Gå til innhold

Hvorfor vil dere jenter putte finger i rumpen på typen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde ei dame spurt meg om hun kunne gjøre det.. Hadde jeg tenk "shit, hva faen galt har jeg gjort nå???" :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det jeg sier. Det at du ikke liker det beviser jo bare at du har prøvd. Akkurat som jeg som har prøvd men ikke likte det. Det var usikkerheten din jeg kommenterte på, at du mener det er "manne-mann" å ikke takle å kysse ei jente som har sugd deg, eller at du mister den tittelen hvis du eventuelt skulle like det å få en finger i rumpa.

Det der gir ingen mening.

Jo. For det du sier er at man bør prøve alt mulig fof ikke å gå glipp av det. Hva om man lever fint uten den ene tingen man går glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. For det du sier er at man bør prøve alt mulig fof ikke å gå glipp av det. Hva om man lever fint uten den ene tingen man går glipp av?

Siterte du feil sitat av meg?

Jeg sier ikke at man skal prøve alt mulig. Ikke prøv heroin f.eks. Men ting som er ufarlig og som kan være godt, syns jeg man burde prøve. Liker man det ikke så greit, man tapte ingenting på å prøve det. Dog man risikerer å tape en ny favoritt om man ikke prøver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI puttet fingern min i rumpen på de jeg har hatt sex med og kommer mest sannsynlig ikke til å gjøre det heller! Så da må jeg bare få spørre deg tilbake: hvorfor liker dere menn å putte fingern i rumpen til oss kvinner?

Anonymous poster hash: 0d03b...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare morsomt å lese alle disse guttevalpene som tror de mister sin status som mann bare pga en finger :fnise:



Anonymous poster hash: 5daf5...7ca
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterte du feil sitat av meg?

Jeg sier ikke at man skal prøve alt mulig. Ikke prøv heroin f.eks. Men ting som er ufarlig og som kan være godt, syns jeg man burde prøve. Liker man det ikke så greit, man tapte ingenting på å prøve det. Dog man risikerer å tape en ny favoritt om man ikke prøver det.

Hva om det rett og slett bare er ekkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siterte du feil sitat av meg?

Jeg sier ikke at man skal prøve alt mulig. Ikke prøv heroin f.eks. Men ting som er ufarlig og som kan være godt, syns jeg man burde prøve. Liker man det ikke så greit, man tapte ingenting på å prøve det. Dog man risikerer å tape en ny favoritt om man ikke prøver det.

Helt enig i det du sier her! Hvorfor ikke tørre å prøve noe nytt innen sex som kan være godt? Hvorfor ikke tørre å smake på nye matvarer? Hvorfor ikke tørre å kjøpe en ny type tannkrem?

Ingenting skal være uprøvd i senga ihvertfall, for mye godt kan dukke opp der til at jeg tør å ta sjansen på å IKKE prøve det.

Anonymous poster hash: 5b7d4...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det rett og slett bare er ekkelt?

Er det ekkelt så gjør man det aldri igjen. Enkelt og greit. Er du så hårsår at du får traumer av dette, så vet jeg ikke. Skaff hjelp kanskje?

Helt enig i det du sier her! Hvorfor ikke tørre å prøve noe nytt innen sex som kan være godt? Hvorfor ikke tørre å smake på nye matvarer? Hvorfor ikke tørre å kjøpe en ny type tannkrem?

Ingenting skal være uprøvd i senga ihvertfall, for mye godt kan dukke opp der til at jeg tør å ta sjansen på å IKKE prøve det.

Anonymous poster hash: 5b7d4...887

Prøv alt ufarlig minst 1 gang. Selv surstrømming. :P

Dog, akkurat den gruer jeg meg til hvis jeg får anledningen til å prøve det senere. Virker som om lukta får de fleste til å ombestemme seg. ^^

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at eksen min ville putte en fingeren i rumpen på meg og pratet om at det var så deilig og at det vist skulle være helt fantastisk for gutten.

Men jeg tenner ikke et sted på det og kan ikke skjønne hvorfor jenten ville putte en finger i rumpen min. Tror ikke hun tente noe særlig på det hun ville bare at jeg skulle ha det deilig men det ble litt rart følte jeg og hvor i hel siken fikk hun den ideen av at det skal være deilig og at menn liker det og hvor fant hun ut

av dette?

Hvorfor vil dere jenter putte en finger i rumpen på typen?. Og hvor får dere ideen av at alle gutter liker dette?. Nå snakker jeg om dere som har spurt typen om dette eller ønsker å gjøre det.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Har aldri vært borte i dette. Vil vi?

Helt ukjent for meg!!!!

Anonymous poster hash: 21d15...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det du sier her! Hvorfor ikke tørre å prøve noe nytt innen sex som kan være godt? Hvorfor ikke tørre å smake på nye matvarer? Hvorfor ikke tørre å kjøpe en ny type tannkrem?

Ingenting skal være uprøvd i senga ihvertfall, for mye godt kan dukke opp der til at jeg tør å ta sjansen på å IKKE prøve det.

Anonymous poster hash: 5b7d4...887

Jeg tør ikke smake på nye matvarer som høres ekle ut kun fordi det er en sjans for at det muligens kan være godt når det er størst djans for at det er fælt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

De har lest en plass at om prostataen blir stimulert kan mannen få veldig kraftige orgasmef og den kan visst stimuleres ved å stappe en finger oppi der. Jeg har vært borti en som ville jeg skulle gjøre det på han. Jeg klarte ikke. Har sperrer mot sånt.

Å få en finger inn bak, gir bare helt vannvittige orgasmer. En mann som tør å prøve, vil oppleve orgasmer han aldri ville fått oppleve uten. De som ikke tør, går glipp av noe stort og vilt heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Ja mitt spørsmål er da. Har du prøvd?? Nei vel.... hmm kanskje ikke uttale seg. Vet at mi samboer for helt ukontrollert kjempe lang orgasme av å bli sugd med finger i rumpen. Det er noe helt unikt. Gjøre ikke hver dag men til spesielle anledninger. Jeg anbefaler deg prøv! Liker du det ikke er det jo bare å slutte ikke værre en det.

Ja, jeg vet det gir bare superdeilige og helt ukontrollerte kjempelange orgasmer. Det var så heftig første gangen jeg opplevde å få orgasme av en finger i rumpa at jeg nesten ble skremt av reaksjonen og opplevelsen det ga meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål faktisk. Kanskje at jeg er veldig manne mann?. Og at jeg aldri på noen som helst måte har hintet om det. Hun ville jo også f eks kysse etter hun hadde gitt meg blowjob og svelgte. Likte jeg heler ikke så godt men gjorde nå det for hun abseloutte ville da:P

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Hva er du, 12 år?

Anonymous poster hash: da160...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tør ikke smake på nye matvarer som høres ekle ut kun fordi det er en sjans for at det muligens kan være godt når det er størst djans for at det er fælt.

Du kan umulig være gamle jenta. Oppfører deg jo som om du var 11 år om dette virkelig er slik du lever livet ditt.

Må være et helvete å invitere deg på middag, om du plutselig kan finne på å bare sitte der uten å spise samt ikke engang tørre smake på maten du blir servert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få en finger inn bak, gir bare helt vannvittige orgasmer. En mann som tør å prøve, vil oppleve orgasmer han aldri ville fått oppleve uten. De som ikke tør, går glipp av noe stort og vilt heftig.

Er ikke det individuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner noe sykt på det, men så har jeg ikke bare hatt en finger oppi der. To damer har gjort det og en mann. Hun ene er knullevennine og "sjefen" min. Altså sjef når det gjelder sex. Kommer ikke på hva man kaller det. Master, men det er vel de mannlige. Ikke jobb sjef eller noe altså :fnise:

Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å få en finger inn bak, gir bare helt vannvittige orgasmer. En mann som tør å prøve, vil oppleve orgasmer han aldri ville fått oppleve uten. De som ikke tør, går glipp av noe stort og vilt heftig.

Sant! De aner ikke hva de går glipp av! :wow: Men er nok ikke alle som tenner på det likevel. For noen er det faktisk veldig vondt og bare vondt. Uansett hvor ofte de gjør det eller prøver.

Endret av Tissefant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Sant! De aner ikke hva de går glipp av! :wow: Men er nok ikke alle som tenner på det likevel. For noen er det faktisk veldig vondt og bare vondt. Uansett hvor ofte de gjør det eller prøver.

De aner virkelig ikke hva dem går glipp av! Det er sant, dem som ikke tenner på dette skal selvfølgelig ikke gjøre det, og heller ikke hvis det er smertefult. Men for dem som tørre forsøke å teste ut litt, kan åpenbaringen komme. Selv har jeg både prøvd og testet ut mye mer enn fingre, både butts, dildo, strap-on og med en kamerat, det tok forresten helt av, ga meg utrolig vannvittige orgasmer:).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aner virkelig ikke hva dem går glipp av! Det er sant, dem som ikke tenner på dette skal selvfølgelig ikke gjøre det, og heller ikke hvis det er smertefult. Men for dem som tørre forsøke å teste ut litt, kan åpenbaringen komme. Selv har jeg både prøvd og testet ut mye mer enn fingre, både butts, dildo, strap-on og med en kamerat, det tok forresten helt av, ga meg utrolig vannvittige orgasmer:).

For meg er det turnoff med heterofile menn som har hatt seksuelle erfaringer med andre menn. Greit er man bifil er det greit men om man har et så fritt forhold til kompiser og ikke er homofil eller bifil, nei da syns jeg det er turnoff ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd mange jenter som gjør det der. Bisarr oppførsel.



Anonymous poster hash: f193b...ae6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...