AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #21 Del Skrevet 8. januar 2015 Han har såklart rett å vite antallet. Hvis du ikke vil si sannheten, så skjemmes du over antallet. Hvis du vil være med en mann som ikke respekterer at du eventuelt har vært løs tidligere, så vil du vel vite dette? Hvem vil likssom være i et forhold basert på løgn? Anonymous poster hash: eadf3...c90 Sist jeg sjekka har ikke en kjæreste rett til å vite noe som helst. Man bestemmer selv. Anonymous poster hash: eb106...54b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #22 Del Skrevet 8. januar 2015 Hehe jo fordi de som er opptatte av å få seg god utdannelse og jobb, og bruker mye tid på trening osv, har ikke tid å fly på byen å drikke seg full og knulle rundt. De fyller livet med litt mere viktigere ting enn det. Så har de god moral og holdninger.😉 Dessuten kjenner jeg henne fra før, da vi har vanket i samme miljø lenge.Anonymous poster hash: eadf3...c90 Haha. Jeg er snart utdannet lege. Jeg trener 4 ganger i uken. Jeg har hatt masse tid til å fly på byen og knulle rundt. Anonymous poster hash: 8d349...73d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #23 Del Skrevet 8. januar 2015 Nei vil ikke si han har rett til å vite det, bare ikke lyv om antallet. Da kan du heller si at det er en privatsak. Men jeg kan ikke skjønne hvorfor dere vil ha en kjæreste som ikke ville hatt dere hvis han visste sannheten. Det finnes vel nok av mannfolk som ville godtatt dere som dere er og hva dere har gjort. Anonymous poster hash: 804fa...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 8. januar 2015 #24 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg mener kjæresten har rett til å vite at du nekter å fortelle det. Så får det være opp til denne hvilke konsekvenser det får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #25 Del Skrevet 18. januar 2015 Hehe kvinner fornekter seg ikke. De vet de er løse, og må skjule dette for i det hele tatt ha sjangsen på en partner som respekterer de. Hvorfor i alle dager vil dere være med en mann som ikke respekterer dere er mitt spm?Anonymous poster hash: eadf3...c90 Menn er da løse de også, puler omtrent alt har jeg inntrykk av. Jeg er 24 år. Har hatt sex med 25 stk. Gutter å jenter. Mine tre tidligere forhold fra 1 år til 3,5 år (hvorpå de har hatt rundt 40-100 partnere) sier jeg er den beste de har ligget med. Ikke for å være grei, men har rett å slett erfaring. Damer som har et litt høyt antall partnere har høyere erfaring ergo et bedre ligg. Det er vel bedre med en aktiv dame i sengen som vet hva hun vil og hvordan det gjøres enn et daukjøtt som bare er der?Anonymous poster hash: 0aa3a...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. januar 2015 #26 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Hehe kvinner fornekter seg ikke. De vet de er løse, og må skjule dette for i det hele tatt ha sjangsen på en partner som respekterer de. Hvorfor i alle dager vil dere være med en mann som ikke respekterer dere er mitt spm? Anonymous poster hash: eadf3...c90 Huffda, så de mennene som aldri spør om sånne ting, eier ikke respekt for jenta? Jeg har inntrykk av at de som på liv og død vil vite det, er kranglete. Det har ikke noe å si hva jenta svarer, det blir brukt i krangler. Endret 19. januar 2015 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #27 Del Skrevet 19. januar 2015 Har kjæresten din rett på å vite hvor mange du har hatt sex med? Eller er det greit å holde det for seg selv, siden det er fortid og en privatsak. Og hva skal man si om kjæresten spør og man ikke vil si sannheten?Anonymous poster hash: 59eff...a6d Han har ikke rett til å vite det om jeg ikke har lyst å dele det med han. Men om han spør meg og ikke tvinger det ut av meg, så svarer jeg selvfølgelig ærlig. Anonymous poster hash: 0cfbf...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. januar 2015 #28 Del Skrevet 19. januar 2015 'Menn' med så liten selvfølelse at de må spørre om hvor mange hun har hatt et kjærlighetsforhold med gjennom livet... Trist... trist... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 19. januar 2015 #29 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) 'Menn' med så liten selvfølelse at de må spørre om hvor mange hun har hatt et kjærlighetsforhold med gjennom livet... Trist... trist... Kan jo være noe med henne da som får menn til å lure, da er det kanskje ikke så rart om de får trang til å spørre? Dette var jo bare en tanke, så jeg har egentlig ikke noen eksempler å komme med. Men selvfølgelig, noen "rett" går det vel ikke an å si at noen har, til å utspørre andre om deres seksualpartnere. Endret 19. januar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meglerfrøken Skrevet 19. januar 2015 #30 Del Skrevet 19. januar 2015 Har kjæresten din rett på å vite hvor mange du har hatt sex med? Eller er det greit å holde det for seg selv, siden det er fortid og en privatsak. Og hva skal man si om kjæresten spør og man ikke vil si sannheten?Anonymous poster hash: 59eff...a6d jeg synes ikke han har rett til å vite det, på samme måte som jeg ikke har rett på å vite hans antall. Det viktigste for meg er at vi har et trygt og godt forhold sammen. Da spiller ikke fortiden noen rolle. Hadde jeg i morgen fått vite at min kjære har vært på.... 45 stk før vi møttes, så hadde ikke det forandret noe mellom oss, da dette er fortid og derfor hører hjemme i FORTIDEN. Om folk ikke vil svare på dette spørsmålet, så er det nok fordi det er. 1. Privat. 2. Fortid 3. Ikke relevant for det forholdet man prøver å bygge SAMMEN i NÅET. Men det er slik jeg ser det.. Vi er nærmer oss 3 år som kjærester nå, og temaet har aldri vært oppe hos oss. Vi har det trygt og godt, morsomt og trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #31 Del Skrevet 19. januar 2015 Han har såklart rett å vite antallet. Hvis du ikke vil si sannheten, så skjemmes du over antallet. Hvis du vil være med en mann som ikke respekterer at du eventuelt har vært løs tidligere, så vil du vel vite dette? Hvem vil likssom være i et forhold basert på løgn? Anonymous poster hash: eadf3...c90 Hvor står det at kjæresten din har krav på å få vite det? Å hevde at forholdet er basert på løgn om en ikke oppgir antall sexpartnere, er latterlig. Fortid er fortid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #32 Del Skrevet 19. januar 2015 'Menn' med så liten selvfølelse at de må spørre om hvor mange hun har hatt et kjærlighetsforhold med gjennom livet... Trist... trist... Jaja, da kan ikke dere kvinner klage når disse mennene blir frekke tilbake når dere først oppfører dere så kvalmt ovenfor de, samme visa versa. Anonymous poster hash: 804fa...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #33 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Jaja, da kan ikke dere kvinner klage når disse mennene blir frekke tilbake når dere først oppfører dere så kvalmt ovenfor de, samme visa versa. Anonymous poster hash: 804fa...df8 Ja, dette var jo en voksen og moden tilbakemelding. Dette styrker jo bare Lille-Pus sitt innlegg! Endret 19. januar 2015 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #34 Del Skrevet 19. januar 2015 Kan jo være noe med henne da som får menn til å lure, da er det kanskje ikke så rart om de får trang til å spørre? Dette var jo bare en tanke, så jeg har egentlig ikke noen eksempler å komme med. Men selvfølgelig, noen "rett" går det vel ikke an å si at noen har, til å utspørre andre om deres seksualpartnere. Men hvorfor skal en vite det? Hva skal du med den informasjonen? Trangen til slik informasjon fører ofte til sjalusi og negative følelser. Jeg har blitt spurt en gang. Det var da jeg var 18 år og typen var like gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #35 Del Skrevet 19. januar 2015 Ja, dette var jo en voksen og moden tilbakemelding. Dette styrker jo bare Lille-Pus sitt innlegg! Hva var så umodent? Er ikke jeg som prøver å fornærme andre. Anonymous poster hash: 804fa...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #36 Del Skrevet 19. januar 2015 Huffda, så de mennene som aldri spør om sånne ting, eier ikke respekt for jenta? Jeg har inntrykk av at de som på liv og død vil vite det, er kranglete. Det har ikke noe å si hva jenta svarer, det blir brukt i krangler. Ja, dette er også mitt inntrykk. Om en leser her på KG gir dette også gutten retten til å behandle kvinnen med manglende respekt. Helst bruke henne til å ha sex med mens de kan leter etter noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #37 Del Skrevet 19. januar 2015 Hva var så umodent? Er ikke jeg som prøver å fornærme andre. Anonymous poster hash: 804fa...df8 Hva som var umodent? Nei, du får se litt på innlegget ditt og finne ut av hvorfor Lille-Pus sitt innlegg traff hodet på spikeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #38 Del Skrevet 19. januar 2015 Hva som var umodent? Nei, du får se litt på innlegget ditt og finne ut av hvorfor Lille-Pus sitt innlegg traff hodet på spikeren. Kan du ikke bare si det siden jeg tydligvis trenger å få det inn med teskje? Anonymous poster hash: 804fa...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #39 Del Skrevet 19. januar 2015 Hva er egentlig så gale med å ha sex? hvorfor er vi løse fordi vi dekket medfødte behov? Anonymous poster hash: c9212...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. januar 2015 #40 Del Skrevet 19. januar 2015 Kan du ikke bare si det siden jeg tydligvis trenger å få det inn med teskje? Anonymous poster hash: 804fa...df8 Jeg kjenner ikke deg og vet ikke hvorfor Lille-Pus sitt innlegg gjorde at du følte deg truffet. Er du en mann som på død og liv må vite hvor mange sexpartnere en kvinne har hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå