Gå til innhold

Hva tenker ei jente om en mann på 31 som bor i en liten leilighet (21m2) og som tjener bra (600k) ? Turnoff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en liten leilighet på bare 21m2 samtidig som jeg tjener ok. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe større er pga jeg ikke har hatt noe behov for det (singel). Er dette turnoff for ei jente? Hva ville du tenkt hvis du hadde blitt med en mann på 31 år hjem til en så liten leilighet?



Anonymous poster hash: 46000...773
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så uvanlig for single å kjøpe små ett-roms som førstegangsleilighet...? Kjenner flere single gutter i din alder som bor i leiligheter på 20-35kvm (i Oslo).



Anonymous poster hash: 68308...68a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som hadde bekymret meg er hvor mye du bekymrer deg for det. Det er hverken uvanlig eller turn off at single menn og kvinner i begynnelsen av 30-årene bor i små leiligheter, særlig dersom du bor i en av de største byene. :) :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så uvanlig for single å kjøpe små ett-roms som førstegangsleilighet...? Kjenner flere single gutter i din alder som bor i leiligheter på 20-35kvm (i Oslo).

Anonymous poster hash: 68308...68a

Det høres akkurat ut som meg det. Men betyr det ikke noe for jenter med størrelsen på leiligheten? Det hindrer meg faktisk i å invitere med meg jenter hjem, fordi jeg er litt flau over leiligheten.

Anonymous poster hash: 46000...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som hadde bekymret meg er hvor mye du bekymrer deg for det.

Bra sagt. Mann med liten leilighet hadde jeg ikke tenkt noe spesielt om den ene eller andre veien. Mann som spør om det på kvinneguiden, mer betenkelig.

Anonymous poster hash: de169...3aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra å høre at det ikke betyr noe! Det gjør det litt lettere for meg. Og jeg er fullstendig klar over at det er på kanten å spørre om slikt på et internett forum, men jeg har et litt anspent forhold til damer. Jeg er utrolig tiltrukket av dem, men tør aldri å være meg selv i nærheten av dem og bare trekker meg unna.



Anonymous poster hash: 46000...773
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe turn off her, de som syns det er turn off er sikkert ikke noe å samle på heller. Da ser de på leiligheten og ikke på selve deg. Er kvaliteten i mannen som er viktigst:)

Anonymous poster hash: d1a27...1c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro din usikkerhet er problemet ditt.

Jeg dater en fyr nå som reiser mye med jobben. Han eier en feriebolig som han til tider leier ut, leier en studioleilighet i New York og er ellers rundt på hoteller. Han sa engang at leiligheten hans i New York er liten og som "et hotellrom". Ettersom han repeterte det flere ganger virket det nesten som om han skulle forberede meg dersom jeg skulle komme bort, slik at jeg ikke ble skuffet. Men når han reiser såpass mye og kanskje bare tilbringer noen dager der hver måned, gir det jo ingen mening å leie noe rådyrt, spesielt ikke i en veldig dyr by. Han er velutdannet, hardtarbeidende og har en super karriere - så det er ikke som om han ikke kommer seg noen vei her i livet.

Bo slik du selv er komfortabel. Hvis det er godt nok for deg, så er det det. Så lenge du er singel leier du med formål at du selv skal trives, ikke en kvinne. Når du flytter sammen med noen er det en felles beslutning.

Menn som er usikre og ikke kan ta selvstendige valg i frykt for hva kvinner tenker er langt mer avtennende enn menn som bor smått.



Anonymous poster hash: 3a664...d8f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro din usikkerhet er problemet ditt.

Jeg dater en fyr nå som reiser mye med jobben. Han eier en feriebolig som han til tider leier ut, leier en studioleilighet i New York og er ellers rundt på hoteller. Han sa engang at leiligheten hans i New York er liten og som "et hotellrom". Ettersom han repeterte det flere ganger virket det nesten som om han skulle forberede meg dersom jeg skulle komme bort, slik at jeg ikke ble skuffet. Men når han reiser såpass mye og kanskje bare tilbringer noen dager der hver måned, gir det jo ingen mening å leie noe rådyrt, spesielt ikke i en veldig dyr by. Han er velutdannet, hardtarbeidende og har en super karriere - så det er ikke som om han ikke kommer seg noen vei her i livet.

Bo slik du selv er komfortabel. Hvis det er godt nok for deg, så er det det. Så lenge du er singel leier du med formål at du selv skal trives, ikke en kvinne. Når du flytter sammen med noen er det en felles beslutning.

Menn som er usikre og ikke kan ta selvstendige valg i frykt for hva kvinner tenker er langt mer avtennende enn menn som bor smått.

Anonymous poster hash: 3a664...d8f

Takk for et fint innlegg. Studioleiligheten hans i New York høres litt ut som min og jeg har også repetert størrelsen for å "forberede" ei dame jeg traff. Men jeg droppet henne rett etterpå pga. jeg ikke ville ta henne med hjem. Jeg ser jo i etterkant at dette er helt bak mål, men det har vært vanskelig for meg å være åpen og inkluderende når jeg har vært flau over leiligheten. Og JA, jeg er usikker når det kommer til damer. Jeg tenker at jeg ikke har noe å tilby dem så jeg bare trekker meg unna, selv om de virker interessert.

Anonymous poster hash: 46000...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du høres fornuftig ut. Så lenge du sparer en del av pengene og ikke bruker alt på tull og tøys :) Noe jeg egentlig også forventer at en eventuell partner med god inntekt og stor leilighet også gjør :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller ingen rolle overhodet.

Anonymous poster hash: 71e67...61d

Jeg ser ikke problemet.

Bra! Da er det en mindre ting jeg har å bekymre meg over!

Anonymous poster hash: 46000...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en liten leilighet på bare 21m2 samtidig som jeg tjener ok. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe større er pga jeg ikke har hatt noe behov for det (singel). Er dette turnoff for ei jente? Hva ville du tenkt hvis du hadde blitt med en mann på 31 år hjem til en så liten leilighet?

Anonymous poster hash: 46000...773

Jeg må bare si det i mine øyne er et interessant spørsmål og jeg ser du har fått lovende svar.

Edit; det kan for øvrig være verdt å tilføye at heller ikke jeg vil tro det vil være store utfordringer knyttet til dette. I motsetning til relativt mange på din alder, eier du også tross alt faktisk din egen leilighet! Med din inntekt vil du dessuten ha gode fremtidsutsikter og mange muligheter.

Endret av Mr.Student1992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller folk hadde reagert om en med god inntekt leier en liten leilighet, hvis man har mulighet til å kjøpe. Du eier, og det er alltid et pluss, det viser at du bruker hvertfall noe av pengene dine fornuftig :-) :-)

Anonymous poster hash: 1b056...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om størrelsen på leiligheten er turnoff??

Det må da finnes 500 andre ting å bekymre seg for...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg bor i en liten leilighet på bare 21m2 samtidig som jeg tjener ok. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe større er pga jeg ikke har hatt noe behov for det (singel). Er dette turnoff for ei jente? Hva ville du tenkt hvis du hadde blitt med en mann på 31 år hjem til en så liten leilighet?

Anonymous poster hash: 46000...773

Haha, dette hadde jeg ikke tenkt noe over i det hele tatt. Hva skal man med mer når man er en person, annet enn at det kanskje er mer komfortabelt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg bor i en liten leilighet på bare 21m2 samtidig som jeg tjener ok. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe større er pga jeg ikke har hatt noe behov for det (singel). Er dette turnoff for ei jente? Hva ville du tenkt hvis du hadde blitt med en mann på 31 år hjem til en så liten leilighet?

Anonymous poster hash: 46000...773

Her er et supertips til deg. Det handler ikke om hvor stor eller liten leiligheten din, bilen, eller båten er. Har du med deg sånne jenter hjem så velger du feil jenter. Velger du riktig type jenter så er det ikke et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste unge, single menn (og kvinner) jeg kjenner i byene har små leiligheter, inkludert meg selv. Ser på det som helt normalt. Mange som sitter lenge på den første leiligheten og ikke går opp i lån selv om de har muligheten, fordi det ikke er så viktig for dem med flere kvm.

Men.. det er jo viktig for deg? Når du ikke tør ta med damer hjem engang, når det ødelegger et kjærlighetsliv som virker som det ikke går som det suser fra før, så hadde jeg vurdert sterkt å gå opp i bolig (så lenge du har råd til å betjene et større lån såklart). Det er lett å se at det er usikkerheten som er det egentlige problemet her og den som må jobbes med, men å skaffe deg en leilighet du vil være stolt av å dra med damer hjem til kan være et steg i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...