Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har murringer som jeg har knyttet til endoen, men i denne prosessen kan jo det bety hva som helst egentlig :) har hatt spesielt mye murringer de gangene jeg har vært gravid, men kanskje ikke etter to dager, husker ikke helt ;)

Da var første lutinusen satt 👍 er man nødt for å bruke den applikatoren eller? Syntes det var litt knotete.

Ja, ikke sant!😊 Jeg må rett og slett bare være tålmodig og ikke bry seg om hver enkelt små "tegn"! 😁☺️

Jeg bruker ikke den!😊 Jeg syns liksom ikke jeg får den helt ren etter hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke sant!😊 Jeg må rett og slett bare være tålmodig og ikke bry seg om hver enkelt små "tegn"! 😁☺️

Jeg bruker ikke den!😊 Jeg syns liksom ikke jeg får den helt ren etter hver gang!

Pinnen inni kan dras ut, så man får skylt ordentlig. Jeg satte min i engangsbeger med kokende vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnen inni kan dras ut, så man får skylt ordentlig. Jeg satte min i engangsbeger med kokende vann.

Ja, jeg veit.. Men blir liksom ikke til det når jeg ikke er hjemme!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg veit.. Men blir liksom ikke til det når jeg ikke er hjemme!☺️

Hvis den sitter greit med fingre går jo det også, jeg synes det er klin å få plassert den langt nok inne og at mer renner ut hvis den sitter lengre ute. Man har jo 2 pinner, så da synes jeg det var greit å ha med ren på jobb osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den sitter greit med fingre går jo det også, jeg synes det er klin å få plassert den langt nok inne og at mer renner ut hvis den sitter lengre ute. Man har jo 2 pinner, så da synes jeg det var greit å ha med ren på jobb osv.

Ja, det et jo sant!😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det tinedag, får beskjed på ettermiddagen om det blir innsett eller ikke på torsdag. DET ER SÅ SPENNENDE 😳😁 blir så sykt nedtur hvis ingen av eggene overlever... Men har vel sånn sett oddsen litt på vår side så lenge det er 2 stk. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

I morgen er det tinedag, får beskjed på ettermiddagen om det blir innsett eller ikke på torsdag. DET ER SÅ SPENNENDE blir så sykt nedtur hvis ingen av eggene overlever... Men har vel sånn sett oddsen litt på vår side så lenge det er 2 stk. Hvordan går det med dere andre?

 

Så spennende QBee! Krysser fingrene for dere! :hoppe:

 

Her er det dag 12 på Synarela, og en uke igjen til kontroll på Riksen. Jeg bekymrer meg litt for at jeg ikke har fått mensen ennå, fire dager for sen i dag, og håper den har planer om å melde seg. Er redd for at den skal klusse til alt nå som vårt uttak er så nærme juli, vil ikke ha sprayet forgjeves :bond: Jeg er veldig sliten om dagen, og mistenker at både sprayen og alt tankekaoset er årsak til akkurat det. Men jeg har heldigvis (og veldig overraskende) ikke blitt veldig plaget av humørsvingninger og det er jeg takknemlig for. Hittil er det 12 dager bedre enn forventet :fnise: (jeg har blitt et monster av hormoner tidligere, så hadde ikke akkurat forhåpninger om å kunne omgås andre mennesker....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende QBee! Krysser fingrene for dere! :hoppe:

Her er det dag 12 på Synarela, og en uke igjen til kontroll på Riksen. Jeg bekymrer meg litt for at jeg ikke har fått mensen ennå, fire dager for sen i dag, og håper den har planer om å melde seg. Er redd for at den skal klusse til alt nå som vårt uttak er så nærme juli, vil ikke ha sprayet forgjeves :bond: Jeg er veldig sliten om dagen, og mistenker at både sprayen og alt tankekaoset er årsak til akkurat det. Men jeg har heldigvis (og veldig overraskende) ikke blitt veldig plaget av humørsvingninger og det er jeg takknemlig for. Hittil er det 12 dager bedre enn forventet :fnise: (jeg har blitt et monster av hormoner tidligere, så hadde ikke akkurat forhåpninger om å kunne omgås andre mennesker....)

Jeg fikk mensen 1 uke for sent da jeg gikk på synarela 😊 dukker nok snart opp 😉 og noen får jo heller ikke mensen så er jo uansett ingen krise ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg (forhåpentlig) over halvveis i stikkingen, magen er blå av sprøytestikk og oppblåst av hormoner. UL på torsdag for å se hvordan det står til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg (forhåpentlig) over halvveis i stikkingen, magen er blå av sprøytestikk og oppblåst av hormoner. UL på torsdag for å se hvordan det står til.

Masse lykke til med innspurten:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg fikk mensen 1 uke for sent da jeg gikk på synarela 😊 dukker nok snart opp 😉 og noen får jo heller ikke mensen så er jo uansett ingen krise ?

Aha, jeg trodde den måtte dukke opp jeg, i og med det sto at jeg måtte ringe sykehuset hvis den ikke hadde dukket opp tre dager før kontrollen :sjenert: Ny i gamet jeg, enda så mange runder vi har hatt med inseminasjon, dette er noe helt annet! ;) Hvis det ikke spiller noen rolle er det jo bare å slappe av (da dukker den ihvertfall opp :erter: )

Uansett har jeg fått noe annet å bekymre meg for, det er leveringsproblemer på Synarela og jeg trenger en ny flaske senest fredag. Så etter noen bomturer i dag er planen å ringe rundt til noen apotek og høre om de har igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg trodde den måtte dukke opp jeg, i og med det sto at jeg måtte ringe sykehuset hvis den ikke hadde dukket opp tre dager før kontrollen :sjenert: Ny i gamet jeg, enda så mange runder vi har hatt med inseminasjon, dette er noe helt annet! ;) Hvis det ikke spiller noen rolle er det jo bare å slappe av (da dukker den ihvertfall opp :erter: )

Uansett har jeg fått noe annet å bekymre meg for, det er leveringsproblemer på Synarela og jeg trenger en ny flaske senest fredag. Så etter noen bomturer i dag er planen å ringe rundt til noen apotek og høre om de har igjen!

Du skal ha blødning før sprøytestart og må kontakte klinikken om den ikke kommer innen fristen. De vil da utsette, evt gjøre ul for å se etter årsak. Gammel slimhinne skal støtes ut, så starter forsøket oppbygging av ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, jeg trodde den måtte dukke opp jeg, i og med det sto at jeg måtte ringe sykehuset hvis den ikke hadde dukket opp tre dager før kontrollen :sjenert: Ny i gamet jeg, enda så mange runder vi har hatt med inseminasjon, dette er noe helt annet! ;) Hvis det ikke spiller noen rolle er det jo bare å slappe av (da dukker den ihvertfall opp :erter: )

Uansett har jeg fått noe annet å bekymre meg for, det er leveringsproblemer på Synarela og jeg trenger en ny flaske senest fredag. Så etter noen bomturer i dag er planen å ringe rundt til noen apotek og høre om de har igjen!

 

Vet ikke hvor du bor Neferet, men hvis du bor i Oslo pleier de å ha alle de ivf-relaterte medisinene på apoteket i kjelleren på Colosseum senter (under Meny)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende QBee! Krysser fingrene for dere! :hoppe:

 

Her er det dag 12 på Synarela, og en uke igjen til kontroll på Riksen. Jeg bekymrer meg litt for at jeg ikke har fått mensen ennå, fire dager for sen i dag, og håper den har planer om å melde seg. Er redd for at den skal klusse til alt nå som vårt uttak er så nærme juli, vil ikke ha sprayet forgjeves :bond: Jeg er veldig sliten om dagen, og mistenker at både sprayen og alt tankekaoset er årsak til akkurat det. Men jeg har heldigvis (og veldig overraskende) ikke blitt veldig plaget av humørsvingninger og det er jeg takknemlig for. Hittil er det 12 dager bedre enn forventet :fnise: (jeg har blitt et monster av hormoner tidligere, så hadde ikke akkurat forhåpninger om å kunne omgås andre mennesker....)

Jeg har også gått 12 dager på synarela, har heller ikke fått mensen enda.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skal ha blødning før sprøytestart og må kontakte klinikken om den ikke kommer innen fristen. De vil da utsette, evt gjøre ul for å se etter årsak. Gammel slimhinne skal støtes ut, så starter forsøket oppbygging av ny.

Da varierer dette fra sted til sted for St Olav sier at det er like vanlig med mensen som ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da varierer dette fra sted til sted for St Olav sier at det er like vanlig med mensen som ikke 😊

Der jeg gikk må man ha mens, men der har man ikke ul-kontroll før sprøytestart.

Jeg synes det høres logisk ut også, siden man har sekretorisk slimhinne når man starter synarela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende QBee! Krysser fingrene for dere! :hoppe:

Her er det dag 12 på Synarela, og en uke igjen til kontroll på Riksen. Jeg bekymrer meg litt for at jeg ikke har fått mensen ennå, fire dager for sen i dag, og håper den har planer om å melde seg. Er redd for at den skal klusse til alt nå som vårt uttak er så nærme juli, vil ikke ha sprayet forgjeves :bond: Jeg er veldig sliten om dagen, og mistenker at både sprayen og alt tankekaoset er årsak til akkurat det. Men jeg har heldigvis (og veldig overraskende) ikke blitt veldig plaget av humørsvingninger og det er jeg takknemlig for. Hittil er det 12 dager bedre enn forventet :fnise: (jeg har blitt et monster av hormoner tidligere, så hadde ikke akkurat forhåpninger om å kunne omgås andre mennesker....)

Takk for det!

Håper mensen melder seg snart og at du får tak i mer spray😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg (forhåpentlig) over halvveis i stikkingen, magen er blå av sprøytestikk og oppblåst av hormoner. UL på torsdag for å se hvordan det står til.

Spennende! Skal også inn på kontroll på torsdag, har stukket en uke nå :-)

De mente at uttak kan bli allerede nå på mandag! ååå, håper så på det, er så lei sprøyter!

Lykke til til dere :-)

Anonymous poster hash: 90e58...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...