig debatt. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #619 Del Skrevet 28. januar 2015 Du er psykopat om du driter i levende ting. Jeg driter en lang faen i bilene dine. De som kjører store fine biler er de som er størst drittsekker i trafikken uansett. du vet ikke en dritt om katter. De klorer sikkert DEG ja som det rævhølet du er Haha! Katteeierlogikk der altså Det er fascinerende å krangle med deg, for maken til dårlig argumentasjon som det du driver med her er det lenge siden jeg har sett Anonymous poster hash: d761b...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. januar 2015 #620 Del Skrevet 28. januar 2015 Det er jeg enig i, men poenget mitt var at med minder du har en innekatt som du holder i bånd hver gang du er ute, vet du faktisk ikke hva katten din har gjort på. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Nei men en rolig kastrert katt gidder ikke gjøre noe ugang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå