Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble negativ test på meg i dag :( men jeg fikk beskjed at jeg kanskje hadde så lav hcg i kroppen at det bare slå ut på en blodprøve, for noen så var det for tidlig at det kunne slå ut på noen test enda.

Jeg tok den negative testen værre enn forventet. Men det er jo bare første forsøket, får holde motet oppe å tenke at det kanskje går neste gang :)

 

Så trist  :frown:  Skal du ta blodprøve i tillegg? Sender deg en god varm klem :klemmer: Håper det klaffer neste gang! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble negativ test på meg i dag :( men jeg fikk beskjed at jeg kanskje hadde så lav hcg i kroppen at det bare slå ut på en blodprøve, for noen så var det for tidlig at det kunne slå ut på noen test enda.

Jeg tok den negative testen værre enn forventet. Men det er jo bare første forsøket, får holde motet oppe å tenke at det kanskje går neste gang :)

Klem til deg:-) Husk at det er under halvparten som er i boks etter bare ett forsøk, dette var en runde på nedtelling til å bli mamma. Spis masse is og ta deg et glass hvitvin hvis det er sol der du er, og det er lov å Være lei seg. Gutsen til neste forsøk kommer ofte fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det ble negativ test på meg i dag :( men jeg fikk beskjed at jeg kanskje hadde så lav hcg i kroppen at det bare slå ut på en blodprøve, for noen så var det for tidlig at det kunne slå ut på noen test enda.

Jeg tok den negative testen værre enn forventet. Men det er jo bare første forsøket, får holde motet oppe å tenke at det kanskje går neste gang :)

 

Negative tester er alltid så utrolig nedbrytende... Håper det går bra med deg! Ta godt vare på deg selv, så håper jeg den sitter på neste forsøk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I morgen er det tid for blodprøve for meg, 11 dager siden innsett i dag. Var helt sikker på at det ikke skulle bli noe spenning, for har hatt veldig mye menssmerter i helga og mandag, kjentes akkurat som om mensen skulle starte/hadde startet. I går og i dag har det imidlertid roet seg litt, og fortsatt ingen tegn til blod, så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det tid for blodprøve for meg, 11 dager siden innsett i dag. Var helt sikker på at det ikke skulle bli noe spenning, for har hatt veldig mye menssmerter i helga og mandag, kjentes akkurat som om mensen skulle starte/hadde startet. I går og i dag har det imidlertid roet seg litt, og fortsatt ingen tegn til blod, så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger... :vetikke:

 

tenkt om da!! :) Har du klart å ikke ta vanlig test altså? spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

tenkt om da!! :) Har du klart å ikke ta vanlig test altså? spennende :)

 

Jepp, helt uten problem faktisk. Jeg har fått fullstendig avsmak på graviditetstester etter alle de negative inseminasjonsforsøkene, jeg orker ikke tanken engang :ler: Men det er nesten så jeg må ta en hvis jeg noengang får en positiv blodprøve, bare for å se at det kommer fram et kryss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, helt uten problem faktisk. Jeg har fått fullstendig avsmak på graviditetstester etter alle de negative inseminasjonsforsøkene, jeg orker ikke tanken engang :ler: Men det er nesten så jeg må ta en hvis jeg noengang får en positiv blodprøve, bare for å se at det kommer fram et kryss :fnise:

 ser den!  Må jo ta en da, så men ser ossen det faktsik ser ut.. hehe

Å blir spennede i morgen da, Massse lykke til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt troen, Neferet:-) Hadde selv murringer i dagene før positiv test, men ikke før de negative... Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tusen takk Tianna! :)

Biloba, jeg håper virkelig du har rett! Det blir nervepirrende fra nå av og til svaret foreligger! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist  :frown:  Skal du ta blodprøve i tillegg? Sender deg en god varm klem :klemmer: Håper det klaffer neste gang! :hjerte:

Ja, de på riksen forlangte det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

malla1992: skjønner at det blir en ekstra påkjenning, istedet for å bli ferdig med det, så må du gå å vente på det også :klem:

 

Neferet: så spennende! :) Jeg hadde også murringer rundt den tiden, jeg hadde jo allerede testet positivt da så jeg ble heldigvis ikke så redd av det. Flink du er som klarer å holde deg unna tester! Jeg klarte det virkelig ikke :fnise: Krysser fingrene for deg :strix: Skal bare se det en liten spire klamrer seg fast :) Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Neferet: så spennende! :) Jeg hadde også murringer rundt den tiden, jeg hadde jo allerede testet positivt da så jeg ble heldigvis ikke så redd av det. Flink du er som klarer å holde deg unna tester! Jeg klarte det virkelig ikke :fnise: Krysser fingrene for deg :strix: Skal bare se det en liten spire klamrer seg fast :) Lykke til i morgen!

 

Tusen takk! Jeg lever fortsatt i spenning, og teller timer til jeg kan ringe og få svar på blodprøven. Selv om jeg nesten ikke har lyst, i tilfelle den er negativ... :sjenert: Om seks timer bør jeg vite om livet mitt for første gang har en mulighet til å forandres! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg lever fortsatt i spenning, og teller timer til jeg kan ringe og få svar på blodprøven. Selv om jeg nesten ikke har lyst, i tilfelle den er negativ... :sjenert: Om seks timer bør jeg vite om livet mitt for første gang har en mulighet til å forandres! :daane:

Eller om 3 minutter, med strimmel...;-) Bare erter litt, synes det er helt uforståelig at du venter:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Eller om 3 minutter, med strimmel...;-) Bare erter litt, synes det er helt uforståelig at du venter:-D

:ler: Jeg skjønner det nesten ikke selv, men blir dårlig bare av å tenke på en sånn test, etter de dårlige erfaringene... Vet ikke om det blir noe bedre å ta imot en eventuell negativ beskjed på telefon, men håper jo fortsatt å slippe... :sjenert: Kjenner konsentrasjonen er usedvanlig dårlig i dag... :bond:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knyttneven traff hardt... Negativ igjen.... :tristbla:

Det var synd, Neferet... Sånn var det for meg for ett år og nesten 2 uker siden også. Men nå har vi rundet 14 uker, og det hadde kanskje gått enda fortere om det ikke hadde vært for operasjonen min. Gode ting kan være rett rundt hjørnet, og det skal gå:-)

Nå er det å la følelsene komme for at det ikke ble denne gangen, og samle krefter til neste gang. Jeg syntes det var godt å gå ut i ferie og reise bort og ha det fint sammen som kjærester. Skuffelsen ble også lettere da mensen kom og hormonene falt på plass igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Knyttneven traff hardt... Negativ igjen.... :tristbla:

 

off så trist :( føler med deg ja... 

Har dere prøvd mange ganger heller?

 

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knyttneven traff hardt... Negativ igjen.... :tristbla:

Kjedelig, slike beskjeder er aldri kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Neferet! :( Sender deg en god klem :hjerte:

 

La deg få tid til å sørge og være lei deg. Spis det du vil, og drikk den vinen du vil. Det har du fortjent nå :klem:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knyttneven traff hardt... Negativ igjen.... :tristbla:

Så trist 😞 ta vare på deg selv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...