QBee Skrevet 28. september 2015 #981 Skrevet 28. september 2015 Hadde utak i dag, selv med max dose og lenger til på sprøyter denne gangen så fikk vi ingen egg ut jeg synes faktisk det var værre å ikke få ut egg enn att gravidittesten var negativ. Skal på møte på tirsdag å snakke om hva vi skal gjøre fremover og finne ut hva som et best for oss. Jeg har vært alvorlig syk som liten, selv om jeg er frisk nå så forfølger den sykdommen meg hele tiden. Med hele min oppvekst på sykehus og etter tapet av broren min, hadde jeg endelig begynt å klare å tenke posetivt igjen, og trodde for en gang skyld at det skulle gå min vei, men nå ser det veldig mørkt ut. Tror ikke de vill fortsette behandlingen, siden egg posene mine nesten ikke vokser. Drit lei av bare nedgang Utrolig leit å høre 😥 Håper de har noen trylletriks i ermet til dere. Hvis ikke fins det kanskje alternativer i det private, eller i utlandet? Skjønner godt at det er verre å måtte avbryte, man får liksom ikke sjansen en gang 😒
QBee Skrevet 28. september 2015 #982 Skrevet 28. september 2015 Her har jeg gått i min egen lille sprayverden og tenkt lite på behandling egentlig. Så kommer jeg plutselig på at jeg skal på kontroll neste fredag, og må sjekke papirene for å finne ut når jeg starter på sprøyter 😅 og det er på onsdag! Men jeg reagerer på at jeg kun har fått bemfola til 10 dager. Uansett hvordan det ser ut på kontrollen så skal jeg vel gå på dem noen dager til. Skjønner jo at dosen kanskje må justeres, men hvordan får jeg tak i denne medisinen på en fredag, når apoteket må bestille? Noen som vet om den er på lager noe sted i Stavanger området? Sør for Stavanger that is. Kan man evt få apoteket til å bestille inn på forhånd, uten å hente ut alt? 1
QBee Skrevet 28. september 2015 #983 Skrevet 28. september 2015 Takk 😊 Jeg fikk beskjed av sykehuset å vente en uke med å teste etter at jeg hadde gått på lutinus i 15dager. Etter å ha lest hva dere andre har gjort, så blir jeg ganske så usikker. Jeg syntes det var veeldig lenge å vente? Jeg var forøvrig så dum at jeg tok en test den 19/09 på kvelden med en test jeg hadde kjøpt i Tyrkia! Den viste blankt negativt og etter det har jeg ikke turt å ta en til. Jeg VET jo at det muligens er for tidlig og hvorfor jeg testet på kvelden..panikk rett og slett 😐 Fikk som jeg skrev over selv negativ test på rd10 selv om jeg var gravid. Vil tro du har gode sjanser når du er på dag 19 og ikke har fått mensen. Men i dag er det vel i alle tilfeller testdag, er spent på resultatet ditt
maxi25 Skrevet 28. september 2015 #984 Skrevet 28. september 2015 Jeg hadde testdag dag 12 med yngste mi, våknet opp til spotting, og etter negativ test på dag 10 var det bare såvidt jeg gadd å ta en test. Men den ble jo positiv den da det er et lite håp fortsatt, hang in there 💜 Har testdag dag 12 selv.. På onsdag. Tenkte å ta en hjemmetest i morgen.. Spottingen er mer eller mindre ikke synlig fortsatt.. Det meste kommer ut med lutinus.. Så lenge friskt blod ikke kommer er det vel kanskje et lite håp :-)
Gjest Neferet Skrevet 28. september 2015 #985 Skrevet 28. september 2015 Hadde utak i dag, selv med max dose og lenger til på sprøyter denne gangen så fikk vi ingen egg ut jeg synes faktisk det var værre å ikke få ut egg enn att gravidittesten var negativ. Skal på møte på tirsdag å snakke om hva vi skal gjøre fremover og finne ut hva som et best for oss. Jeg har vært alvorlig syk som liten, selv om jeg er frisk nå så forfølger den sykdommen meg hele tiden. Med hele min oppvekst på sykehus og etter tapet av broren min, hadde jeg endelig begynt å klare å tenke posetivt igjen, og trodde for en gang skyld at det skulle gå min vei, men nå ser det veldig mørkt ut. Tror ikke de vill fortsette behandlingen, siden egg posene mine nesten ikke vokser. Drit lei av bare nedgang Veldig leit å høre! Håper dere får noen fornuftige alternativer i morgen!
VirreVapp Skrevet 28. september 2015 #986 Skrevet 28. september 2015 Her har jeg gått i min egen lille sprayverden og tenkt lite på behandling egentlig. Så kommer jeg plutselig på at jeg skal på kontroll neste fredag, og må sjekke papirene for å finne ut når jeg starter på sprøyter 😅 og det er på onsdag! Men jeg reagerer på at jeg kun har fått bemfola til 10 dager. Uansett hvordan det ser ut på kontrollen så skal jeg vel gå på dem noen dager til. Skjønner jo at dosen kanskje må justeres, men hvordan får jeg tak i denne medisinen på en fredag, når apoteket må bestille? Noen som vet om den er på lager noe sted i Stavanger området? Sør for Stavanger that is. Kan man evt få apoteket til å bestille inn på forhånd, uten å hente ut alt? Jeg fikk Bemfola for ti eller elleve dager tror jeg. Og det var lenge nok. Ellers pleier vel apoteket i nærheten av klinikken ha godt utvalg dersom du trenger mer. Men sikkert lurt å spørre klinikken :-)
Gjest Neferet Skrevet 28. september 2015 #987 Skrevet 28. september 2015 Nå venter jeg på kontroll for å finne ut om det blir innsett denne uka. Veldig spent på hvordan kroppen har taklet Progynovaen og bekymret for at det ikke er som det skal der inne så forsøket må avbrytes. Slutter aldri å bli forbauset over nervene som kommer på vei opp til det etter hvert så altfor kjente venterommet, enda så mange ganger jeg har gjort dette nå. Men har jo aldri prøvd frys da, så det er uansett nytt...
Gjest Skrevet 28. september 2015 #988 Skrevet 28. september 2015 (endret) Her har jeg gått i min egen lille sprayverden og tenkt lite på behandling egentlig. Så kommer jeg plutselig på at jeg skal på kontroll neste fredag, og må sjekke papirene for å finne ut når jeg starter på sprøyter 😅 og det er på onsdag! Men jeg reagerer på at jeg kun har fått bemfola til 10 dager. Uansett hvordan det ser ut på kontrollen så skal jeg vel gå på dem noen dager til. Skjønner jo at dosen kanskje må justeres, men hvordan får jeg tak i denne medisinen på en fredag, når apoteket må bestille? Noen som vet om den er på lager noe sted i Stavanger området? Sør for Stavanger that is. Kan man evt få apoteket til å bestille inn på forhånd, uten å hente ut alt? Vi fikk beskjed om at vaktapoteket i Stavanger skulle ha det meste inne som var nødvendig. Men det er jo ikke verre enn at du ringer apoteket i dag og spør? Eventuelt kan du jo høre med klinikken først. Vitus apotek på kvadrat skulle også ha det meste inne, mener jeg de sa på klinikken. Endret 28. september 2015 av Idja
Gjest Neferet Skrevet 28. september 2015 #989 Skrevet 28. september 2015 Hvis tining går bra blir det innsett på onsdag for meg! QBee, i Oslo er det noen apotek som har avtale med klinikkene og skal ha IVF-medisinene inne. Vil tro det er tilfelle for Stavanger også! Men som de andre har sagt, en telefon bør kunne gi deg sjelefred! Lykke til!
lillelovise Skrevet 28. september 2015 #990 Skrevet 28. september 2015 Jeg fikk bemfola i 10 dager og hadde god effekt av den 😊 Fikk ut 13 egg og 9 ble befrukta. Testen jeg tok idag tidlig var positiv!🎉💜 Har ikke gått opp for meg på noe som helst måte. Har alltid drømt og sett for meg hvordan jeg ville reagere, men jeg er redd for å glede meg for mye.. Skal prøve å senke skuldrene og se fremover, og ikke minst - glede meg 😊 1
Gjest Neferet Skrevet 28. september 2015 #991 Skrevet 28. september 2015 Jeg fikk bemfola i 10 dager og hadde god effekt av den Fikk ut 13 egg og 9 ble befrukta. Testen jeg tok idag tidlig var positiv! Har ikke gått opp for meg på noe som helst måte. Har alltid drømt og sett for meg hvordan jeg ville reagere, men jeg er redd for å glede meg for mye.. Skal prøve å senke skuldrene og se fremover, og ikke minst - glede meg Gratulerer!! Kos deg med følelsen, selv om jeg skjønner at det er skummelt! Håper vi er mange som følger etter deg!
lillelovise Skrevet 28. september 2015 #992 Skrevet 28. september 2015 Gratulerer!! Kos deg med følelsen, selv om jeg skjønner at det er skummelt! Håper vi er mange som følger etter deg! Tusen Takk Neferet :) Krysser fingre og tær ang. onsdag! Lykke til til deg også maxi25 , på onsdag
maxi25 Skrevet 28. september 2015 #993 Skrevet 28. september 2015 Tusen Takk Neferet :) Krysser fingre og tær ang. onsdag! Lykke til til deg også maxi25 , på onsdag Gratulerer!! Takk, skal ta en hjemmetest i morgen tenkte jeg. Så får vi se. :-)
Pebbles Skrevet 28. september 2015 #994 Skrevet 28. september 2015 Her har jeg gått i min egen lille sprayverden og tenkt lite på behandling egentlig. Så kommer jeg plutselig på at jeg skal på kontroll neste fredag, og må sjekke papirene for å finne ut når jeg starter på sprøyter og det er på onsdag! Men jeg reagerer på at jeg kun har fått bemfola til 10 dager. Uansett hvordan det ser ut på kontrollen så skal jeg vel gå på dem noen dager til. Skjønner jo at dosen kanskje må justeres, men hvordan får jeg tak i denne medisinen på en fredag, når apoteket må bestille? Noen som vet om den er på lager noe sted i Stavanger området? Sør for Stavanger that is. Kan man evt få apoteket til å bestille inn på forhånd, uten å hente ut alt? Vil tro det er noen apotek i nærheten av klinikken som har liggende inne. Kan ikke svarefor Stavanger området, men sykehusapoteket på Haukeland har alltid hatt det jeg må ha etter å ha vært på kontroll. Har alltid hentet ut eggløsningssprøyte etter kontroll, men har også hentet puregon, menopur og orgalutran de gangene jeg har måtte gå lenger på disse.. (En runde har jeg klart meg med ti dager) Hør med klinikken om de vet om noen apotek som har det du trenger inne.
QBee Skrevet 29. september 2015 #995 Skrevet 29. september 2015 Takk for svar alle apotek 1 kan ikke skaffe meg disse medisinene på en fredag iallfall. Gidder ikke ringe rundt til alle apotekene, så har sendt Mail til klinikken. Så får vi se.
QBee Skrevet 29. september 2015 #996 Skrevet 29. september 2015 Jeg fikk bemfola i 10 dager og hadde god effekt av den 😊 Fikk ut 13 egg og 9 ble befrukta. Testen jeg tok idag tidlig var positiv!🎉💜 Har ikke gått opp for meg på noe som helst måte. Har alltid drømt og sett for meg hvordan jeg ville reagere, men jeg er redd for å glede meg for mye.. Skal prøve å senke skuldrene og se fremover, og ikke minst - glede meg 😊 Gratulerer så masse!
kattavik Skrevet 29. september 2015 #997 Skrevet 29. september 2015 Gratulerer med positiv test! Her går det ikke som det skal: var på ul i går, og det viste mange folikler, men ingen var på mere enn 10 mm, noen under også! Er det mulig på sprøyte dag 9 med gonal f?? Har en dose på 200. I går ble den oppjustert til 300. Noen som har noen erfaringer rundt dette? Er redd hele greia blir avbrutt før egguttak. Berg og dalbane 😢😢😢
Biloba Skrevet 29. september 2015 #998 Skrevet 29. september 2015 Takk for svar alle apotek 1 kan ikke skaffe meg disse medisinene på en fredag iallfall. Gidder ikke ringe rundt til alle apotekene, så har sendt Mail til klinikken. Så får vi se. Jeg ringte vaktapoteket i sentrum pluss apoteket på Kvadrat noen dager i forveien, for å sjekke at de hadde på lager. De legger av medisiner. Mitt lokale apotek legger også av medikamentene hvis de har de inne, men de tar bare inn på bestilling, dvs de vil ha resepten på forhånd. Det er ikke gunstig når du enda ikke vet om du trenger mer.
maxi25 Skrevet 29. september 2015 #999 Skrevet 29. september 2015 (endret) En liten oppdatering. Spottingen varte i to dager og stoppet i går. På de to dagene var det bare par dråper med lyse rosa/lyse brunt. Tok en hjemmetest i dag... Negativ.. :-( er på rugedag 11.. Egguttak 16.09 innsett 18.09... Er testdag(blodprøve) i morgen.. Endret 29. september 2015 av maxi25
VirreVapp Skrevet 29. september 2015 #1000 Skrevet 29. september 2015 (endret) Våknet i natt med ganske store smerter omtrent der hvor høyre eggstokk ligger. Blødde. Stod opp og tok en test for "moro" skyld. Var jo rart dette her, etter menstruasjon var ferdig. Testen var knallpositiv!! Så er nok en begynnende SA dette her. Nå har jeg jo vært så innstilt på at det ikke gikk, så ble i grunn ikke lei meg nå. I stedet vet jeg at vi faktisk kan Bør kanskje si fra til klinikken? ? Endret 29. september 2015 av VirreVapp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå