Gå til innhold

Nordlands netter!


Nordlys

Anbefalte innlegg

Gjest Fighter

Fine greier! Når og hvor? Ehhh tør jeg?

Madley og Ingeborg skal bare gifte seg først, så skal vi nok få til et eller annet. Vi er veldig snille, alle 3. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madley og Ingeborg skal bare gifte seg først, så skal vi nok få til et eller annet. Vi er veldig snille, alle 3. :rosaengel:

Jeg også så da tør jeg nok!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en super helg,Nordlys! :klem:

Takk det samme :P

Her håper vi på at regnet kun varer i dag og at sommeren kommer tilbake igjen i morra. Uansett blir det ost og vin med gode venner i morra kveld så da har en jo noe å se frem til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Nå er det på han igjen...... Ja ikke riktig enno, men i morra e det nok arbeidsdag. Men heldigvis bare før nån daga. For i slutten av uka e det husmor ferie som står for tur. SÅ no spares det inn på alt av pengeforbruk for til helgen skal det shoppes til føttern bi sår og pengboka brenn!!! :hoho: Gleda mæ ikke reint lite!

Har førresten hatt ei flott helg med en skikkelig jente skravle kveld i går. Det gikk nån flaske rødvin, men du så artig vi hadd det. Tung i hauet i dag så no e det kveld og mørkt!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du fra Bodø eller har du flytta dit? Bare ser at ut ifra slik du skriver på dialekt prater vi ikke helt likt.

Jeg sier f.eks nu ikke no, flaska ikke flaske, ennu ikke enno.

Heldig du som ska på ferie snart. Æ vil å!! 2 mnd igjæn så e det min tur.

Bra du har hatt ei trivelig hælg.

Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho:

Ja den dialekten du, den kan jo brukes til så mangt. Avsløringer kanskje!!!

Men du har helt rett i dine mistanka, EG e ikke fra Bodø, men fløtta hit før snart åtte år sida. Og før det har eg bodd heimefra sida 92. Så den egentlige dialekten e nok litt uttynna og e nok litt sopihop.

Går du videre??

Har du nån mistanka om kor eg e ifra da :sjarmor: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Hjelp! Må jeg gjette videre??

Aner ikke...Mosjøen? Mo i Rana? Vill gjetting. Var det feil vei kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tenke' date=' tenke* Hun skriver eg, men ikke. Skal vi nordover kanskje?[/quote']

Det gjør jeg også :-) Skriver EG og IKKE og jeg er ikke fra lenger nord enn Bodø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Ok.De sier kanskje ikke på Mo også. Men ordene eg og ikke er litt for lite til å kunne si hvor hun er fra. Søren at vi ikke kan høre henne. Skulle gjerne hatt litt tonefall med å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter

Tenkte Mo med en gang, jeg også. Men det kan være mange andre alternativer. Hun skriver jo også at dialekten er utvanna, noe som gjør det vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du e i fra Mo i Rana :-)

:blomst_opp: Grattis! Du har vunnet gjetteleken, men ikke si det til nån, de e hæmmeli!

Enn du sia du skjønte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:blomst_opp: Grattis! Du har vunnet gjetteleken, men ikke si det til nån, de e hæmmeli!

Enn du sia du skjønte det?

Eg e fra Mo i Rana :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke spørre om en dames alder, men....... jeg gjør det ...... hvor gammel er du ?

*MrsL litt nysgjerrig nå* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig nå ja!

På papiret er jeg 32, men føler meg bare sånn ca.23 ennå og det skal jeg være lenge.

Enn du?

Jada, nysgjerrig jeg også :ler:

Eg bare gjentar det tel deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...