Gå til innhold

Store forventninger

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Nei, hvorfor skal jeg gå til tannlegen når jag på mine 33 år aldri har hatt hull i tennene og tannlegen sier jeg aldri kommer til å få det heller........

Men skal ta meg en tur snart. Bare komme over den verste perioden med regninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hvorfor skal jeg gå til tannlegen når jag på mine 33 år aldri har hatt hull i tennene og tannlegen sier jeg aldri kommer til å få det heller........

Men skal ta meg en tur snart. Bare komme over den verste perioden med regninger

Å, heldig du som aldri får hull i tennene - det sparer du ikke minst mye penger på! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloody hell

Nei, nå står ikke verden til påske her!

Fredag fikk jeg positiv eggløsningstest til min store overraskelse - var jo bare såvidt ferdig med mensen! Ble kjempeglad, for det betydde at min kjære ikke må kjøre lange veier for å besøke meg når jeg skal på kurs neste uke og overnatte på hotell i tre netter... :sjarmor:

Men fredag kveld allerede fikk jeg meg nok en overraskelse - da jeg begynte å blø! :sjokkert:

Først tenkte jeg at det bare ville komme litt, men fra lørdag morgen av har det bare fosset ut!! Rene syndefloden. Dette er jo ikke normalt og mye kraftigere enn en mens. Ikke spesielt festlig heller da å være på kjøretur store deler av dagen i går...

Så da er det nok ikke sjans for at jeg er blitt gravid denne syklusen heller, kan ikke tenke meg at et egg vil ha klart å feste seg i den Niagara-fossen... :evil:

Skal komme meg til legen i morgen og få noen tabletter som kan stoppe blødningen. Jeg har jo til stadighet lave jernlagre og lav blodprosent, så jeg kommer til å bli så slapp hvis jeg skal fortsette å blø så mye. Årsaken er sikkert hormonkrøll, kroppen er vel litt forvirret etter to sykluser på rad med medisiner, vil jeg tro.

Litt rart, for dette var også siste sjans til å få baby i 2005. Men, sånn sett er det vel like bra å bli født i januar...?

Ellers takk til Libero for å ha sendt meg bleieprøve i posten. Den fikk jeg bruk for i natt da Always Ultra ikke kunne gjøre jobben... :ler:

Jeg vet at Gud lover at han ikke skal gi meg mer enn jeg kan takle. Jeg skulle bare ønske at han ikke hadde så stor tillit til meg.

Mor Teresa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere vært og kikket på noen flere hus eller?

Vi hadde egentlig tenkt oss på visning i dag, på det huset som det er en høyspentmast like ved. Bare for å se litt nærmere innvendig på hva man kan få for pengene, selv om vi ikke vil kjøpe det. Men både mannen og jeg er litt redusert i dag. Jeg pga årsakene nevnt ovenfor og mannen er både forkjølet og har øyekatarr på begge øynene. Stakkar, han ser helt rødsprengt ut og er redd for at han skal skremme livet av folk! Evt kan de tro at han har vært på fylla i dagevis... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hvordan du har det og klemmer deg masse :klem:

Ps. Januar er vel også en bra måned :wink:

Takk MrsL! :klem:

Var ikke helt etter planen dette, nei. Men å være født i januar og dermed eldst i klassen må vel være bra! Da satser vi på det! :wink:

Neste syklus regner jeg med at det er på 'an igjen med sprøyter for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det blir på oss. Det blir vel en runde til med medisin, men kan jo hende vi får det til naturlig denne syklusen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man må ha trua! :-)

Både du og jeg skulle vel ha en viss sjanse for å bli gravid på naturlig måte med lang nok tid, siden vi (såvidt jeg vet) ikke har tette eggledere og tross alt har eggløsning. Jeg leste en bok som heter "A Little Pregnant" om et par som var i gjennom masse medisinering og IVF, uten hell. I ca ti år holdt de på. Til slutt ble hun plutselig gravid på naturlig måte - da hun var over 40! IVF-medisiner kan kanskje også trigge kroppen til å jobbe bedre selv, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hvorfor må det skje så mye rart hele tiden? Hørtes slitsomt ut med de blødningene, men håper det ordner seg, og et barn som er eldst i klassen er jo ikke verst :wink: .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man må ha trua! :-)

Både du og jeg skulle vel ha en viss sjanse for å bli gravid på naturlig måte med lang nok tid, siden vi (såvidt jeg vet) ikke har tette eggledere og tross alt har eggløsning. Jeg leste en bok som heter "A Little Pregnant" om et par som var i gjennom masse medisinering og IVF, uten hell. I ca ti år holdt de på. Til slutt ble hun plutselig gravid på naturlig måte - da hun var over 40! IVF-medisiner kan kanskje også trigge kroppen til å jobbe bedre selv, tror jeg.

Ja, jeg tror også kroppen blir trigget til å jobbe bedre selv av denne medisinen. For eksempel så kjenner jeg eggløsningen nå. Det har jeg aldri gjort. Jeg kjenner den ikke like vondt som sist, men jeg kjenner den.......

Så mannen måtte trå til her i sted :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mannen måtte trå til her i sted :wink::ler:

:ler: Ja, det står ikke på mannen her i huset heller, for å si det sånn! Jeg var på jentekveld fredag med masse å drikke - for første gang på lenge - og kom dinglende hjem en gang på natten. Min syke og trøtte mann klaget likevel ikke da han ble vekket av en kosesyk samboer... :sjarmor:

Men hva hjelper det, når "mensen" kommer morgenen etter? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler:

Vi har visst litt av ett liv begge to for tiden :wink:

Ja, kjedelig og udramatisk er det ihvertfall ikke... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff' date=' hvorfor må det skje så mye rart hele tiden? [/quote']

:klem:

Har inntrykk av at det skjer mange rare ting med meg ja... Men, siden jeg i bunn og grunn er en sta optimist, så tenker jeg at det jo ordne seg for snille jenter til slutt!!

F.eks tok det en del år før jeg endelig fant Den Rette, men nå har det heldigvis ordnet seg på den fronten ihvertfall, og det er jeg veldig lykkelig for! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
F.eks tok det en del år før jeg endelig fant Den Rette' date=' men nå har det heldigvis ordnet seg på den fronten ihvertfall, og det er jeg veldig lykkelig for! :hjerter:[/quote']

Enig, samme her!

:klem: fra meg til deg. La oss satse på en 2006 baby :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...