Gå til innhold

Lyg og Lygenytt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt i denne verden er ikke like lett å forstå, for alle, bare se på alle spørsmålene som stilles fortløpende på KG.

Anonymous poster hash: 620a9...689

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slask! Ulick.

Jeg kjeder meg i kveld! Gi meg siste nytt på konspirasjonsfronten!

Kom igjen.... Underhold meg!

Får da være visse grenser for hva vi kan gidde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verandadøren har stått åpen, en spirrevipp har vært innom (tråden), hva han egentlig ønsker er uforståelig. Han la igjen visittkortet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Verandadøren har stått åpen, en spirrevipp har vært innom (tråden), hva han egentlig ønsker er uforståelig. Han la igjen visittkortet sitt.

Spirrevipp?? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katteeier: jeg vil ikke ha ditt kjæledyr!

Overskriften er vi helt enig i, innholdet blir preget av en del krangling, derfor eksploderte tråden.

Den stakkers katten til hun i villaen var syk på alle tenkelige måter. Den ble sendt til kattehimmelen i går, av dyrlegekompisen til Gubben. Det skjedde på en human måte, alle var enige om at katten led. Selv stedatter uttrykte lettelse over at katten slipper å lide mer.

Hva skjer med alle de andre små og store kattene og alt annet rask dama i villaen har dratt i hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stedatter satt på stolen, utslitt.

Gubben hadde roet seg, han hadde fått forklaringshjelp med at hun tullet med symptomer på svangerskap.

Kan jegnvare her i natt? Spurte stedatter Stine.

Det vet du at du kan, du er gammel nok til å bestemme slev om du vil være her på helgebesøk. Du vet og at du må gi beskjed til din mor, for hun vil ikke jeg ha på nakken fordi du er her og ikke vet når tid du dukker opp hjemme.

Har du klesskifte med deg?

Nei.

Hvordan løser vi det? Du kan låne joggebukser og hettegenser. Men undertøy?

Fikk penger hos pappa til å shoppe for. Vil du se?

Pappa gå på kontoret, marsj!

Gubben forsvant, var i ferd med å lukke kontordøren før han kom tilbake og hentet mobilen i ytterjakken.

Du, den jakken der, hva har du i lommene på den, utover mobilen du nå fjernet?

Det tar vi senere, han var begynt å bli litt rødflammete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannet er borte

Er det mulig? I Bergen? Å være uten vann?

Trodde først vannet hadde gått, og fødselen var i gang, hva gjør jeg? Skulle dukke opp i teksten, men nei, vannløsheten var i Bergen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirrevipp?? :sjokkert:

Å, er du her og Spirrevirrevipp, trivelig. Alltid velkommen.

Det må det ha vært to, av dere, for på side 8 er det en spirrevipp, som resulterte i skrivetørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine, er det p-piller eller annen prevensjon du helst vil ha?

Har du tenkt igjennom dette?

Gubben var på høgget: Har du hatt sex med noen? Hvorfor tar du han ikke med hjem så jeg får se hvem han er?

Gav han en pekefinger i retning kontrodøren. Han gikk, lukket døreninntil.

Hei, lukk døren! Dette er ikke for fedreører.

Jo, det var p-piller hun ønsketmå prøve. Men hun ville ikke ha noe stress med biomor.

Hør her, din mor vet like godt som din stemor at ungdommer har sex. Pointet er å unngå å bli unødvendig gravid og å stå i det dillemaet mange unge jenter da gjør.

Jo, hun var enig i dette.

Vil ikke ha din mor på nakken.

Har diskutert med din far og med din tante.

Enten kan du dra opp til en av legene på kontoret der og få det ordnet, eller så drar du på Helsestasjonen. Hva vil du?

Nei, ikke til tante, hun sladrer.

Det gjør hun aldeles ikke. Hun har taushetsplikt. Bryter hun den blir hun arbeidsledig.

Det er tryggere på Volvat, kom det. Ja, da får din far betale.

Det viktigste er at du får prevensjon og ikke ender opp med barnni magen, før du er ferdig utdannet og i et fast forhold.

Ja, men hva gjør de, da? Vil ikke undersøkes der nede!

Legen snakker med deg, måler blodtrykket, evt. Rar noen blodprøver. Det er det hele. Men p-piller beskytter ikke mot kjønnsykdommer eller hiv.

Jaaa, jeg vet det. Det var derfor pappa gav meg en neve med kondomer han hadde i jakkelommen sist gang han kjørte meg hjem.

Så skulle mamma på død og liv vaske den jakken og hele helv...var løst.

Du, nå har vi innført en ny regel og avtale her i huset. Den bør gjelde deg og når du er her. Den går ut på at vi ikke bruker ord det ikke er passende dor små barn å lære. Kan du prøve å innkludere deg i den regelen?

Ja.

Takk Stine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant frem klær hun kunne låne.

Hun gikk og dusjet og puttet selv sine egne klær i vaskemaskinen, tenk det, kryss i taket. Dette var første gangen klærne hennes ikke lå i en haug på badegulver.

Er kysten klar?

Gubben stod i døra.

Her ser vi ikke kysten for bare skog.

Har hun kjæreste? Har hun gjort det?

Har ikke spurt, du får spørre selv, driver ikke med sladder, skjønner du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksplosive barn

Nå har barn med eksplosiver kommet til Norge og på KG og, hvor skal dette ende?

Begynner å bli redd hele KG eksploderer. Den tråden får vi holde oppsikt med. Vet jo ikke om det blir eksplosivt i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stedatter er ufordragelig

Dette fikk Loffen, ja, en loff stiller spørsmål på KG der kan alt skje og alt skjer.

Vel, Loffen spurte, Har du drukket ts?

Når stedatteren er ufordragelig, hvor ufordragelig er ikke stemoren da, når hun henger stedatteren ut på KG? Nei, for all del, hun er ikke bokstavelig talt hengt noe som helst sted. Skulle bare mangle.

Min stedatter var på grensen til å bli utålelig for både sin mor, far, stefar og stemor. Men det var bare tenåringshormoner og steforeldre, ja og selvsagt foreldre da, som måtte tilpasse seg ungdommens hormonnivå. Like enkelt det som å tilpasse seg en hormonell gravid, særlig en hormonell prøver. Stakkers Gubben og alle gubber som må leve med både hormonelle ektefeller og hormonelle tenåringer. Det slipper da kvinnene, de må bare leve med seg selv. Det er bare en bagatell, det er alle rundt som er problemet, takk og pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreves alltid to, minst for å bli ufordragelige overfor hverandre.

En sak har alltid to sider, mens en tann har fem, minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen tar meg ikke seriøst, hva gjør jeg?

Ofte kan det være lurt å snu på tingene;

Gjør tingene enklere og ta legen seriøst.

Men merk, det følger ikke garanti og reklamasjonsrett med dettte rådet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt redd for å løfte på jentene tok Gubben og Stine seg av kveldstellet deres.

La dem begge i dobbelsenga etterpå. De lukter så deilig baby, begge to. Ti minutters kosestund, litt prating litt sang og masse klem og kos.

Stine og Gubben styrte på på kjøkkenet. De hadde spist middag på senteret før de kom. Fjordlanden de hadde kjøpt fristet ikke.

Sovnet igjen, alle tre. Gubben kom og løftet jentene over i grindsengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loffen har bruker på kg, men hvor er smøret, osten og syltetøyet?

Favoritten er loff med peanøttsmør og druesyltetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er forfriskende! Sær og rar. Liker :romeo:

Takk.

Gjør mitt beste for å skaffe lesere, og for å vri og vrenge på trådtitler og innhold jeg synes er.....?

Vrir hodet mitt litt for å sette tingene på spissen. Samtidig som jeg må gi litt "normalitet" innimellom all "orginaliteten".

samt en mix av ting jeg har plukket opp i hverdagen.

Inni mellom tenker jeg at nå får det være nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Takk.

Gjør mitt beste for å skaffe lesere, og for å vri og vrenge på trådtitler og innhold jeg synes er.....?

Vrir hodet mitt litt for å sette tingene på spissen. Samtidig som jeg må gi litt "normalitet" innimellom all "orginaliteten".

samt en mix av ting jeg har plukket opp i hverdagen.

Inni mellom tenker jeg at nå får det være nok.

Skjønner. Flere lesere vil du nok få om du nevner flere brukere og harselerer litt over de. På en satirisk måte som du allerede har vist du er god på!

Men jeg digger deg uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen vær så snill forklare meg hva denne tråden handler om? Jeg er forvirret :vetikke:

Anonymous poster hash: d3fa3...76c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...