Gå til innhold

Produkt gikk i stykker - kan jeg klage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sjekket forresten hva det sto om skoen på butikkens nettsider, og i produktbeskrivelsen står det blant annet "perfekt på vinterføre". Så det er utvilsomt en vintersko.

Skoene er både pene, gode å gå i og varme, så jeg håper det blir en god løsning på dette for jeg har ikke råd til nye sko nå (blå-januar). Dessuten vil det være sånn at om butikken slår seg vrang, så kommer jeg til å føle at jeg aldri mer kan kjøpe noe der og det vil være synd for de har masse bra sko.

- TS



Anonymous poster hash: 4ccc0...75d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sjekket forresten hva det sto om skoen på butikkens nettsider, og i produktbeskrivelsen står det blant annet "perfekt på vinterføre". Så det er utvilsomt en vintersko. Skoene er både pene, gode å gå i og varme, så jeg håper det blir en god løsning på dette for jeg har ikke råd til nye sko nå (blå-januar). Dessuten vil det være sånn at om butikken slår seg vrang, så kommer jeg til å føle at jeg aldri mer kan kjøpe noe der og

det vil være synd for de har masse bra sko. - TS Anonymous

poster hash: [acronym="Full hash:

4ccc0904c1571e997ddcf5d4c60d775d"] 4ccc0...75d

Slår butikken seg vrang kontakter du forbrukerrådet.

Kan du finne kvittering eller kontoutskrift? Ta det med.

Vintersko skal kunne holde minst en vintersesong.

Anonymous poster hash: c92e9...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er skinnsko, ikke vanntette. Sko er limt og lim løsner i vann. Jobber i skobutikk.

Anonymous poster hash: 610b9...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går 7-13000 skritt hver dag og forventer å få pengene igjen? Etter 4 mnd? Nei, syns ikke du har en sak.

Anonymous poster hash: 74e73...309

Siden når er det spesielt mye?

2 km til jobb. 3 km hjem inkl en omvei til butikken. Ett par km med luftetur med hunden så er man fort oppi 10 000 skritt (som man for øvrig minst burde gå per dag!).

Anonymous poster hash: cc919...2ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er skinnsko, ikke vanntette. Sko er limt og lim løsner i vann. Jobber i skobutikk.

Anonymous poster hash: 610b9...71e

At skinn ikke er vanntette vet jeg, det er derfor jeg impregnerer dem. Men i mitt tilfelle har skoen løsnet fra sålen, og jeg forventer at sko som er reklamert som vintersko tåler at man bruker dem på vinteren.

- TS

Anonymous poster hash: 4ccc0...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden når er det spesielt mye?

2 km til jobb. 3 km hjem inkl en omvei til butikken. Ett par km med luftetur med hunden så er man fort oppi 10 000 skritt (som man for øvrig minst burde gå per dag!).

Anonymous poster hash: cc919...2ac

7+ km med samme sko hver dag er mye, jo... Trodde det var vanlig å veksle mellom flere ulike par sko? De har uansett ikke godt av å bli brukt så mange skritt hver eneste dag, de bør få hvile en dag mellom hver "maraton".

Anonymous poster hash: f03b2...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her!

Jeg dro til butikken og forklarte problemet. De tok i mot skoene og jeg fikk nye (helt like) på stedet. De spurte ikke en gang etter kvittering! :)

(Jeg hadde med kontoutskrift, men siden de ikke spurte etter kvittering så tok jeg ikke opp temaet heller)

Er hvertfall veldig fornøyd med servicen!

Anonymous poster hash: 4ccc0...75d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Jeg dro til butikken og forklarte problemet. De tok i mot skoene og jeg fikk nye (helt like) på stedet. De spurte ikke en gang etter kvittering! :)

(Jeg hadde med kontoutskrift, men siden de ikke spurte etter kvittering så tok jeg ikke opp temaet heller)

Er hvertfall veldig fornøyd med servicen!

Anonymous poster hash: 4ccc0...75d

Fint å høre!

Anonymous poster hash: 3c0f7...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett godt eksepel på god service. (Og butikk som følger loven).

Anonymous poster hash: c92e9...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle hvilken kjede dette var? Jeg har nemlig opplevd å få elendig service ved reklamasjon TO ganger hos Bianco, så der handler jeg aldri igjen. Men på grunn av disse opplevelsene er jeg stadig på jakt etter butikker som forstår hva god kundeservice er, og som er interessert i å ha meg som kunde!

Anonymous poster hash: 6715e...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...