Gå til innhold

Hva har kjæresten rett på å vite?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Jaja, da kan ikke dere kvinner klage når disse mennene blir frekke tilbake når dere først oppfører dere så kvalmt ovenfor de, samme visa versa.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Vennligst forklar.

Og hvorfor sier du "dere" til en generell betraktning?

Hvilke menn er det som oppfører seg frekt nårtid?

Hva er kvalmt?

Svar utbedes, vennligst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke deg og vet ikke hvorfor Lille-Pus sitt innlegg gjorde at du følte deg truffet.

Er du en mann som på død og liv må vite hvor mange sexpartnere en kvinne har hatt?

Jeg er en mann som spør ja, vil ha en jente som har samme synet på sex som meg.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst forklar.

Og hvorfor sier du "dere" til en generell betraktning?

Hvilke menn er det som oppfører seg frekt nårtid?

Hva er kvalmt?

Svar utbedes, vennligst.

"Dere" som i dere kvinner som skriver innelgg som dette.

Måten du generaliserer om omtaler disse mennene er kvalmt.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er strengt tatt ikke galt med negative følelser i seg selv, ikke noe man kan gjøre noe med når sånt først oppstår, og det ville vel være en uting om man skulle forsøke unngå negative følelser som en regel.

Men jeg ville ikke krangle med Snuppi, her, tanken jeg var innpå, handler mer om at oppførselen til dama tenkes kunne være foruroligende, og hvis det var noe rart, så kunne man kanskje få bekreftet dette ut fra hva hun fortalte om sin egen fortid, slik at man da må ta dette til seg eller kanskje velge å se seg etter annet selskap.

En ting kunne være seksuelle ting, men kanskje også andre ting dama har tatt til seg i selskap med andre.

Igjen, jeg har ikke noe eksempel å komme med, men det er noe i bakhodet mitt, som får meg til å ville leke litt med denne tanken om at det kan være noe uønsket om andres oppførsel/liv.

Eneste jeg kan tenke på, er om dama bærer hat mot andre mennesker, som f.eks å være en slags rasist. Hm, sånn seksuelt, da er jeg ikke sikker på om jeg kan komme på noe eksempel, men la meg prøve: Hva med at dama har hatt så mye å gjøre med masete menn, at hun er blitt så reservert, at dama vil leve resten av sitt liv med enkelte regler, som en mann sist i rekken kanskje ville synes være i overkant trist.

Selvfølgelig sånn som jeg tenker på dette, så vil jo ting handle mer om å få vite om tidligere forhold, mer enn en kunnskap om noe bestemt antall seksualpartnere, noe som blir litt på siden av tema kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig så gale med å ha sex? hvorfor er vi løse fordi vi dekket medfødte behov?

Anonymous poster hash: c9212...d89

Det handler om verdier.

Enkelte anser mange sexpartnere som dårlige verdier og dårlig moral.

De lever etter dette selv og ønsker en partner som gjør det samme.

Men så har du noen usikre sjeler som føler seg truet av kjærestens fortid.

Årsaken til det kan være så mangt.

Noen av disse menneskene har selv hatt et utsvevende sexliv.

Som igjen gjør at dette blir patetisk.

Fortid er fortid.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som spør ja, vil ha en jente som har samme synet på sex som meg.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Det skjønner jeg.

Men du kan ikke kreve et svar på det spørsmålet.

Da får du ta et valg og et oppgjør med deg selv om du møter en kvinne som du får følelser for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Dere" som i dere kvinner som skriver innelgg som dette.

Måten du generaliserer om omtaler disse mennene er kvalmt.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Du generaliserer selv.

Jeg deler Lille-Pus sitt syn på denne type menn, da jeg mener at det handler om usikkerhet og kontrollbehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du generaliserer selv.

Jeg deler Lille-Pus sitt syn på denne type menn, da jeg mener at det handler om usikkerhet og kontrollbehov.

Hvor generaliserer jeg? Hvis du tenker på det med "dere kvinner" så misforsto dere hva jeg mente med det.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er strengt tatt ikke galt med negative følelser i seg selv, ikke noe man kan gjøre noe med når sånt først oppstår, og det ville vel være en uting om man skulle forsøke unngå negative følelser som en regel.

Men jeg ville ikke krangle med Snuppi, her, tanken jeg var innpå, handler mer om at oppførselen til dama tenkes kunne være foruroligende, og hvis det var noe rart, så kunne man kanskje få bekreftet dette ut fra hva hun fortalte om sin egen fortid, slik at man da må ta dette til seg eller kanskje velge å se seg etter annet selskap.

En ting kunne være seksuelle ting, men kanskje også andre ting dama har tatt til seg i selskap med andre.

Igjen, jeg har ikke noe eksempel å komme med, men det er noe i bakhodet mitt, som får meg til å ville leke litt med denne tanken om at det kan være noe uønsket om andres oppførsel/liv.

Eneste jeg kan tenke på, er om dama bærer hat mot andre mennesker, som f.eks å være en slags rasist. Hm, sånn seksuelt, da er jeg ikke sikker på om jeg kan komme på noe eksempel, men la meg prøve: Hva med at dama har hatt så mye å gjøre med masete menn, at hun er blitt så reservert, at dama vil leve resten av sitt liv med enkelte regler, som en mann sist i rekken kanskje ville synes være i overkant trist.

Selvfølgelig sånn som jeg tenker på dette, så vil jo ting handle mer om å få vite om tidligere forhold, mer enn en kunnskap om noe bestemt antall seksualpartnere, noe som blir litt på siden av tema kanskje.

Negative følelser trenger ikke å fremprovoseres.

Min erfaring er at disse mennene som mener at de har krav på å få vite antall sexpartnere, er sjalu og usikre på seg selv.

Denne informasjonen blir brukt i mot kvinnen og mannen kan derfor tillate seg selv å behandle kvinnen dårlig.

Å ønske at noen har like verdier som du selv har, er helt ok.

Det skjønner jeg.

Men om mannen selv har hatt et utsvevende sexliv, og krever å få svar på antall sexpartnere da han er ute etter å dømme kvinnen blir det dobbeltmoralsk og veldig patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

"Dere" som i dere kvinner som skriver innelgg som dette.

Måten du generaliserer om omtaler disse mennene er kvalmt.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

- jeg venter spent på resten av forklaringen din.

I praksis snakker vi om svært, svært unge 'menn'. Vi snakker vel stort sett om gutter for å være uhyre presis. Gutter og menn med fragil selvfølelse som er redd for at noen skulle ha vært bedre enn ham, at andre kan ha 'fått' henne før ham.

Jeg synes den tydelig lave og tildels også fraværende selvfølelse hos mange brukere registert som hankjønn demonstrerer at de ser en fiende som ikke eksisterer.

Det er fremdeles trist, og nesten latterlig dersom det ikke hadde vært for at det alltid faktisk vil finnes noen som er så redd for kvinner som kjenner sin egen kropp, nytelse og seksualitet.

Så de forsøker å 'ta tilbake' en kontroll de mener de har mistet ved å kreve detaljer fra hennes fortid.

Men, for all verden, be my guest, så har vi andre det antall såkalte enermenn som vi ønsker å ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor generaliserer jeg? Hvis du tenker på det med "dere kvinner" så misforsto dere hva jeg mente med det.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Dere misforsto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer kvinners dobbeltmoral frem igjen ja.

Deres tidligere sexliv er en privatsak som partneren ikke skal få vite om, mens om en mann har brukt prostituerte tidligere DET MÅ han informere parner om....

Og ja jeg vet allerede hva dere vil si nå. "Men det er jo anderledes da" og "slutt å generaliser, det er ikke samme som har svart i de to trådene".

Og svaret er jo det blir det samme, og den generelle trenden er helt åpenbar i flere tråder så da er det likegyldig om der er samme brukerene eller ikke.

Anonymous poster hash: 0a036...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du rett til å holde for deg selv. Si at fortiden er mellom deg og dem du har hatt forhold til og ingen andre. Ikke la deg presse til å fortelle hvis du ikke vil.

Anonymous poster hash: aa051...fe2

Det fascinerer meg at innlegg som dette får så mange plusspoeng.

Alle utro-trådene er fulle av høyt plussede innlegg som argumenterer for det motsatte. Der er det nemlig ingen måte på hvor mye partneren har rett på å vite...

Er det slik at vi har to fraksjoner her på KG, eller er det slik at man ikke er konsistent i ens forhold til hvilken informasjon partnere har rett på å vite om hverandre? :vetikke:

For å svare på HI: Ingen har rett på noe som helst, men hvis det er slik at det er intime detaljer om deg selv du ikke kan fortelle partneren din, vil jeg våge å påstå at du ikke er sammen med rett person. :opplyser:

Endret av Uredd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du og lille-pus

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Hvordan ble det med litt mer av den uttømmende informasjonen til de menn du sa oppførte seg frekt?

Og nårtid er det disse oppfører seg frekt?

Her kommer kvinners dobbeltmoral frem igjen ja.

Deres tidligere sexliv er en privatsak som partneren ikke skal få vite om, mens om en mann har brukt prostituerte tidligere DET MÅ han informere parner om....

Og ja jeg vet allerede hva dere vil si nå. "Men det er jo anderledes da" og "slutt å generaliser, det er ikke samme som har svart i de to trådene".

Og svaret er jo det blir det samme, og den generelle trenden er helt åpenbar i flere tråder så da er det likegyldig om der er samme brukerene eller ikke.

Anonymous poster hash: 0a036...12e

Du har jo laget deg en altomfattende sannhet inne i ditt eget hode.

- den må du bare beholde for min del.

Det er litt festlig at du setter likhetstegn mellom frivillig og ønsket sex mellom to voksne mennesker i et kjærlighetsforhold og det å kjøpe seg 20 minutters kontakt med en prosituert, - men deg om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble det med litt mer av den uttømmende informasjonen til de menn du sa oppførte seg frekt?

Og nårtid er det disse oppfører seg frekt?

Du har jo laget deg en altomfattende sannhet inne i ditt eget hode.

- den må du bare beholde for min del.

Det er litt festlig at du setter likhetstegn mellom frivillig og ønsket sex mellom to voksne mennesker i et kjærlighetsforhold og det å kjøpe seg 20 minutters kontakt med en prosituert, - men deg om det.

Se der traff jeg nøyaktig hva jeg forutså ja. Selv når jeg skrev det på forhånd...

"Det blir ikke det samme da" argumentet kom i første svar.

Anonymous poster hash: 0a036...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan ble det med litt mer av den uttømmende informasjonen til de menn du sa oppførte seg frekt?

Og nårtid er det disse oppfører seg frekt?

Var det så vanskelig å skjønne a? Menn som er frekke mot dere med mange sexpartnere, kaller dere nedsettende ord.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fascinerer meg at innlegg som dette får så mange plusspoeng.

Alle utro-trådene er fulle av høyt plussede innlegg som argumenterer for det motsatte. Der er det nemlig ingen måte på hvor mye partneren har rett på å vite...

Er det slik at vi har to fraksjoner her på KG, eller er det slik at man ikke er konsistent i ens forhold til hvilken informasjon partnere har rett på å vite om hverandre? :vetikke:

For å svare på HI: Ingen har rett på noe som helst, men hvis det er slik at det er intime detaljer om deg selv du ikke kan fortelle partneren din, vil jeg våge å påstå at du ikke er sammen med rett person. :opplyser:

Mennesker som graver i fortiden til kjæresten sin må da ha store problemer med seg selv.

Om en skal brette ut intime detaljer, vil ikke bare utlevere seg selv men også den/de som du har vært sammen med.

Er de rett å utlevere andre mennesker?

La fortiden være i fortiden.

Fortidens hendelser skal ikke være et tema i en ny relasjon.

Det fører som oftest til sjalusi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det så vanskelig å skjønne a? Menn som er frekke mot dere med mange sexpartnere, kaller dere nedsettende ord.

Anonymous poster hash: 804fa...df8

Ja, det nytter ikke å skrive et innlegg med bokstaver og ord.

Du må sette ordene sammen slik det kommer frem et leselig budskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke kreve noe som helst, men som Uredd sier; hvorfor vil man være sammen med en man ikke tør være åpen med? Jeg gir blanke i hvor mange en kjæreste har vært med tidligere, men jeg gir ikke blanke i om hun tør være åpen med meg eller ei. Hun skal vite at hun er sammen med en som ikke dømmer henne, og motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...