Gå til innhold

Damer, hvor mange sexpartnere har dere hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvorfor har du så dårlig selvtilitt? Vært stolt av deg selv og ikke vær for kritisk til deg selv.:) Du burde serisøst finne deg en gutt å slå deg til ro med, og finne tryggheten i et stabilt og godt forhold. Å knulle rundt gjør bare ondt værre.:)

Anonymous poster hash: 31153...622

Jeg har bra selvtillit nå :) har vært sammen med samboeren min i tre år nå, over fem år siden jeg "knullet rundt" :)

Anonymous poster hash: 2f49e...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

24 år

7 stk siste var jeg sammen med i 6 år, så var mange på relativt kort tid før han..

Endret av Kariannne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år og 18 stk. Jeg angrer! Og blir faktisk kvalm av meg selv. Har dømt meg selv opp og ned i mente, men har likevel gjort det. Æsj! Ingenting jeg kan gjøre noe med, men vanskelig å si at jeg kan stå for de.

De fleste var i en alder under 21 år, fatter ikke hva jeg tenkte med?!! Alle skjedde når jeg var for full, og jeg våknet opp med en kvalm og jævlig følelse. Likevel skjedde det, desto mer deprimert jeg ble, desto mer drakk jeg, og desto mer tabbet jeg meg ut.

Jeg vil uansett oppfordre dere som er yngre her inne til å virkelig ikke ødelegge selvtilliten deres med å ligge med mange. Har gått til psykolog i mange år for destruktive tanker omkring dette, og det er absolutt ikke noe jeg anbefaler :)

Har en samboer nå som aldri har spurt om tidligere partnere, men jeg vet han ikke klarer å stole på jenter som han mener har "ligget rundt". Eller jenter han referer som bimboer. Lite vet han at han er sammen med et monster selv :\

Tenk to ganger før du blir med en hjem, det er virkelig feil bekreftelse du søker etter. Man blir ikke mer trygg på seg selv. Heller motsatt.

Og for dere flotte kvinner som er trygge på sin egen seksuelle drift, jeg ser opp til dere! Så fremt det blir på riktige prinsipper:)

Anonymous poster hash: fe176...755

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om hvis en mann vil ha ei dame som ikke har "flydd rundt", bør han lete etter ei som er eldre.

De yngste har jo de lengste listene...



Anonymous poster hash: 3456c...c80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 år og 49 stk. Er jente

Anonymous poster hash: 5483e...dc0

Trist.

Anonymous poster hash: 3456c...c80

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist.

Anonymous poster hash: 3456c...c80

45 jenter og 4 gutter. Så vil ikke kalle det så trist i grunn:) hadde vært verre med 49 peniser

Anonymous poster hash: 5483e...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange sexpartnere dere på forumet har hatt, og hvor gamle dere er? Hadde vært interessant å høre her som man kan være anonym. så Damer!

Alder og antall sex partnere :

Anonymous poster hash: c4ef3...cb1

32 år og 6 sexpartnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år, 6 stk.

Tre kjærester, en venn og en helt ufyselig tragisk ubrukelig ons. Med altfor liten tiss. Og en annen ons. Helt ok.

Anonymous poster hash: 188b0...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 år og 23 forskjellige typer.....1 typen når jeg var 11 år......er nok litt for glad i sex :-)



Anonymous poster hash: ba617...d20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år og 23 forskjellige typer.....1 typen når jeg var 11 år......er nok litt for glad i sex :-)

Anonymous poster hash: ba617...d20

11 år første gangen??? Er ikke helt god du ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 år og 33 typer,fører logg i dagboken for å huske :-)



Anonymous poster hash: ba617...d20
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...