Gå til innhold

Menn: Hva om jenta er høyere enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er damer som har høyde komplekser ikke menn.

Anonymous poster hash: 13636...a2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overrasket over at så mange som svarer her sier at de ikke hadde brydd seg. Jeg hadde hvert fall tenkt at man føler seg litt mindre maskulin når dama er høyere... Er jente selv og vil som de fleste andre ha en mann som er litt høyere. Er heldigvis bare 1.65 cm, så det er sjeldent noe problem :D

Anonymous poster hash: 9f0ce...0b8

Jeg synes ærlig talt det virker litt tragisk å ha sin maskulinitet bunnet opp i noe så irrelevant som høyde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker jenter på 160-170, er 187 selv. Aldri tenkt på at jeg føler meg som mindre mann mtp. høye jenter. Men nå har jeg aldri vært så opptatt å være en ekte mann, er bare et vesen fanget i en menneskekropp jeg.



Anonymous poster hash: ea917...6c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimalt sett så skulle jeg ønske hun var lavere enn meg.

MEN det betyr veldig veldig lite. Så i praksis bryr jeg meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo primært kvinner som stiller høydekrav, så det nytter ikke å snu om problemstillingen. De fleste kvinner ønsker ikke en mann som er lavere enn hun selv uavhengig av hvordan han føler det. Han behøver ikke ha noen komplekser rundt det at han er lavere, hun er stort sett likevel ikke interessert i han.

Anonymous poster hash: e18a8...695

Men nå var spørsmålet hvordan du som mann reagerer på en kvinne som er høyere. Hva du svarte på vet jeg ikke helt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må være minst 10cm lavere enn meg ..altså hun må ikke så mye høyere enn 178cm høy..

Det bare er slik i hodet mitt, tenker uansett at for kvinner næmere 180cm så synes også dem at jeg

er for lav.



Anonymous poster hash: b22fc...e15
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må være minst 10cm lavere enn meg ..altså hun må ikke så mye høyere enn 178cm høy..

Det bare er slik i hodet mitt, tenker uansett at for kvinner næmere 180cm så synes også dem at jeg

er for lav.

Anonymous poster hash: b22fc...e15

Du er nesten 190 og tror at kvinner på 180 synes du er for lav?

Anonymous poster hash: dee37...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca. 175 så jeg er relativt lav og når jeg står ved siden av eller passerer en kvinne som er like høy eller høyere, med eller uten høye hæler så tenker jeg at jeg ikke er nok mann for henne. Jeg føler meg ikke mindre mann, men jeg ser jo at jeg ikke er nok mann.

Selv bryr jeg meg ikke om hun er høyere, men jeg forstår jo at hun synes at jeg ikke er høy nok. Uansett så er sannsynligheten for å treffe en som er høyere og er interessert så liten at det å tenke på et slikt scenario er ganske bortkastet.

Synes det er synd at noen menn tenker sånn. Jeg er 178, og kjæresten min er sånn 176. Hadde vært dumt for meg om han hadde samme tankegang som deg....

Anonymous poster hash: 1dd09...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nesten 190 og tror at kvinner på 180 synes du er for lav?

Anonymous poster hash: dee37...e86

Finnes kvinnfolk på 160 som synes menn på 180 er for lave. Ganske drøyt, spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Så var det dette med teori og praksis da.

Som veldig høy kvinne kan jeg si at det betyr mye for mange menn. Jeg er 187, så jeg er høyere enn mange menn.

Har vært sammen med menn som er lavere, men ikke alle har selvtillit til å være lavere enn dama. Jeg er komfortabel med min høyde, så da bør han også være det. Man får endel kommentarer, så man må takle den ekstra oppmersomheten man får.

Akkurat nå er jeg sammen med en som er litt høyere enn meg, og nå er det ingen som bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye damer er det flotteste jeg vet.

Men jeg vet bare om ei som er høyere enn meg. :(

Det er litt pussig å være i lag med henne. Jeg er 189cm høg, så jeg er generelt sett ikke vant til å omgås folk som er høyere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke, er lav (175) men har ikke noe komplekser for høyden min. Er andre ting jeg ser etter. Jeg vil ha en dame jeg virkelig liker personlighetsmessig og som tenner meg. Klaffer det på begge deler kan hun godt være 185 for min del. Nå har jeg ganske høye krav til både kjemi og utseende da, så de høye damene er vel stort sett out of my league uansett.

Anonymous poster hash: b72f6...de1

Når ble 175 lavt?

Her virket det som det var en del med bevisste eller ubevisste høydekomplekser, og jeg må innrømme at det er noe jeg sliter litt med å forstå.

Jeg burde tydeligvis gitt mer kred til de 3 mennene jeg har hatt et forhold til som har vært fra 2 til 15 cm lavere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble 175 lavt?

Her virket det som det var en del med bevisste eller ubevisste høydekomplekser, og jeg må innrømme at det er noe jeg sliter litt med å forstå.

Jeg burde tydeligvis gitt mer kred til de 3 mennene jeg har hatt et forhold til som har vært fra 2 til 15 cm lavere enn meg.

Hvorfor er det vanskelig å forstå? De fleste menn har gjentatte ganger blitt avvist på grunn av høyden. Er da ikke rart de blir hårsåre på grunn av det.

Anonymous poster hash: 2ecda...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det vanskelig å forstå? De fleste menn har gjentatte ganger blitt avvist på grunn av høyden. Er da ikke rart de blir hårsåre på grunn av det.

Anonymous poster hash: 2ecda...c49

Det er nok fordi jeg ikke tror påstanden din stemmer. Begrepet "de fleste" vil jo bety mer enn 50%, og at 50% eller fler av alle menn har blitt avvist gjentatte ganger høres litt for utrolig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nesten 190 og tror at kvinner på 180 synes du er for lav?

Anonymous poster hash: dee37...e86

Ja, ikke så rart i og med at jeg er kun litt over gjen.snitt høyde. Mens en kvinne på 180+ er mye over snittet. Det er derfor det finnes menn på 2m+ også :)

Men for meg gjør det ikke noe som sagt ettersom jeg ikke er komfortabel med ei som nærmer seg slike høyder :)

Anonymous poster hash: b22fc...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt betryggende å lese.

Jeg er jente og 175 høy. Har allitd følt meg litt ukomfortabel rundt menn som er på min høyde eller ca like høye.

Ikke fordi jeg har noe imot at de er like høye eller lavere, men fordi jeg har trodd at De har brydd seg om dette og syntes at jeg er for høy..(og at de heller vil finne seg noen som er lavere.)

Godt å høre at dere menn ikke er så opptatt av at jenta er litt høy :)



Anonymous poster hash: e892c...9fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter min mening,,,

Må min kvinnelige partner være minimum 5cm lavere enn meg,,,

(kompenserer noe for hennes vanligvis høyere heler)

Har heller aldri sett to ganger på en som var høyere,

så det har ikke vært noe problem for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Jeg er forelsket i ei som er høyere enn meg, høyere med hele 10cm til og med. Hun har jeg tilbrakt mye tid med og jeg har blitt sett sammen med henne av mange når vi går rundt i f.eks byen. Og vel, jeg legger ikke merke til de få blikkene vi får lengre. Og i stede for å føle meg mindre maskulin så føler jeg meg på en bisarr måte MER maskulin. Det er liksom som en stor midtfinger til alle de tullingene som ikke har noe bedre å gjøre enn å henge seg opp i hvem som er er sammen med hvem og hvorfor de er det.

Alle jenter jeg har hatt noe på gang med har vært høyere enn meg, dette er normalen for meg nå. Og jeg bryr meg ikke så lenge hun ikke gjør :) Høye damer er sexy!

Endret av Freakingawesome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...