AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #81 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvorfor skal for eks du sitte å dømme et annet menneske basert på fortiden? Jeg føler virkelig ikke jeg dømmer noen bare fordi jeg ikke vil ha de som partnere... Ang. det du skrev om anger. Det har faktisk noe å si for meg, jeg er tilbøyelig til å godta flere partnere enn jeg vanligvis ville hvis dette er noe hun angrer veldig på. Anonymous poster hash: 804fa...df8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oeas Skrevet 19. januar 2015 #82 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvorfor har du en enorm trang til å grave i en kvinnes seksuelle fortid? Er det behov for kontroll da hun har delt seng og intime detaljer med en annen mann? Hvem er det som sier at jeg har en enorm trang til noe som helst? Jeg lurte bare. For det er som man sier; a lie would have no sense unless the truth were felt as dangerous. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #83 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Hvis vi gjør et lite tankeeksperiment her Snuppi: Tror du at alle som mener at kjøpesex er en dealbreaker i denne tråden ville ha visst eller ikke visst dette om partneren sin? Nei det har ikke noe å si, men det at det ikke kan snakkes om har noe å si. Ser du forskjellen? Det handler litt om ærlighet i forholdet. Hvis det er aspekter ved partnerens fortid som ikke tåler dagens lys, så er det vel underforstått at en egentlig ikke er den rette for hverandre. Det kan jeg dessverre ikke svare på da jeg ikke vet hva menn tenker til en hver tid. Men jeg regner med at en del menn ikke hadde likt om en kvinne hadde kjøpt sex. Menn og kvinner har nok et annerledes syn på sex og prostitusjon. Det er ser ut som det er mer akseptert av menn at de kan kjøpe sex, men om de er like rause med kvinner som kjøper sex vet jeg ikke. Dette gjelder selvsagt ikke alle menn. Videre til neste avsnitt: Så lenge vedkommende ikke har gjort noe kriminelt eller gjort noe som er med på å påvirke mitt liv i en negativ retning, ser jeg heller ikke nødvendigheten med denne ærligheten om tidligere seksuelle relasjoner. Regner med at du også har opplevd at sexèn ikke oppleves likt når du kommer inn i et nytt forhold? Noen mennesker har en bedre seksuell kjemi med enn andre. Noen liker mennesker liker å eksperimentere med nye ting, andre ikke så mye. Om jeg hadde truffet en mann som for eks likte lakk og lær, ville det ikke ha fungert. Å ha like seksuelle preferanser er viktig. Endret 19. januar 2015 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #84 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvem er det som sier at jeg har en enorm trang til noe som helst? Jeg lurte bare. For det er som man sier; a lie would have no sense unless the truth were felt as dangerous. Du har jo tydeligvis en trang til å vite om hvor mange partnere en kvinne har hatt. Jeg lurer på hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #85 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg føler virkelig ikke jeg dømmer noen bare fordi jeg ikke vil ha de som partnere... Ang. det du skrev om anger. Det har faktisk noe å si for meg, jeg er tilbøyelig til å godta flere partnere enn jeg vanligvis ville hvis dette er noe hun angrer veldig på. Anonymous poster hash: 804fa...df8 Dette handlet ikke om deg. Men jeg lurer på hva det er som får deg til å tenke slik som du gjør? Klarer du selv å innfri dine egne krav? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #86 Del Skrevet 19. januar 2015 Dette handlet ikke om deg. Men jeg lurer på hva det er som får deg til å tenke slik som du gjør? Klarer du selv å innfri dine egne krav? Jeg er den samme du snakket med tidligere så ja, jeg innfrir mine egne krav Hva som får meg til å tenke som jeg gjør? Hmm.. Har ikke noe godt svar på det. Er vel ikke noe rasjonell tankegang bak det, men heller noe jeg føler. Anonymous poster hash: 804fa...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #87 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg er den samme du snakket med tidligere så ja, jeg innfrir mine egne krav Hva som får meg til å tenke som jeg gjør? Hmm.. Har ikke noe godt svar på det. Er vel ikke noe rasjonell tankegang bak det, men heller noe jeg føler. Anonymous poster hash: 804fa...df8 Å, ok Beklager. Går litt fort i svingene av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oeas Skrevet 19. januar 2015 #88 Del Skrevet 19. januar 2015 Du har jo tydeligvis en trang til å vite om hvor mange partnere en kvinne har hatt. Jeg lurer på hvorfor? Hvorfor kan jeg selvsagt ikke svare deg på, siden mistankene dine ikke stemmer om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #89 Del Skrevet 19. januar 2015 jeg synes ikke han har rett til å vite det, på samme måte som jeg ikke har rett på å vite hans antall. Det viktigste for meg er at vi har et trygt og godt forhold sammen. Da spiller ikke fortiden noen rolle. Hadde jeg i morgen fått vite at min kjære har vært på.... 45 stk før vi møttes, så hadde ikke det forandret noe mellom oss, da dette er fortid og derfor hører hjemme i FORTIDEN. Om folk ikke vil svare på dette spørsmålet, så er det nok fordi det er. 1. Privat. 2. Fortid 3. Ikke relevant for det forholdet man prøver å bygge SAMMEN i NÅET. Men det er slik jeg ser det.. Vi er nærmer oss 3 år som kjærester nå, og temaet har aldri vært oppe hos oss. Vi har det trygt og godt, morsomt og trives. Og der ser du forskjellen på menn og kvinner. Damer vil ha horebukker og menn vil ha jomfruelige damer hvis de kunne velge. Anonymous poster hash: eadf3...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meglerfrøken Skrevet 19. januar 2015 #90 Del Skrevet 19. januar 2015 Og der ser du forskjellen på menn og kvinner. Damer vil ha horebukker og menn vil ha jomfruelige damer hvis de kunne velge.Anonymous poster hash: eadf3...c90 Jeg har ikke sagt jeg ønsker horebukker, men at ALLE har en fortid og ikke alle er like "jomfruelige" og "hellige" som du prøver å fremstå som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #91 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvorfor kan jeg selvsagt ikke svare deg på, siden mistankene dine ikke stemmer om meg. Det er jo da du bør svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #92 Del Skrevet 19. januar 2015 Og der ser du forskjellen på menn og kvinner. Damer vil ha horebukker og menn vil ha jomfruelige damer hvis de kunne velge. Anonymous poster hash: eadf3...c90 Kan du ikke lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oeas Skrevet 19. januar 2015 #93 Del Skrevet 19. januar 2015 Det er jo da du bør svare. Hvorfor er det når man ikke har denne tangen som du snakker om at man bør svare på hvorfor man har en slik trang? Burde det ikke være når man nettopp har denne trangen at man skal svare på hvorfor man har den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #94 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvorfor er det når man ikke har denne tangen som du snakker om at man bør svare på hvorfor man har en slik trang? Burde det ikke være når man nettopp har denne trangen at man skal svare på hvorfor man har den? Du kan jo komme med din mening selv om du ikke har den trangen. Men, men du trenger ikke om du ikke vil. Jeg var bare nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zevs Skrevet 19. januar 2015 #95 Del Skrevet 19. januar 2015 Dette handler nok om hvem du møter på. Møter du på en mann eller kvinne som er dømmende og dobbeltmoralsk, eller ikke? Hva er formålet med å vite antall partnere eller intime detaljer? Men vil man være sammen med en person som er dømmende og dobbeltmoralsk? Det dreier seg ikke antall sexpartnere, men om å stole på at man kan dele uten å være redd for partners reaksjon. Jeg liker å høre om en kjærestes fortid. Ikke fordi jeg vil dømme eller kontrollere, men fordi jeg interessert i hennes historie. Som om jeg da føler jeg har kjent henne over lengre tid. Jeg liker også å kunne dele alt uten frykt for reaksonen. Liker at et forhold er en frihavn der man kan dele alt man ikke tør dele med resten av verden. Det skaper nærhet. For meg, ihvertfall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #96 Del Skrevet 19. januar 2015 Så dere gutta her liker ikke jenter som har hatt sex med flere gutter, men dere vil gjerne at kvinner skal ha sex med nettopp deg? Hvis du virkelig ikke ønsker at jenter skal være tøsete, så syntes jeg dere gutta kan slutte å ligge med oss jenter. Dere vet jo åpenbart vårt beste. Anonymous poster hash: 177eb...e5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oeas Skrevet 19. januar 2015 #97 Del Skrevet 19. januar 2015 Du kan jo komme med din mening selv om du ikke har den trangen. Men, men du trenger ikke om du ikke vil. Jeg var bare nysgjerrig Min mening er jo ikke viktig her. Jeg lurte bare på hvorfor det var vanskelig for henne å være åpen om hvor mange hun hadde ligget med. Det virker som at hun føler at hun har gjort noe galt, og at hun skjemmes over hvor mange hun har ligget med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #98 Del Skrevet 19. januar 2015 Men vil man være sammen med en person som er dømmende og dobbeltmoralsk? Det dreier seg ikke antall sexpartnere, men om å stole på at man kan dele uten å være redd for partners reaksjon. Jeg liker å høre om en kjærestes fortid. Ikke fordi jeg vil dømme eller kontrollere, men fordi jeg interessert i hennes historie. Som om jeg da føler jeg har kjent henne over lengre tid. Jeg liker også å kunne dele alt uten frykt for reaksonen. Liker at et forhold er en frihavn der man kan dele alt man ikke tør dele med resten av verden. Det skaper nærhet. For meg, ihvertfall! Nei, selvsagt vil en ikke være sammen med noen som ef dømmende og dobbeltmoralsk. Men folk har forskjellige agendaer når de stiller dette spørsmålet. En kan være åpen til en vis grad men også kunne respektere at noen ikke ønsker å ha så mye fokus på fortiden og tidligere sengepartnere. En åpen dialog er viktig, da det skaper nærhet men vi er nok alle forskjellige om hvilke samtaler som skaper mer nærhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oeas Skrevet 19. januar 2015 #99 Del Skrevet 19. januar 2015 Så dere gutta her liker ikke jenter som har hatt sex med flere gutter, men dere vil gjerne at kvinner skal ha sex med nettopp deg? Hvis du virkelig ikke ønsker at jenter skal være tøsete, så syntes jeg dere gutta kan slutte å ligge med oss jenter. Dere vet jo åpenbart vårt beste. Anonymous poster hash: 177eb...e5c Dette går jo for dere kvinner også. På akkurat samme måte som at det er mange kvinner som ikke ønsker seg partnere som de føler at har ligget med uforholdsmessig mange i forhold til alderen, så er det jo også mange menn som føler det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #100 Del Skrevet 19. januar 2015 Min mening er jo ikke viktig her. Jeg lurte bare på hvorfor det var vanskelig for henne å være åpen om hvor mange hun hadde ligget med. Det virker som at hun føler at hun har gjort noe galt, og at hun skjemmes over hvor mange hun har ligget med. Jeg kan ikke snakke for henne, men det er enkelte som anser seksuell fortid som nettopp fortid. De har gjerne negative erfaringer med dette spørsmålet fra andre menn. En kan gjerne deler av fortiden, men ikke alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå