Gjest Neferet Skrevet 4. juni 2015 #501 Del Skrevet 4. juni 2015 Så bra at det ordnet seg! Da rekker du iallfall forsøk før ferien regner jeg med Ja, nå ser det sånn ut! Spent på kontroll på tirsdag og når jeg skal starte med sprøyter! Så bra egget ditt hadde oppført seg eksemplarisk! Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 4. juni 2015 #502 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg ruger 💜💜 Egg nr 1 var visst borte da de skulle tines 😳 egg nr 2 som ble satt inn, hadde gått tilbake til 2-delt, men var idag 4 delt igjen. Siden dette var fryseforsøk etter søskenforsøk som ble vellykket, fikk vi fortsatt dekket medisiner over 15.000, dvs at vi får tilbake det vi bruker nå. Men det ante jo ikke jeg så har ikke fått ordentlige kvitteringer for lutinus/progynova. Vet dere om man kan få utskrevet kopier av disse som er gyldige for innlevering? Fikk testdag 16 juni så da har vel vi samme dag prøver88? Var rart å være på fertilitetsavdelingen og vite at det var siste gang. Er 8 år og masse historie siden vi satte føttene våre der for første gang. Nesten litt vemodig 💜 men godt å være ferdig med dette også selvfølgelig. Nå er det bare å håpe håpe de neste 12 dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. juni 2015 #503 Del Skrevet 4. juni 2015 Lykke til QBee!! Håper egget klorer seg fast og at du får gode nyheter 16 juni! Da jeg hentet Synarela fikk jeg spesifisert kvittering, men de sa også på apoteket at skulle jeg miste den eller glemme å be om spesifisert senere hadde de det lagret slik at det bare var å henvende seg for å få ny utskrift. Så da bør det være mulig å dra tilbake til apoteket og be om kopi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebbles Skrevet 4. juni 2015 #504 Del Skrevet 4. juni 2015 Har vært på ul for å sjekke ståa i eggstokkene i dag. Håpte på å få beskjed om å hente ut eggløsningssprøyta, men folliklene var ikke store nok til å gjøre noe enda, så da er det bare å fortsette med stikkingen til ut i neste uke. Håper folliklene oppfører seg og vokser seg store nok til neste sjekk. Første forsøk måtte jeg også stikke lengre enn først planlagt, og da endte jeg opp overstimulert når hcgen begynte å bli høy nok (fikk vite jeg var gravid når jeg ble innlagt tre dager før testdagen) Ender sikkert opp med å få egguttak fredag neste uke siden det er flere på jobb som har fått ferie/avspasering og det er dagen det passer minst for mannen iforhold til sin jobb, bare for å klusse opp mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. juni 2015 #505 Del Skrevet 5. juni 2015 Dag tre med menopur, og i morges begynte jeg å småblø. Superstressa for at forsøket må avbrytes.😯 Skal ringe klinikken etter 12 i dag.. Noen som har opplevd samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebbles Skrevet 5. juni 2015 #506 Del Skrevet 5. juni 2015 Dag tre med menopur, og i morges begynte jeg å småblø. Superstressa for at forsøket må avbrytes. Skal ringe klinikken etter 12 i dag.. Noen som har opplevd samme? Til hvert forsøk har jeg startet med puregon, og nå på dette med puregon og menopur på blødningsdag to. Har du ikke hatt blødning noen dager før du begynte på menopur? Trodde det var vanlig. Hva sa klinikken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. juni 2015 #507 Del Skrevet 5. juni 2015 Til hvert forsøk har jeg startet med puregon, og nå på dette med puregon og menopur på blødningsdag to. Har du ikke hatt blødning noen dager før du begynte på menopur? Trodde det var vanlig. Hva sa klinikken? Klinikken sa jeg skulle følge med om blødningen tiltok over helgen. Dersom det ble mer pusher de frem ul'en for å sjekke. Har hatt blødning etter jeg begynte på Synarela, så dette er litt merkelig. Kunne Være en cyste eller noe som sprakk. Må lissom alltid Være NOE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 6. juni 2015 #508 Del Skrevet 6. juni 2015 Lykke til QBee!! Håper egget klorer seg fast og at du får gode nyheter 16 juni! Da jeg hentet Synarela fikk jeg spesifisert kvittering, men de sa også på apoteket at skulle jeg miste den eller glemme å be om spesifisert senere hadde de det lagret slik at det bare var å henvende seg for å få ny utskrift. Så da bør det være mulig å dra tilbake til apoteket og be om kopi Ja vi får håpe det, nå er det bare å jakte på symptomer og motstå testetrangen som pleier å komme sånn ca halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 6. juni 2015 #509 Del Skrevet 6. juni 2015 Har vært på ul for å sjekke ståa i eggstokkene i dag. Håpte på å få beskjed om å hente ut eggløsningssprøyta, men folliklene var ikke store nok til å gjøre noe enda, så da er det bare å fortsette med stikkingen til ut i neste uke. Håper folliklene oppfører seg og vokser seg store nok til neste sjekk. Første forsøk måtte jeg også stikke lengre enn først planlagt, og da endte jeg opp overstimulert når hcgen begynte å bli høy nok (fikk vite jeg var gravid når jeg ble innlagt tre dager før testdagen) Ender sikkert opp med å få egguttak fredag neste uke siden det er flere på jobb som har fått ferie/avspasering og det er dagen det passer minst for mannen iforhold til sin jobb, bare for å klusse opp mest mulig Krysser fingrene for at du er klar for uttak på et blunk når er neste kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 6. juni 2015 #510 Del Skrevet 6. juni 2015 RD3. Symptomene er murringer (men de begynte forsåvidt før innsetting, så er sikkert endoen som acter up pga alt østrogenet..?). Småkvalm, og oppblåst. Det er selvfølgelig for tidlig for graviditetssymptomer, men er litt gøy å kjenne etter likevel 😅 Denne lutinusen kommer ut i det som føles som store, tyntflytende mengder, normalt eller? Før innsettingen merka jeg ingenting til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 6. juni 2015 #511 Del Skrevet 6. juni 2015 Klinikken sa jeg skulle følge med om blødningen tiltok over helgen. Dersom det ble mer pusher de frem ul'en for å sjekke. Har hatt blødning etter jeg begynte på Synarela, så dette er litt merkelig. Kunne Være en cyste eller noe som sprakk. Må lissom alltid Være NOE Uvelkomne blødninger vet jeg alt om 😡 har ikke opplevd under forsøk dog. Håper det avtar raskt og at du får fullføre forsøk før ferien som planlagt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 6. juni 2015 #512 Del Skrevet 6. juni 2015 Ja vi får håpe det, nå er det bare å jakte på symptomer og motstå testetrangen som pleier å komme sånn ca halvveis Jeg vil ikke anbefale å jakte etter symptomer hvis du går på lutinus.jeg fikk mer gravidsymptomer på lutinus enn den gangen jeg ble gravid.det står også i vedlegget til pakken.det ga meg falske forhåpninger,enda jeg hadde lest at symptomene kunne lure en.når jeg ble gravid skjønte jeg liksom ingenting.jeg spottet og trudde det var mensen som var på tur,og ble veldig skuffet først.lykke til ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebbles Skrevet 6. juni 2015 #513 Del Skrevet 6. juni 2015 Krysser fingrene for at du er klar for uttak på et blunk når er neste kontroll? Ny sjekk på tirsdag, så krysser fingrene for bra sjekk da.. De har ikke uttak på torsdager, så da blir det sikkert uttak (om ting ser bra ut) på fredag. RD3. Symptomene er murringer (men de begynte forsåvidt før innsetting, så er sikkert endoen som acter up pga alt østrogenet..?). Småkvalm, og oppblåst. Det er selvfølgelig for tidlig for graviditetssymptomer, men er litt gøy å kjenne etter likevel Denne lutinusen kommer ut i det som føles som store, tyntflytende mengder, normalt eller? Før innsettingen merka jeg ingenting til dette. Lutinus er grisete, noen dager brukte jeg vanlig bind istedenfor truseinnlegg fordi jeg syns det var så mye som kom ut igjen. Tror jeg hadde sterkere symptomer de gangene jeg ikke ble gravid enn de gangene jeg har blitt gravid. Etter andre forsøk ble jeg sykemeldt fordi jeg ble VELDIG trøtt av lutinusen og jeg følte jeg kunne sovne bak rattet til og fra jobb.. Sov i nesten i fjorten dager i strekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 6. juni 2015 #514 Del Skrevet 6. juni 2015 Ny sjekk på tirsdag, så krysser fingrene for bra sjekk da.. De har ikke uttak på torsdager, så da blir det sikkert uttak (om ting ser bra ut) på fredag. Lutinus er grisete, noen dager brukte jeg vanlig bind istedenfor truseinnlegg fordi jeg syns det var så mye som kom ut igjen. Tror jeg hadde sterkere symptomer de gangene jeg ikke ble gravid enn de gangene jeg har blitt gravid. Etter andre forsøk ble jeg sykemeldt fordi jeg ble VELDIG trøtt av lutinusen og jeg følte jeg kunne sovne bak rattet til og fra jobb.. Sov i nesten i fjorten dager i strekk Haha..trøttheten hadde jeg glemt 🙈 jeg sov fra jeg kom hjem fra jobb og til morgenen etter i de ukene.i tillegg hadde jeg hodepine.ellers har jeg fortrengt resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. juni 2015 #515 Del Skrevet 7. juni 2015 Uvelkomne blødninger vet jeg alt om 😡 har ikke opplevd under forsøk dog. Håper det avtar raskt og at du får fullføre forsøk før ferien som planlagt 😊 Tusen Takk 😊 Har Vært en smått stressende helg. Blødningen har ikke økt, men heller ikke blitt borte. Eller blødning blir kanskje feil. Mer som spotting.. men tror jeg ber om en UL i morgen likevel. For å få litt ordentlige svar på hvordan det går. Har liksom "forberedt" meg mentalt på at det kan gå galt med egg, insett etc. Men så tidlig i prosessen kom litt brått på altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 7. juni 2015 #516 Del Skrevet 7. juni 2015 Vi har fått beskjed om at vi må ha prøverør for å få barn. Men først må jeg gå ned i vekt. Dette er skikkelig frustrerende, for jeg vil gjerne komme i gang med en gang. Og så er jeg redd for å ikke klare å gå tilstrekkelig ned i vekt. Har fått beskjed om at jeg må ha BMI på 28 for å få prøverør. Stemmer det? Vet ikke om det blir prøverør i 2015 eller 2016, men jeg håper 2015! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 7. juni 2015 #517 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Nei, 28 stemmer nok ikke. De fleste opplyser om 35 som grense, men det varierer kanskje noe. Google gir deg svaret Endret 7. juni 2015 av Askmeagain89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 7. juni 2015 #518 Del Skrevet 7. juni 2015 Tusen Takk 😊 Har Vært en smått stressende helg. Blødningen har ikke økt, men heller ikke blitt borte. Eller blødning blir kanskje feil. Mer som spotting.. men tror jeg ber om en UL i morgen likevel. For å få litt ordentlige svar på hvordan det går. Har liksom "forberedt" meg mentalt på at det kan gå galt med egg, insett etc. Men så tidlig i prosessen kom litt brått på altså. Det er sikkert ikke unormalt med spotting, vi puttes jo fulle av alle slags hormoner... Men sikkert lurt med en ekstra ul ja! RD4. Ømme pupper, mye murringer, småkvalm... Jada jada, vet at dette nok kommer av lutinusen 😜 men koser meg faktisk litt med symptomene mine jeg 😮 er liksom siste gang jeg får kjenne på disse forventningene... Så får heller skuffelsen komme. Men har en veldig god følelse denne gangen faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 7. juni 2015 #519 Del Skrevet 7. juni 2015 Det er sikkert ikke unormalt med spotting, vi puttes jo fulle av alle slags hormoner... Men sikkert lurt med en ekstra ul ja! RD4. Ømme pupper, mye murringer, småkvalm... Jada jada, vet at dette nok kommer av lutinusen 😜 men koser meg faktisk litt med symptomene mine jeg 😮 er liksom siste gang jeg får kjenne på disse forventningene... Så får heller skuffelsen komme. Men har en veldig god følelse denne gangen faktisk. Høres ut som et godt tegn Jeg testet svakt positivt allerede RD 6, så du kan jo kanskje snart få vite noe Men jeg syns det var greit å teste selv om jeg fikk negativ, fordi jeg visste at det var for tidlig. Når har du testdag? Noen syns jo det er nedbrytende med testing så tidlig. Krysser fingrene i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 82 Skrevet 7. juni 2015 #520 Del Skrevet 7. juni 2015 Vi har fått beskjed om at vi må ha prøverør for å få barn. Men først må jeg gå ned i vekt. Dette er skikkelig frustrerende, for jeg vil gjerne komme i gang med en gang. Og så er jeg redd for å ikke klare å gå tilstrekkelig ned i vekt. Har fått beskjed om at jeg må ha BMI på 28 for å få prøverør. Stemmer det? Vet ikke om det blir prøverør i 2015 eller 2016, men jeg håper 2015! Jeg har hørt 32 og da har man jo en veldig høy vekt. En venninne på ca 1.70 høy måtte veie 90 før hun fikk lov starte ihvertfall. Et svangerskap vil jo være tungt med en altfor høy vekt og man lykkes vel også lettere med ivf ved normal vekt . Lykke til med vektnegangen det klarer du sikkert bra med en slik gulrot i andre enda 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå