Gjest MrsL Skrevet 9. august 2004 #41 Del Skrevet 9. august 2004 Eg bare gjentar det tel deg! Ehem.....32......kjenn vi kværainner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys Skrevet 9. august 2004 Forfatter #42 Del Skrevet 9. august 2004 Til Arkana! Takk for hilsen og klem tilbake. Og eg ska røp at eg har prøvd nån av oppskriftan dine. GLIMRENDE med ei sånn dagbok. Og med så mye godt mått det jo bære vær ei nordlansjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys Skrevet 9. august 2004 Forfatter #43 Del Skrevet 9. august 2004 Ehem.....32......kjenn vi kværainner? No byn det å bi skummelt Men det e vel en viss fare før at vi gjør det. Kor på Mo e du fra da?? Vrir meg i stoln av nysgjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2004 #44 Del Skrevet 9. august 2004 Har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 9. august 2004 #45 Del Skrevet 9. august 2004 Ha en fin kveld! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. august 2004 #46 Del Skrevet 9. august 2004 Ikke noe som er skrevet på KG er hemmelig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2004 #47 Del Skrevet 9. august 2004 Nei, det er så....... Men det er koselig å treffe folk man kanskje kjenner IRL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys Skrevet 9. august 2004 Forfatter #48 Del Skrevet 9. august 2004 Nei, det er så....... Men det er koselig å treffe folk man kanskje kjenner IRL Ja kanskje kjente, du har fått svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2004 #49 Del Skrevet 9. august 2004 Sånn........nå har du fått PM med fullt navn fra meg, så får vi se da om vi vet av hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. august 2004 #50 Del Skrevet 9. august 2004 *kremt kremt* Jeg skrev Mo i Rana dah!!! Artig om dere kjenner hverandre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2004 #51 Del Skrevet 9. august 2004 *kremt kremt* Jeg skrev Mo i Rana dah!!! Artig om dere kjenner hverandre da. Kjenner og kjenner.......... Vet hvem........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys Skrevet 9. august 2004 Forfatter #52 Del Skrevet 9. august 2004 Kjenner og kjenner.......... Vet hvem........ Ja nå har vi en hæmmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 9. august 2004 #53 Del Skrevet 9. august 2004 Madley og Ingeborg skal bare gifte seg først' date=' så skal vi nok få til et eller annet. Vi er veldig snille, alle 3. [/quote'] Bare og bare fru Blom!!! Hehe..men klart du tør å komme på kaffeslabberas Nordlys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 9. august 2004 #54 Del Skrevet 9. august 2004 hmmm..mange Mo jente her no... *Skummelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys Skrevet 10. august 2004 Forfatter #55 Del Skrevet 10. august 2004 hmmm..mange Mo jente her no... *Skummelt* vi e ikke så skummel, mest bare koselig. Og sida eg e fersk må du sladdre litt tel meg om kem de andre e, før no veit eg bare av mrsL og meg sjøl. hint hint..... Ha en flott dag, skap solskinn inne sida det e litt grått ute. Og eg ska nok tør å vær med på kaffeslaberas, slurp,slurp, det e jammen godt med kaffe sånn tidlig på morran. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. august 2004 #56 Del Skrevet 10. august 2004 Eg e mo væring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #57 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har blitt Oslojente, jeg... Forakter stedet jeg vokste opp, og har ikke vært der mer enn én gang siden 1998, da flyttet mamma derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys Skrevet 10. august 2004 Forfatter #58 Del Skrevet 10. august 2004 Eg e mo væring! koselig da veit eg jo om tre! Skal tru om vi kjenn kverainner?? :klø: nysgjerrig no ja! Ha en fin dag så lenge. Her e arbeidsdagen snart slutt, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys Skrevet 10. august 2004 Forfatter #59 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg har blitt Oslojente' date=' jeg... Forakter stedet jeg vokste opp, og har ikke vært der mer enn én gang siden 1998, da flyttet mamma derfra.[/quote'] E du også tidligere Mo-jenta?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. august 2004 #60 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg kjenner ikke så veldig mange mo folk her i byen, så jeg tviler egentlig på det... Men det kan jo hende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå