Gå til innhold

Hva tenker ei jente om en mann på 31 som bor i en liten leilighet (21m2) og som tjener bra (600k) ? Turnoff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en liten leilighet på bare 21m2 samtidig som jeg tjener ok. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe større er pga jeg ikke har hatt noe behov for det (singel). Er dette turnoff for ei jente? Hva ville du tenkt hvis du hadde blitt med en mann på 31 år hjem til en så liten leilighet?

Anonymous poster hash: 46000...773

Det er jo ikke verre enn å si til den aktuelle snella du har ned hjem at du vet leiligheten kanskje er liten, men at du ikke har hatt behov for noe større.

Hvis du selv syns det er pinlig med liten leilighet og ikke vil ta med damer hjem, så er det muligens mer et signal til deg selv at du er klar for noe litt større og mere voksent.

På turnoff-fronten tenker jeg det må være et er verre scenario om leiligheten din både er liten OG full av søppel og rot, for å si det sånn. Og masse uvaskede klær på gulvet. Da tror jeg man sliter mere.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra sagt. Mann med liten leilighet hadde jeg ikke tenkt noe spesielt om den ene eller andre veien. Mann som spør om det på kvinneguiden, mer betenkelig.

Anonymous poster hash: de169...3aa

Man må jo spørre på Kvinneguiden. Det er jo der damene er. :murvegg:

Stå på, TS.

Jeg tror egentlig det er deg som merker at du er litt ferdig med ettromstilværelsen og ønsker deg noe større.

Har du en inntekt på 600K så ville jeg gått for det.

Bare ikke kjøp noe du "skal pusse opp etterhvert."

(Du blir å angre, når pengene flyr ut vinduet, mens du velger kjøkkenbenkeplate... Og når du barberer deg i kjøkkenvasken, fordi du bytter ut badet.)

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har det ryddig og rent spiller ikke størrelsen noen rolle ;)

Hvis det skulle vise seg at det bor en kammerat på sofaen i den lille leiligheten.
DET hadde vært turn off...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse på leiligheten spiller ingen rolle for meg. Derimot er jeg noe opptatt av hva du fyller den med. Hva har du på veggene? Hva står i bokhylla?

Interessen min for en jeg hadde vært småforelsket i lenge, dalte den første gangen han inviterte meg hjem på besøk. Jeg ble såå skuffet over å se krim, harry Potter, dan Brown og halvdårlige DVD-serier i hylla.

Anonymous poster hash: eb759...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelse på leiligheten spiller ingen rolle for meg. Derimot er jeg noe opptatt av hva du fyller den med. Hva har du på veggene? Hva står i bokhylla?

Interessen min for en jeg hadde vært småforelsket i lenge, dalte den første gangen han inviterte meg hjem på besøk. Jeg ble såå skuffet over å se krim, harry Potter, dan Brown og halvdårlige DVD-serier i hylla.

Anonymous poster hash: eb759...060

Har ikke engang bokhylle, hvorfor skal man egentlig det?

Anonymous poster hash: c2d37...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en liten leilighet på bare 21m2 samtidig som jeg tjener ok. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe større er pga jeg ikke har hatt noe behov for det (singel). Er dette turnoff for ei jente? Hva ville du tenkt hvis du hadde blitt med en mann på 31 år hjem til en så liten leilighet?

Anonymous poster hash: 46000...773

Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt om det annet enn at det er smart å ikke bruke penger på en større leilighet når du ikke trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en liten leilighet på bare 21m2 samtidig som jeg tjener ok. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe større er pga jeg ikke har hatt noe behov for det (singel). Er dette turnoff for ei jente? Hva ville du tenkt hvis du hadde blitt med en mann på 31 år hjem til en så liten leilighet?

Anonymous poster hash: 46000...773

Da tenker jeg at du enten er en gjerrigknark som ikke vil bruke mer penger på en skikkelig leilighet. 21kvm?? Er jo nesten gutterommet hjemme hos foreldrene dine det..

Eller så har du mye rot i økonomien din (tross god inntekt), og kan ikke få kjøpt deg noe skikkelig å bo i.

For meg er begge grunnene turn-off..

Anonymous poster hash: aae84...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg at du enten er en gjerrigknark som ikke vil bruke mer penger på en skikkelig leilighet. 21kvm?? Er jo nesten gutterommet hjemme hos foreldrene dine det..

Eller så har du mye rot i økonomien din (tross god inntekt), og kan ikke få kjøpt deg noe skikkelig å bo i.

For meg er begge grunnene turn-off..

Anonymous poster hash: aae84...986

Har du sjekket boligprisene i det siste? For det andre, når man bare bor der selv, så spiller størrelsen mindre rolle.

Anonymous poster hash: c2d37...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et fint innlegg. Studioleiligheten hans i New York høres litt ut som min og jeg har også repetert størrelsen for å "forberede" ei dame jeg traff. Men jeg droppet henne rett etterpå pga. jeg ikke ville ta henne med hjem. Jeg ser jo i etterkant at dette er helt bak mål, men det har vært vanskelig for meg å være åpen og inkluderende når jeg har vært flau over leiligheten. Og JA, jeg er usikker når det kommer til damer. Jeg tenker at jeg ikke har noe å tilby dem så jeg bare trekker meg unna, selv om de virker interessert.

Anonymous poster hash: 46000...773

Noen damer vil aldri bli imponert nok. Det må du bare leve med og skyve vekk fra deg. Slike damer vil du ikke dele livet med uansett, det blir bare destruktivt. Noen mennesker har absolutt urealistiske drømmer og krav, men det betyr ikke at det er deg det er noe galt med. De damene du egentlig ønsker deg blir imponert av den du er og de tingene du kan tilby, uavhengig om du bor i en kremleilighet eller et bøttekott. Hvis jeg var deg ville jeg vært stolt av det jeg hadde. Det virker for meg som om du har ting på stell. Det er ting som trekkes frem som en av de viktigste kvalitetene en mann kan ha; ha ting på stell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er fornuftig å ha en liten leilighet og kanskje du da sparer opp mer av inntektene til fremtiden? (Det hadde jeg gjort om jeg hadde hatt inntekt nok til det)

Jeg selv leier en 75kvm leilighet og merker at jeg absolutt ikke trenger all denne plassen for bare meg. Men nå bor jeg litt ut på landet så å leie en liten leilighet i en by er dyrere enn den jeg leier :P



Anonymous poster hash: 67023...25b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er selv 29 og har faktisk tenkt det samme selv. De gangene jeg har gjort det har jeg bitt det i meg, for jeg vet at jeg personlig har veldig mye bedre økonomi enn veldig mange andre på min alder.



Anonymous poster hash: 86330...e5e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på med en fyr for noen år siden med knøttliten leilighet. Det som var turnoff var ikke selve leiligheten men det faktum at han røyka inne og hadde et lag med gul guffe i kjøkkenvifta og på skapdørene :kvalm:

Hold det rent og ryddig så bryr de fleste jenter seg ikke om størrelsen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde aldri tenkt på det som noe negativt i det hele tatt, det er jo kjempepositivt at du i det hele tatt eier en egen leilighet! Det er det ikke alle single på den alderen heller som gjør.

Så at du faktisk eier egen leilighet er bare positivt, om den hadde vært 18m2 eller 218m2.

Kjør på! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 28 år, tjener tilsvarende og leier en liten leilighet i Oslo sentrum. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva folk måtte mene om min bosituasjon. Så hva som ei jente ikke liker at du har en liten leilighet? Da er det jo bare å kaste henne ut og finne ei dame som setter pris på ting som faktisk er av betydning! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke er 37 og fremdeles bor med moren din, på gutterommet i 2.etg, slik som min x gjør(han har fast jobb og barn) så tenker jeg de fleste ikke ville tenkt noe særlig over det :-)



Anonymous poster hash: c7acc...467
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke har behov for mer plass, såer det jo helt greit. Turn off hadde vært om den var full av søppel og tannkosten var veldig på overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...