Gå til innhold

Damer, hvor mange sexpartnere har dere hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke de mennene jeg kjenner. Som ei bruk og kaste- tøs fungerer det. Men langvarig forhold er det uaktuelt. :P

Anonymous poster hash: 31153...622

Skikkelige menn driver ikke med bruk og kast av damer.

Anonymous poster hash: 8b1b1...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart 25 år, og er vel oppe i 20 stykker. Nr. 20 har jeg riktignok vært sammen med i 5 år nå, og er forhåpentligvis min siste.😊

Anonymous poster hash: d8820...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe fundamentalt i veien med folk som blir kvalme av dette.

Anonymous poster hash: 8b1b1...027

Nei er ikke det. Er noe skittent over det å knulle rundt med gud og hver mann..

Anonymous poster hash: 31153...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og har hatt 7 stk. 2 av dem var ONS, men de var ikke helt fremmede..

Har venninner som har opptil 50-60 stk, som mener jeg er for "hard to get", men jeg føler likevel jeg har mer enn nok, og liker heller ikke ONS eller fyllesex med fremmede.

Hva regnes som for mange? Hva vil dere menn si er så mange at dere tenker at jenta er en som "hopper fra kuk til kuk"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei er ikke det. Er noe skittent over det å knulle rundt med gud og hver mann..

Anonymous poster hash: 31153...622

Sex er jo skittent i seg selv, og slik vil vel de fleste også ha det.

Anonymous poster hash: 8b1b1...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og har hatt 7 stk. 2 av dem var ONS, men de var ikke helt fremmede..

Har venninner som har opptil 50-60 stk, som mener jeg er for "hard to get", men jeg føler likevel jeg har mer enn nok, og liker heller ikke ONS eller fyllesex med fremmede.

Hva regnes som for mange? Hva vil dere menn si er så mange at dere tenker at jenta er en som "hopper fra kuk til kuk"?

For min del spiller det ingen rolle hvor mange partnere dama har hatt, 5, 50 eller 500. Regner ikke noe som "for mange." Synes 50-60 for en 22-åring er helt passe.

Anonymous poster hash: 8b1b1...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan dere klarer å ha 20-30 sexpartnere når dere er på min alder (22).

Håper ikke at det er så normalt som det virker på kvinneguiden sexforum.



Anonymous poster hash: f461b...49a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE ER BRA RESPEKT TIL DERE DAMER!! :tommelsmil:

Sorry så ikke at høy&mørk var en mann før nå ;)

Æsj, for en ekkel premiering av de som har få sexpartnere. Å, takk store mann, som godkjenner oss!

Du virker som en usikker fyr. Ingen av damene du premierer trenger bekreftelse fra deg uansett.

Anonymous poster hash: 17b41...e34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, for en ekkel premiering av de som har få sexpartnere. Å, takk store mann, som godkjenner oss!

Du virker som en usikker fyr. Ingen av damene du premierer trenger bekreftelse fra deg uansett.

Anonymous poster hash: 17b41...e34

Jeg skjønner ikke hva du mener. Hva var galt skrevet med det der? Er du flau over å ha hatt få sexpartnere eller? Eller for å være jomfru?

Jeg synes nå det bra at damer ikke flyr fra mann til mann jeg. Kan ikke jeg synes det er bra? Eller jeg er vel så usikker da :O :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan dere klarer å ha 20-30 sexpartnere når dere er på min alder (22).

Håper ikke at det er så normalt som det virker på kvinneguiden sexforum.

Anonymous poster hash: f461b...49a

I min krets er det i alle fall nokså vanlig. Er selv 21 og har "bare" ligget med 19. Ingen av mine venninner har hatt færre enn 8, og et par har nok hatt rundt 50 et sted.

Anonymous poster hash: 8b1b1...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 22 år og har hatt 7 stk. 2 av dem var ONS, men de var ikke helt fremmede..

Har venninner som har opptil 50-60 stk, som mener jeg er for "hard to get", men jeg føler likevel jeg har mer enn nok, og liker heller ikke ONS eller fyllesex med fremmede.

Hva regnes som for mange? Hva vil dere menn si er så mange at dere tenker at jenta er en som "hopper fra kuk til kuk"?

50 stk som 22-åring? Det er faktisk helt sinnsykt mange og får meg til å tvile på deres emosjonelle helse.

Anonymous poster hash: 382d7...761

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 stk som 22-åring? Det er faktisk helt sinnsykt mange og får meg til å tvile på deres emosjonelle helse.

Anonymous poster hash: 382d7...761

Jeg synes også det er mange. De sier det er mest fordi det blir en vane å bli med noen hjem eller ha med seg noen. Da stiger tallet ganske fort.. Tror mange også gjør det for en slags bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år og 7 stk, egentlig greit å se at det sammenlignet med andre ikke er mannge, da de fleste av mine venner er i faste forhold og har vært det GANSKE lenge :rolleyes:



Anonymous poster hash: e838b...a72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe skjellsord i det jeg skrev. Jeg skrev de var løs å det må de tåle xD

Sånn irriterer meg noe grenseløst. Hvorfor er liksom det at gutter har hatt mange kult, mens at damer har hatt mange er tøsaktig. Grow up.

Det er faktisk like ekkelt eller kult slt etter hvem som ser.

Anonymous poster hash: e7e7f...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...