Gå til innhold

Hvor mye bruker dere i mnd på dere selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det varierer men kan tenke ca sånn her.

Kaffe besøk 300

Kino 200

Mat ute 200

Spotify netflix 200

røyk 800

lunsj på jobb 300

Diverse 400

Totalt 2400 kr

Frisør 2 til 3 ganger i året. Klær kjøper jeg sjeldent. Går mer penger på sommeren enn vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke råd:\ Spiser aldri ute, er på konserter, bar, osv. klipper håret selv, skal jeg ha snop så må jeg droppe middag osv. Er med på en slags "student organisasjon," men den får jeg faktisk betalt for:P Men er kun 2-3 ganger i semesteret det da.

Men min situasjon er kanskje litt mer uvanlig enn den gjennomsnittlige student da. Jeg har jo lånet + det jeg tjener på jobb, men noen av pengene mine går til min mor som ikke klarer seg kun på uføretrygden. Mao. går pengene en normal student ville brukt på fornøyelser til min mor så hun har råd til mat og medisiner.

Anonymous poster hash: e902b...09a

Er du seriøs? Da må moren din kutte i kostnader. Hennes datter skal ikke måtte holde henne med penger til mat og medisiner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at alle regninger og penger til mat er satt bort, sitter jeg igjen med ca 8000,- i mnd i "lommepenger".

Er stort sett tom når neste lønn nærmer seg. Så da bruker jeg vel 7000-8000,- i mmd.

Det går til klær, sko, sminke, interiør, gaver++

Anonymous poster hash: 9f5a3...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at alle regninger og penger til mat er satt bort, sitter jeg igjen med ca 8000,- i mnd i "lommepenger".

Er stort sett tom når neste lønn nærmer seg. Så da bruker jeg vel 7000-8000,- i mmd.

Det går til klær, sko, sminke, interiør, gaver++

Anonymous poster hash: 9f5a3...b5c

Har du da satt av penger til sparing, evt. hvor mye, eller sparer du ikke?

Anonymous poster hash: b99aa...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du da satt av penger til sparing, evt. hvor mye, eller sparer du ikke?

Anonymous poster hash: b99aa...60d

Setter av 1500-2000,- til sparing (dette går under regninger, så er trukket fra). Kunne spart mer, men vi har en bra sum på sparekontoen, så nå er det mer for å holde det gående til nips vi får lyst på osv.

Anonymous poster hash: 9f5a3...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter av 1500-2000,- til sparing (dette går under regninger, så er trukket fra). Kunne spart mer, men vi har en bra sum på sparekontoen, så nå er det mer for å holde det gående til nips vi får lyst på osv.

Anonymous poster hash: 9f5a3...b5c

Sparer 1500-2000,- i mnd altså.

Tenker ikke en gang over det, siden det er fasttrekk :)

Anonymous poster hash: 9f5a3...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs? Da må moren din kutte i kostnader. Hennes datter skal ikke måtte holde henne med penger til mat og medisiner.

Problemet er at hun ikke har noe mer å kutte i, hun har kuttet i alt som kan kuttes og lever på samme sett som meg:\ Uføretrygden hun mottar er ikke allverden, og problemene ligger mye i alle medisinene hun ikke får dekket, hyppige legebesøk + buss for å komme seg dit og på butikken(buss er svindyrt på landet).

Men. Nok avsporing. Om 1,5 år er jeg ferdig utdannet og da tjener jeg godt nok til å kunne avse disse pengene uansett:)

Anonymous poster hash: e902b...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...