Gå til innhold

Lyg og Lygenytt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære deg som reiser i stilleavdelingen...

Kjære Offensive Pie, vi har tatt poenget ditt, nå må det snart bli ro i både tråden og på toget. Høres jo ut som om deu mener det er en hel hær av fødekvinner på togets stillevogn.

Anonymous poster hash: 620a9...689

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Citronella har nå vært innom to ganger.

Skal ta henne med meg i dusjen nå.

Å nei, ikke misforstå. Skal dele henne i to og bruke henne til å vaske glasset i dusjen med. Ingenting er bedre enn å gni inn veggene med citron

Anonymous poster hash: 620a9...689

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To prikker til, og førerkortet ryker!

Se for dere et rykende plastikkførerkort, lukter ille gjør det og når plasten blir så varm at den ryker.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du levd et liv uten alkohol?

Hvorfor er dette så himla vanskelig, da ts?

Tøytigeren svarer at å leve uten epler er verre lever vel i den engelske troen at et eple om dagen holder dokctoren borte?

Men om det er den doctoren med hvit frakk og doktoroppgaven avlevert og godkjent, eller om det er KGs :Relax I m the doctor, har ikke ts peiling på. (Æsj, holdt på å skrive navnet mitt, driver og tekster på mobilen samtidig som jeg tekster på tabl. De som evt sjekker mobilen min, vil tro jeg driver og tekster med meg selv og ikke med min kjære navnesøster.)

Det er forøvrig virkelig gledelig at Keikolina, hun på Nav tiltak på jobben til Gubben svarer i overnevnte /ovenfor nevnte tråd at hun ikke har problemer med å holde seg unna alkohol.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den leiligheten over veien er solgt. Ja, du husker gjerne det var nevnt tidligere? Den hvor de oppbevarte tannbørsten og tomme ølbokser og kun brukte den til overnatting og sånn stikk innom og sov over når det passer leilighet?

Skal bli veldig interesant å se hvem som flytter inn der.

Bare å bøye nakken litt når vi er på terrassen så ser vi rett inn på designerlampen deres.

Ja, det er i samme blokka som Hoppetaujenta bor og hun er våken hele døgnet, skifter kjole oftere enn vi andre trekker pusten og hopper rundt i nesten alle trådet. Hun har mobilen i sånn - jeg -reiser-alene -mappe rundt halsen. Tekster på KG samtidig som hun holder på med hoppetauet. Ja, hun bor lenger nede så henne ser vi nesten inn til.

Må slå veldig i betongen når noen hopper tau inne? Tro om naboene klager mye over der på all hoppingen hennes?

Anonymous poster hash: 620a9...689

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WubWub var så lei seg i natt at han fikk hengelås på tråden sin.

Noen hadde mobbet han i en tråd.

WubWub her får du en klem.

Anonymous poster hash: 620a9...689

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ikke kommet hjem..

Politiet har nok å gjøre, burde vært et get emne på KG for etterlysninger og spørsmål om saker og snus folk ikke vil bry politiet med fordi det ligger i grenseland til trolling.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billån med betalingsanmerkning

Hvordan har du råd til bil og billån om du har betalingsanmerkninger?

Har akkurat begynt å prostituere meg

Noen som skjønner hvorfor ts ikke skriver under fullt navn?

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordeling ved skilsmisse?

Fordeling av skyld pleier være vanskeligere å dele enn å få delt alr annet.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan viser dere at dere er tilgjengelige for sex, jenter?

De fleste går vel rundt med en pin, på jakken? Eller med en stor plakat i hånden?

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spirrevirrevip en mann?

Menn dukker aldri opp når du trenger en hjelpende hånd.

Noe?

Dytt

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om avisenes plutselig løp løps i trykken.

Ikke avisene da, men at teksten i hovedinnholdet skilte seg fra overskriftene. Datamaskinen tok en sånn jokertrekning på hvilke hi som skulle få hvilken hedding. Slik at hi og overskriften eller innledningen/ingressen til teksten ble skilt fra hverandre.

Da hadde avisene tidvis blitt like vanskelig å forstå seg på som enkelte tråder på kg. Men, men papiravisene er på vei over til papirhimmelen, på nette er det bare å skylde på autokorrekt, problemet løst, lett å redigere, når en ikke poster under ab.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nybegynnere på KG lærer ganske fort hva det betyr når noen mener de ser troll, de ser ikke syner, som en først kan få inntrykk av.

Men en rask tur inn på finn.no, så har det jammen dukket opp troll der inne og, ikke med miniatyrbilde, neida, bilde av et digert stellebord.

Tenk om folk på KG plukker opp den nye trenden?

Neste gang noe blir for godt til å tro, så setter de bare inn et bilde av et stellebord? Av merket troll, selvsagt. Er det reklame?

Slett meg,

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor har invitert til middag. Jentene har aldri vært der før.

Vi holdt på å gjøre oss klare. Lillemor er tydeligvis blitt en favorittsøster for stedatter Stine.

Pappa, kan jeg få kjøre idag, og?

Kjørte du i går?

Ja?

Det har jeg nedlagt foebud mot når tvillingene er i bilen, og det vet din far!

Gubben grep inn i samtalen, Stine kjører bra, det går fint, slapp av.

Har du ryddet rommet ditt, hjemme?

Din mor skal ha visning i morgen ettermiddag, og da må alt være strøkent. Vi vil ha best mulig pris for huset.

Du vil, pappa. Du lager kvalm med å skulle selge huset.

Nå skal vi til farmor, leke lykkelig og samstemt familie, og da oppfører vi oss, både voksne og nesten voksne.

Snakk for deg sjæl, svarte Stine.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukk den kontordøren din, helt igjen, er du snill.

Du har tidligere sagt at du har Kontormus der inne. Kontormus sksl ikke jeg ha rundt i hele leiligheten. De sprer seg verre enn sølvkre.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Billån med betalingsanmerkning

Ikke plag ts i den tråden med å svare på annet enn det han ber om, han kommer snart ut av skjermen av raseri fordi folk svarer han ting han ikke vil høre, sett på makan?

La tråden lide en rask død, da, dere?

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi omsider hadde samlet oss sammen og var klare til å komme oss ut entredøren, fikk vi ikke døra opp.

Gubben galen, han ville like godt hekte av hele døra, da ble det ramaskrik fra to store jenter, de to små skjønte ikke noe av dette stuntet.

Måtte gå og hente armforlengeren, gubben fikk lirket den ut på utsiden av døren, og lirket bort Tøytigeren til naboen. Et svært monster av en leketiger. Den ungen slenger nå fra seg alt alle steder.

Så ville ikke heisen. Ok, trappene fungerer. Stine og Gubben bar jentene. Vi kom oss ned i garasjen.

Og hvem møtte oss der?

Jo, pjuskekatten til hun i villaen.

Nei, nå ser jeg syner!, sa Gubben. Den ble levert hos dyrlegen i forgårs og i dag er den her og ikke i kattehimmelen.

Den må ha stukket av. Den katten er jo verre enn de verste utbryterkongene i Norske fenglser.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine fikk etter en del diskusjon kjøre.

Gubben instruerte og det gikk fint over halveis, inntil hun kom i feilt felt inn mot en rundkjøring. Hun skulle ut på første til høyre og lå i venstre fila.

Nå må du kjøre feil med stil, finner du nå letteste løsning så stryker sensor deg.

Hva gjør jeg?

Du fullfører det du har begunt på, på grunn av uoppmerksomhet.

Når du ligger i venstrefilen inn i enrundkjøring, kan du tidligst ut på tredje avkjøring. Bilen gikk langtsomt fremover.

Plutselig så Stine Stedatter lyspæren.

Men jeg kan kjøre hele veien rungtnog ut der vi skulle ut om jeg hadde vært i det andre feltet?

Bingo, sa Gubben.

Dette kalles å kjøre feil med stil. Begynner du å rote fordi du har kjørt feil, så kan det være både teafikkfarlig og ulovlig. Løs problemet der du er når du er i problemet. Ingen forstår at du ikke hadde planer om å ta hele rundturen i rundkjøringen. Selv om det på enkelte observante kan virke unødvendig og kjøre hele veien rungt en rundkjøring. Men husk, en gang holder.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor hadde kjøpt to Mini-Mio bamser til jentene.

Meg da? Spurte Stine.

Vi skal vel å gjøre innkjøp til det nye rommet ditt når du flytter? Svigermor skulle gjøre sås tor forskjell på hun på 17 år og de to under året?

Bamser til de små og et helt rom til hun store, bortskjemte..?

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...