Gå til innhold

Menn: Hva om jenta er høyere enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser så mye klaging om at mange kvinnerarrow-10x10.png stiller så høye erekrav til en manns høyde. Men hvis man snur på det, hva om hun er høyere enn deg? Er det helt ok eller føler du deg mindre mann? I så fall synes jeg ikke man skal klage på at jenter høyere enn dere kanskje ikke finnerarrow-10x10.png dere like tiltrekkende som de mennene som er høyere enn henne...



Anonymous poster hash: b4fc0...074
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare tullinger som klager på sånt. Man kan ikke klage på det andre finner tiltrekkende.

Og hvis jenta skulle ha vært høyere enn meg så hadde hun vært rundt 2 meter, litt uvanlig kanskje :P

Anonymous poster hash: 95c11...6cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Ser så mye klaging om at mange kvinnerarrow-10x10.png stiller så høye erekrav til en manns høyde. Men hvis man snur på det, hva om hun er høyere enn deg? Er det helt ok eller føler du deg mindre mann? I så fall synes jeg ikke man skal klage på at jenter høyere enn dere kanskje ikke finnerarrow-10x10.png dere like tiltrekkende som de mennene som er høyere enn henne...

Anonymous poster hash: b4fc0...074

Jeg er ca. 175 så jeg er relativt lav og når jeg står ved siden av eller passerer en kvinne som er like høy eller høyere, med eller uten høye hæler så tenker jeg at jeg ikke er nok mann for henne. Jeg føler meg ikke mindre mann, men jeg ser jo at jeg ikke er nok mann.

Selv bryr jeg meg ikke om hun er høyere, men jeg forstår jo at hun synes at jeg ikke er høy nok. Uansett så er sannsynligheten for å treffe en som er høyere og er interessert så liten at det å tenke på et slikt scenario er ganske bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg ikke mindre mann. Og siden jeg er lav, har alle kjærestens mine vært høyere enn meg.

Anonymous poster hash: 4e445...e6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca. 175 så jeg er relativt lav og når jeg står ved siden av eller passerer en kvinne som er like høy eller høyere, med eller uten høye hæler så tenker jeg at jeg ikke er nok mann for henne. Jeg føler meg ikke mindre mann, men jeg ser jo at jeg ikke er nok mann.

Selv bryr jeg meg ikke om hun er høyere, men jeg forstår jo at hun synes at jeg ikke er høy nok. Uansett så er sannsynligheten for å treffe en som er høyere og er interessert så liten at det å tenke på et slikt scenario er ganske bortkastet.

Du er sikker på at du ikke ville brydd deg om at du var lavere eller samme høyde? Og hvordan ser du at du ikke er nok MANN? Og hvorfor skulle du ikke være høy nok - 175 er da rimelig normalt eller...? Skjønner ikke at høyden kan være SÅ avgjørende :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rundt 174cm, men hadde ikke hatt noe problem med at jenta var høyere. Syntes ikke høyde har så mye å si på om jeg liker noen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye kvinne tror jeg ikke jeg hadde taklet. Jeg er 195 selv.



Anonymous poster hash: 807f8...d6f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Foretrekker i utgangspunktet quinder som er lavere enn meg selv, ja, men så veldig viktig hadde det da ikke vært. Og det har - som De sier - å gjøre med at jeg føler meg litt mindre "mann". Teit, jeg vet, men som sagt er det ikke spesielt viktig. Men nå er ikke jeg en av dem som klager over at quinder foretrekker høye menn heller. Det aksepterer jeg som en av livets mange kjipe realiteter - på samme måte som det at man alltid er tettest i nesa når man skal legge seg og sove, og at nøkler har en tendens til å ende opp i feil lomme når man bærer på tunge ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er 182 cm eller noe. Opp til 185 cm kunne nok fungert, men er ikke veldig keen på en dame som alle kan se at er høyere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke, er lav (175) men har ikke noe komplekser for høyden min. Er andre ting jeg ser etter. Jeg vil ha en dame jeg virkelig liker personlighetsmessig og som tenner meg. Klaffer det på begge deler kan hun godt være 185 for min del. Nå har jeg ganske høye krav til både kjemi og utseende da, så de høye damene er vel stort sett out of my league uansett.

Anonymous poster hash: b72f6...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser så mye klaging om at mange kvinnerarrow-10x10.png stiller så høye erekrav til en manns høyde. Men hvis man snur på det, hva om hun er høyere enn deg? Er det helt ok eller føler du deg mindre mann? I så fall synes jeg ikke man skal klage på at jenter høyere enn dere kanskje ikke finnerarrow-10x10.png dere like tiltrekkende som de mennene som er høyere enn henne...

Anonymous poster hash: b4fc0...074

Nå er det jo primært kvinner som stiller høydekrav, så det nytter ikke å snu om problemstillingen. De fleste kvinner ønsker ikke en mann som er lavere enn hun selv uavhengig av hvordan han føler det. Han behøver ikke ha noen komplekser rundt det at han er lavere, hun er stort sett likevel ikke interessert i han.

Anonymous poster hash: e18a8...695

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 180, så jeg har litt å velge mellom. Og ja, foretrekker at hun er litt lavere enn meg. Så lenge hun er lavere enn 180, så ser jeg ikke så nøye på høyden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overrasket over at så mange som svarer her sier at de ikke hadde brydd seg. Jeg hadde hvert fall tenkt at man føler seg litt mindre maskulin når dama er høyere... Er jente selv og vil som de fleste andre ha en mann som er litt høyere. Er heldigvis bare 1.65 cm, så det er sjeldent noe problem :D



Anonymous poster hash: 9f0ce...0b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Pussig at du skulle spørre! Jeg hadde nemlig tenkt å spørre dere kvinner om nøyaktig det samme.

Som en mann på 180 er jeg som regel høyere eller like høy som kvinner flest, men nå og da møter jeg eller ser kvinner som er noe høyere enn meg. Om det er biologisk eller kulturelt betinget (vi har alle hørt uendelig mange ganger at kvinner liker menn som er høyere enn seg selv), så merker jeg at jeg har et filter som på en måte stenger ute kvinner som er høyere enn meg. De er ikke engang aktuelle ved første øyekast.

Det hjelper kanskje ikke at jeg faktisk traff en kvinne en gang som understreket at hun følte seg for høy for meg og det var en dealbreaker for henne.

For meg er det i orden om hun er høyere, men jeg må si at jeg foretrekker at hun er lavere. En av de jeg traff i fjor høst var et hode lavere enn meg og veldig lett. Følte meg veldig maskulin rundt henne. Hun jeg nå liker er nesten like høy som meg. Føler meg fortsatt maskulin.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 185 og datet en stund ei jente på samme høyde. Det var ikke noe problem siden hun er veldig feminin og skjønn. Men kan se noen ting ved dette som brydde meg litt, dog langt fra noen dealbreakers.

-Jeg tok meg selv i å gå rakere i ryggen med henne for å ikke forsvinne bak

-Selvom jeg er en røslig kar på +100kg og hun er rundt 70kg ble jeg avogtil manøvrert i senga som var veldig ubehagelig og avmaskuliniserende de første gangene.

-Hun har større hender enn meg som er veldig kjedlig når hun holdt rundt pikken min, den ble enda mindre...

-Kunne aldri holde rundt hele jenta i senga i fex spoonesituasjoner, var alltid minst 50cm av kroppen hennes som var utenfor rekkevidde.

Kjempepluss var at hun fikk meg til å føle meg som en erobrer av verdener, kjempestolt av å gå sammen henne, hadde hun vært villig til å ta meg tilbake ville jeg sluppet alt i hendene og løpt tilbake. Og mye av grunnen til det er, foruten et fyrverkeri av god kjemi, er at hun fikk meg til å være stolt av å kunne vise at jeg er mann nok til å være med ei som er like høy som meg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hun har større hender enn meg som er veldig kjedlig når hun holdt rundt pikken min, den ble enda mindre...

:fnise::ler::hoho::ler2::nigo::laugh:

Anonymous poster hash: 48703...260

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...