Gå til innhold

Damer, hvor mange sexpartnere har dere hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 år gammel - 0. 2 hvis oralsex teller..



Anonymous poster hash: 79f49...aee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år, 3 stk.. Skjemmes over 2 av dem, for de var jeg ikke i et forhold med. :(



Anonymous poster hash: 8fef9...6b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år, 3 stk.. Skjemmes over 2 av dem, for de var jeg ikke i et forhold med. :(

Anonymous poster hash: 8fef9...6b1

Husk på at du er fortsatt den samme fine personen etter å ha hatt sex med de to som du var før du hadde sex med de. :)

Ikke la menn få tråkke på deg med stygge og ufine ord og holdninger.

Anonymous poster hash: 314e4...8db

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 år - Ca 600 partnere (Og da teller jeg ikke med oralsex)

Er dette tull? Om det ikke er det, så er det ikke noe galt i det :)

Anonymous poster hash: c4ef3...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år, kun 1, han er i dag min ektemann.

Nei, det er ikke religion eller noe sånt involvert, vi er ungdomskjærester som har vært sammen i 12 år.

Anonymous poster hash: 5a0ec...25b

Sånn er min drømmedame! Holder seg til en. Ekkelt å tenke på de som hopper fra kuk til kuk! Det er bare sånn. Menn som knuller mange er awesome og kvinner som knuller mange er løse.. Godt de finnes de som er lett på tråden da til ons. Ellers hadde jeg ikke fått meg noe når jeg ville D: Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år, kun 1, han er i dag min ektemann.

Nei, det er ikke religion eller noe sånt involvert, vi er ungdomskjærester som har vært sammen i 12 år.

Anonymous poster hash: 5a0ec...25b

Ååhh drømmedame, du kommer til å ha mange beilere hvis det noen gang skulle bli slutt.:P Konemateriale du, men du er jo gift da desverre.;)

Anonymous poster hash: 31153...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er min drømmedame! Holder seg til en. Ekkelt å tenke på de som hopper fra kuk til kuk! Det er bare sånn. Menn som knuller mange er awesome og kvinner som knuller mange er løse.. Godt de finnes de som er lett på tråden da til ons. Ellers hadde jeg ikke fått meg noe når jeg ville D:

Eeeh... Seriøst? :omg: Åpenbart ikke :riste:

Anonymous poster hash: ed90f...281

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er min drømmedame! Holder seg til en. Ekkelt å tenke på de som hopper fra kuk til kuk! Det er bare sånn. Menn som knuller mange er awesome og kvinner som knuller mange er løse.. Godt de finnes de som er lett på tråden da til ons. Ellers hadde jeg ikke fått meg noe når jeg ville D:

Jeg syns det er helt greit at menn med mange sexpartnere kan ønske seg kvinner med få, men når man begynner å komme med skjellsord mot sin kvinnelige motpart blir det bare latterlig.

Anonymous poster hash: 9733e...bf9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er helt greit at menn med mange sexpartnere kan ønske seg kvinner med få, men når man begynner å komme med skjellsord mot sin kvinnelige motpart blir det bare latterlig.

Anonymous poster hash: 9733e...bf9

Var ikke noe skjellsord i det jeg skrev. Jeg skrev de var løs å det må de tåle xD Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år og har hatt kun en sexpartner.

(Vi har vært sammen siden jeg var 18 år)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Var ikke noe skjellsord i det jeg skrev. Jeg skrev de var løs å det må de tåle xD

Hvilken betegnelse ville du bruke på menn som ligger rundt? Har du noen gang tenkt over at for hver jente/kvinne du nedlegger, er du skyldig i å øke hennes antall sexpartnere?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...