Gå til innhold

Damer, hvor mange sexpartnere har dere hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dreamdrops

Sånn er min drømmedame! Holder seg til en. Ekkelt å tenke på de som hopper fra kuk til kuk! Det er bare sånn. Menn som knuller mange er awesome og kvinner som knuller mange er løse.. Godt de finnes de som er lett på tråden da til ons. Ellers hadde jeg ikke fått meg noe når jeg ville D:

Ser du hvor selvmotsigende det er?

:ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

18 år og 6 stk. Kanskje litt mange, men var i to kortere forhold og er sammen med den 6. sexpartneren min nå. Så 3 stk utenfor forhold noe jeg synes er helt greit egentlig fordi disse 3 sexpartnerene var for å rase fra meg etter jeg hadde blitt utsatt for fysisk og psykisk vold. Men går fint nå :)



Anonymous poster hash: 8a210...2f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år, ca 50 sexpartnere

Anonymous poster hash: fb1cb...db3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er min drømmedame! Holder seg til en. Ekkelt å tenke på de som hopper fra kuk til kuk! Det er bare sånn. Menn Jeg som knuller mange er awesome løs og kvinner som knuller mange er løse.. Godt de finnes de som er lett på tråden da til ons. Ellers hadde jeg ikke fått meg noe når jeg ville D:

Fikset.

Anonymous poster hash: 8a210...2f0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år og 6 stk. Kanskje litt mange, men var i to kortere forhold og er sammen med den 6. sexpartneren min nå. Så 3 stk utenfor forhold noe jeg synes er helt greit egentlig fordi disse 3 sexpartnerene var for å rase fra meg etter jeg hadde blitt utsatt for fysisk og psykisk vold. Men går fint nå :)

Anonymous poster hash: 8a210...2f0

Bra du innser at dette er litt mye, det viser at du tenker på omdømmet ditt og fremtiden din.:)

Men syns det er synd at mange jenter bruker sex som terapi eller fordi de må ha bekreftelse. Ha god selvtilitt og avvis menn som vil ha tilfeldig sex. Det er nok bekreftelse at de viser intresse.:) Grunnen er at så fort de har fått ons med deg, ser de bare på deg som et ligg og kun det. Bare et tips:)

Anonymous poster hash: 31153...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27, 29 stykker (tror jeg). Og til dem som skulle ha behov for å fortelle meg at "da ville de ikke vært interessert i meg", så går det helt fint, for jeg er nok ikke interessert i sånne menn heller. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh drømmedame, du kommer til å ha mange beilere hvis det noen gang skulle bli slutt.:P Konemateriale du, men du er jo gift da desverre.;)

Anonymous poster hash: 31153...622

Ser ikke hvordan hun skulle kunne få flere beilere enn noen som har ligget med flere. Jeg er 35 år og har aldri noen sinne blitt spurt om hvor mange partnere jeg har hatt. Om en mann hadde spurt meg om dette så hadde jeg stusset veldig på hvorfor han ville vite det. Har vært sammen med mannen min i 8 år uten at temaet har kommet opp.

Anonymous poster hash: e7708...4fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken betegnelse ville du bruke på menn som ligger rundt? Har du noen gang tenkt over at for hver jente/kvinne du nedlegger, er du skyldig i å øke hennes antall sexpartnere?

Ja men jentene velger det jo selv. Ikke jeg som tvinger de. Det er jo bra at det finnes noen som ligger rundt, men jeg klarer ikke å stole på de når det gjelder et forhold, for jeg har opplevd utroskap av sånne som ligger rundt. Ikke bare en gang, men to ganger!!

Menn som ligger rundt blir kalt alt mulig rart de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Ja men jentene velger det jo selv. Ikke jeg som tvinger de. Det er jo bra at det finnes noen som ligger rundt, men jeg klarer ikke å stole på de når det gjelder et forhold, for jeg har opplevd utroskap av sånne som ligger rundt. Ikke bare en gang, men to ganger!!

Menn som ligger rundt blir kalt alt mulig rart de også.

Man blir jo gjerne ikke tvunget :). Men for å snu på flisa, er menn som ligger rundt å stole på for kvinner som vil ha et fast forhold?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo gjerne ikke tvunget :). Men for å snu på flisa, er menn som ligger rundt å stole på for kvinner som vil ha et fast forhold?

Sikkert ikke alle menn heller som er til å stole på så klart, men jeg har opplevd kvinner som er utro mot meg, ikke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 år, 2 sexpartnere

Har sex kun i faste forhold.

Anonymous poster hash: bc60f...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hvordan hun skulle kunne få flere beilere enn noen som har ligget med flere. Jeg er 35 år og har aldri noen sinne blitt spurt om hvor mange partnere jeg har hatt. Om en mann hadde spurt meg om dette så hadde jeg stusset veldig på hvorfor han ville vite det. Har vært sammen med mannen min i 8 år uten at temaet har kommet opp.

Anonymous poster hash: e7708...4fc

Er mere kvalitetsmenn som vil bli med ei sånn type dame, som har vært sparsommelig med å spre bena. De har høy status. Ofte er det de fineste damene som har ferrest sexpartnere, naturlig nok. De har høy selvtilitt og går etter menn som ikke knuller alt som har puls. Har selv takket pent nei til mange ons, nettopp fordi jeg har såpass trygghet og selvtilitt. Er nok at de viser sin intresse for å si det sånn.:)

Anonymous poster hash: 31153...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, kun hatt sex med mannen min. Vært sammen i mange år. Men vil jo ikke si jeg er noe spesielt 'flink' for det, har aldri hatt lyst til å ha sex med noen andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forvirra nå. Synes folk det er positivt eller negativt med mange sexpartnere?



Anonymous poster hash: 4af4f...01a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...