Gå til innhold

Lyg og Lygenytt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har ikke vært en morsom dag. Humoren rant av i dusjen etter trening.

Utenfor ventet livets harde realiteter i form av et nytt lite menneske, og jentene selvfølgelig.

Det knøttlille barnet så dagens lys som en litt forsinket julegave, men en veldig travel julegave. Mammaen gikk i dusjen med barn i magen før hun var ferdig dusjet var babyen født. Hørt på makan til å ha det travelt?

Ja,ja, å starte livet med å få kjøre ambulanse er ikke noe alle babyer får oppleve, storebroren ble sjalu, han hadde enda ikke fått kjøre blålysbil.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neeii Anonymous poster hash: fa090...d8c

Åh, nå krangler naboene igjen.

Hun skriker nei, og skriker jo, også på soverommet, da. Tro hva de er uenige om?

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå krangler naboene igjen.

Hun skriker nei, og skriker jo, også på soverommet, da. Tro hva de er uenige om? Anonymous poster hash: 620a9...689

Hun skriker nei, og han skriker jo....

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du lov til å låne bilen til kjæresten/samboer

Har du fulgt med i denne tråden, utenå finne svaret på spørsmålet? Gubben har gir bil, fruen har automat bil. Ingen av oss fordrar å kjøre den andres bil, annet enn som passasjerer.

Det kompliserte her er ikke logistikk på oppvasken men logistikk på fire barnestoler.

Og, ja, vi har bilstolposer, vi bruker ikke saueskinn i sengen men babynest det har vi, hurra. Så slipper dere å friske opp igjen de trådene for å få svar fra oss, altså.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at dette er en av de nettene Gubben ikke kommer hjem. Han sier at han jobber og kommer når han er ferdig, men med Keinolina og alle de andre damene, særlig Britt Banditt har et meget tiltalende utseende.

Er det grunn til å bli sjalu? Noen?

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne Charactouy?

Ser henne til stadighet her i området.

Får spørre på utikken eller prøve å arrestere postmannen.

Posten lever for å levere, eller jobber med reklamen sin for å få folk til å tro at dette er helt sant.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst spørsmål og vil ha seriøse svar

Denne var helt ny, ts kan ikke regne med å få mange svar.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har menn en innebygget evne til å grave seg så langt inn i papirer at de glemmer både tid og sted, mat og drikke?

Blir de forstyrret, av en mobil, med spørsmål om de er i live, eller tilbud om trivsel i senga, blir tilbakevendelsen til virkelighetens verden plagsom.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er vanlig å ha på konto?

Skattelistene tilgjengelig for alle for alltid på nett, ville mange ikke ha.

Dette er den nye måten for selvangivelse, man oppgir selv på nettet, hvilken formue man har. Kan skattevesenet skattlegge dem som oppgir tall i tråden som ikke stemmer overens med de tallene skattevesenet innhenter fra arbeidsgiver?

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt trist i dag, fordi at...

Gubben gikk før jeg våknet, har måttet ta meg av barna alene i hele dag, måttet spise middag helt alene og nå må gå i seng alene, Gubben foretrekker papirene sine og jobben sin fremfor å takke ja til felleskap i dobbeltsenga. Fy flate, jeg vil skilles, skilles fra Gubben og skilles fra KG.

Søren, vi får ikke kranglet om fordeling av hus og innbo. Det eneste felles vi har å fordele er to barn. H ordan demer man barn?

Nei, god natt og takk for denne gangen.

Anonymous poster hash: 620a9...689

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullmåne slutter av tiden sin på KG. Hun har bedt Moderasjonsverket om å bli resirkulert til ...

Når vi aldri ser Fullmåne på KG mer, betyr dette og at det aldri mer blir månelyst på KG?

Noen som vet?

Noen?

Dytt...

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg med permisjonspenger?

Tiggingen på nett har nå etter jul tatt en ny vending.

Anonymous poster hash: 620a9...689

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt bekymret for at Gubben kan ha oppdaget at KG ikke er en avis, og at han har laget seg en bruker her inne, fordi denne dukket opp:

Kona vil ikke mer...

Kan Gubben ha kikket sin kone nærmere etter ii tråden?

Anonymous poster hash: 620a9...689

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få SunflowerPenguin tilbake!

Forskjellsbehandling!

Noen får en hel eller to hele tråder med savnet meldinger, ikke hos politiet, nei, men på forumet, eller avisen som Gubben tror at KG er, andre forsvinner bare stille ut, som en ensom kvinne i namolaget ingen har lagt merke til. Alle har sett den aldrende kvinnen, men ingen har sett hvor ensom og forlatt hun er. Når hun er borte er det ingen som savner henne, hunnblir raskt erstattet av en ny beboer der hun engang hadde sitt hjem.

Og så går livet videre, for alle inntil det er deres tur til å bare bli borte.

Går vi på kirkegårdene og ser på gravstøttene er de bare masse navn, navn som har vært levde liv, noen på KG, andre ute i den virkelige verden.

Bør KG ha en kirkegård, les tråd, med navn på brukere som ikke lengre er blant oss?

Anonymous poster hash: 620a9...689

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har KG en gang for alle fått sitt moderasjonsvesen oppfunnet av ..... finner ikke tråden.

Bør ikke KG da også få en minnetavletråd over alle dem som har forlatt oss, for godt?

Hvordan gjør vi det så med dem som blir borte for så å gjenoppstå?

Trenger de flere tråder ?

Hvor mange tråder kan en vanlig KGer trekke i?

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevogn på bussen

Noen klager over at barnevogner er med på bussen. Barnevogner har jo hjul og kan trille selv, de trenger ikke trille på bussens hjul. Problemet er, dere, at bussene kjøres av sjåfører som sitter varmt og tørt, barnevognssjåfører må være motor og drivkraft selv. I tillegg må de oppholde seg UTENDØRS i all slagsvær, på lik linje med dere som kunne rullet fritt, og uten å løse billett, uten å irritere dere over barnevogner og overfyllte busser, på rulleskjøyter eller

rulleski.

Vær løsningsorientert, så unngår du unødvendige påkjenninger og problemer. Smiiiiil.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klagesangen utvikler seg i barnevogn på bussen tråden.

Barnevognene er så svære?

De blir jo bare mindre og mindre, det er de som klager som blir større og større i munnen. Kunne tro folk spiste med serveringsbestikk hjemme så store i munne som enkelte har biltt i dag. Britt Banditt, nei, vi snakker ikke om henne nå, hun har nebb, om hun er nebbete vet jeg ikke enda. Hun har kjøpt den dyre leieligheten som var visning på på mandag.

Vi møter henne nok, om ikke så alt for lenge. Da blir vi nok kjent, håper det er mulig å være dus med dama. Slitsom å være Dis, slik som med Herr Salvesen. Han gidder jeg ikke hilse på, han får bare være så fornærmet som han gidder, for nå gidder ikke jeg mer av alle disse klagesanger. Mine barn har fått mat, tørre bleier, og jeg, jo jeg går rundt i pysjamas, sur, fordi Gubben ikke kom hjem. Han kom ikke hjem engang for å skifte skjorte.

Her sitter en gammel hjemmefru, i pysj, udusjet, med fett hår og får sms fra butikken: Deres nye mobil er nå klar til avhenting.

Jada, noe skal avhentes, tomflasker skal avleveres.

Det enste positive er at gulp, søl og gris på pysjen gjør at klærne til å gå ut med ikke er sølt på. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på å tømme og å kaste?

Søppelmannen tømmer all søpla vi kaster.

Hva i himmelens navn er forskjellen på åtømme en bøtte i do og det å kaste en bøtte i do, når man klager over at kluten gikk i do, så har vel bøtta og gått med i dragsuget?

Det er helt vanlig at folk i blokkene når de kastet søpla i søppelsjakten før i gamle dager, så kastet de åpneren like godt nedi sjakten sammen med posen.

Og når de neste gang skulle kaste søppel, så gikk de til nærmeste nabo, spurte fint om å få låne sjaktnøkkelen og gjentok prosedyren.Du kan jo selv tenke deg hvor dan dette tilslutt endte, søppelposene vokste som et berg utenfor sjakten. Styrelder var til slutt den eneste med nøkkel, og måtte rydde opp.

Hvordan det blir med hun som tømte vaskekluten i do og deretter kastet bøtta etter, når hun på nytt skal vaske, og ikke finner vaskebøtta, igjen.

Anonymous poster hash: 620a9...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...