Gå til innhold

Nordlands netter!


Nordlys

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ikke så veldig mange mo folk her i byen, så jeg tviler egentlig på det...

Men det kan jo hende :wink:

Men det e ganske mange av dem i den her byen, selv om de fleste eg kjenn på Mo ikke skjønn at det går an å trives her. Men dem har misforstått, eg stortrives i allefall!

Et kaffeslabberas vil jo avslør om vi veit av kverainner, :-) Bare sei tid og sted, eg e med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lythande og jeg har også blitt gode venner! Og gleder meg sinnsvakt til å få Saeria på besøk. :) Og jordbær var den som dro meg inn hit på KG. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborg, fighter og jeg er blitt gode venner allerede :)

:-) Alltid kjekt med nye venner. Og dette er jo en fin måte å treffe nye på! Gler meg tel å sjå dokk!

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kremt, kremt.. Her var det mange jeg kanskje kjenner :-)

Ramla innom dagboka di Nordlys, og nå kunne jeg ikke dy meg. Måtte si hei :vinke: . Fin onsdag til deg!

Hilsen Eplegrønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Lunacia og eplegrønn hei og god morn ja. Eller god formidag! Her jobbes det før fullt sia husmorferien begyn i morra. Men må jo se litt her og, og da e det så koselig at nån har vært innom å lagt igjen hilsen!

Og til eplegrønn; kanskje noen av oss kjenn deg og, eller....? Og så håpa eg du ikke slo deg når du ramla inn.... og kom bare inn før her e alle hjertelig velkommen :P

Ha en solrik og flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en solrik og flott dag!

Du også!

Personlig har jeg ikke noe i mot det overskyede været som er akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titter bare innom for å sjekke sola!

Ser ut som en fin gjeng samles her..

I kveld skal jeg lese en ny dagbok.

:digge: "Nordlands netters fortryllende.." :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husmorferien e over :P og det e deilig å kom hjem igjen!

Herregud kor eg savna ungan når eg e borte, ja mann og, men ungan mest. Og da e det så deilig å kom heim før da sett dem lenge i fange og vil kos.

flere detaljer fra en meget vellykket husmorferie seinere før no skal eg kos med mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...