Gå til innhold

Hvorfor vil dere jenter putte finger i rumpen på typen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom på at eksen min ville putte en fingeren i rumpen på meg og pratet om at det var så deilig og at det vist skulle være helt fantastisk for gutten.

Men jeg tenner ikke et sted på det og kan ikke skjønne hvorfor jenten ville putte en finger i rumpen min. Tror ikke hun tente noe særlig på det hun ville bare at jeg skulle ha det deilig men det ble litt rart følte jeg og hvor i hel siken fikk hun den ideen av at det skal være deilig og at menn liker det og hvor fant hun ut

av dette?

Hvorfor vil dere jenter putte en finger i rumpen på typen?. Og hvor får dere ideen av at alle gutter liker dette?. Nå snakker jeg om dere som har spurt typen om dette eller ønsker å gjøre det.



Anonymous poster hash: 69dc8...f99
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil vi? Det visste jeg ikke. Enda en ny ting en AB lærer meg om meg.



Anonymous poster hash: db35e...0ad
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at eksen min ville putte en fingeren i rumpen på meg og pratet om at det var så deilig og at det vist skulle være helt fantastisk for gutten.

Men jeg tenner ikke et sted på det og kan ikke skjønne hvorfor jenten ville putte en finger i rumpen min. Tror ikke hun tente noe særlig på det hun ville bare at jeg skulle ha det deilig men det ble litt rart følte jeg og hvor i hel siken fikk hun den ideen av at det skal være deilig og at menn liker det og hvor fant hun ut

av dette?

Hvorfor vil dere jenter putte en finger i rumpen på typen?. Og hvor får dere ideen av at alle gutter liker dette?. Nå snakker jeg om dere som har spurt typen om dette eller ønsker å gjøre det.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

De har lest en plass at om prostataen blir stimulert kan mannen få veldig kraftige orgasmef og den kan visst stimuleres ved å stappe en finger oppi der. Jeg har vært borti en som ville jeg skulle gjøre det på han. Jeg klarte ikke. Har sperrer mot sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes å virke som menn tror at det er homofilt å få en finger i rompa. Det er det ikke.

Å så prostata stimulert, det er noe menn liker veldig godt når dem har opplevd det. Da trenger man en finger (eller liknende) i rompa.

Ojoj som dem liker det :danse:



Anonymous poster hash: 43235...72b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være "den som tar" er ikke min greie, så jeg holder meg unna sånt, men rent teoretisk skal det jo øke nytelsen for mannen, da de har g-punktet der. Så det gir jo faktisk langt mer mening å ta en mann analt enn en kvinne :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at eksen min ville putte en fingeren i rumpen på meg og pratet om at det var så deilig og at det vist skulle være helt fantastisk for gutten.

Men jeg tenner ikke et sted på det og kan ikke skjønne hvorfor jenten ville putte en finger i rumpen min. Tror ikke hun tente noe særlig på det hun ville bare at jeg skulle ha det deilig men det ble litt rart følte jeg og hvor i hel siken fikk hun den ideen av at det skal være deilig og at menn liker det og hvor fant hun ut

av dette?

Hvorfor vil dere jenter putte en finger i rumpen på typen?. Og hvor får dere ideen av at alle gutter liker dette?. Nå snakker jeg om dere som har spurt typen om dette eller ønsker å gjøre det.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Har opplevd at gutter spesifikt spør om det. Til og med en som ikke fikk orgasme dersom han ikke ble fingret og slikket i rumpen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Churro

Det synes å virke som menn tror at det er homofilt å få en finger i rompa. Det er det ikke.

Å så prostata stimulert, det er noe menn liker veldig godt når dem har opplevd det. Da trenger man en finger (eller liknende) i rompa.

Ojoj som dem liker det :danse:

Anonymous poster hash: 43235...72b

Man trenger ikke være redd for at det er homofilt, selvom en ikke vil ha en finger i rumpa. Noen menn tenner nok bare ikke på det, sånn er det bare. Alle er ikke like.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dere menn absolutt stikke snoppen oppi rumpa på oss kvinnfolk!? Samme sak. Det er erogene soner i anus på begge kjønn



Anonymous poster hash: 238c8...cd9
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at eksen min ville putte en fingeren i rumpen på meg og pratet om at det var så deilig og at det vist skulle være helt fantastisk for gutten.

Men jeg tenner ikke et sted på det og kan ikke skjønne hvorfor jenten ville putte en finger i rumpen min. Tror ikke hun tente noe særlig på det hun ville bare at jeg skulle ha det deilig men det ble litt rart følte jeg og hvor i hel siken fikk hun den ideen av at det skal være deilig og at menn liker det og hvor fant hun ut

av dette?

Hvorfor vil dere jenter putte en finger i rumpen på typen?. Og hvor får dere ideen av at alle gutter liker dette?. Nå snakker jeg om dere som har spurt typen om dette eller ønsker å gjøre det.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Spør du alle kvinnene i Norge?

Anonymous poster hash: 77db5...fba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke er noe for meg, så hadde jeg tatt det som et godt tegn om hun prøvde, eller spurte om hun skulle gjøre det. Betyr jo bare at hun ønsker å gjøre det lille ekstra for min nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dere menn absolutt stikke snoppen oppi rumpa på oss kvinnfolk!? Samme sak. Det er erogene soner i anus på begge kjønn

Anonymous poster hash: 238c8...cd9

:skratte::skratte:

Anonymous poster hash: b3e45...78a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes å virke som menn tror at det er homofilt å få en finger i rompa. Det er det ikke.

Å så prostata stimulert, det er noe menn liker veldig godt når dem har opplevd det. Da trenger man en finger (eller liknende) i rompa.

Ojoj som dem liker det :danse:

Anonymous poster hash: 43235...72b

Svært få som egentlig liker det tror jeg. Tenner ikke på det et sted. har prøvd selv ikke godt. kjenner jo ingenting pluss at ting ikke skal inn det skal ut.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dere menn absolutt stikke snoppen oppi rumpa på oss kvinnfolk!? Samme sak. Det er erogene soner i anus på begge kjønn

Anonymous poster hash: 238c8...cd9

Det er fordi det ofte er trangere og dominerende. Men jeg liker det ikke.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jenter lider av penismisunnelse. De føler de savner noe og gjør det de kan for å kompensere.



Anonymous poster hash: 7c08c...11e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spør du alle kvinnene i Norge?

Anonymous poster hash: 77db5...fba

Er dere nødt til å spore av så voldsomt?. Kan ikke dere heler bare svare på spørsmålet?.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke er noe for meg, så hadde jeg tatt det som et godt tegn om hun prøvde, eller spurte om hun skulle gjøre det. Betyr jo bare at hun ønsker å gjøre det lille ekstra for min nytelse.

Tok det positivt, men for det første hadde jeg aldri trodd hun av alle jentene jeg har vært med skulle spørre og for det andre liker jeg det ikke en plass. Men bare lurte litt på hvorfor jentene vil gjøre det og hvor har de liksom plukket opp dette?. Er jo ikke digg for alle.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere nødt til å spore av så voldsomt?. Kan ikke dere heler bare svare på spørsmålet?.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Jeg svarte at jeg vil ikke gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det positivt, men for det første hadde jeg aldri trodd hun av alle jentene jeg har vært med skulle spørre og for det andre liker jeg det ikke en plass. Men bare lurte litt på hvorfor jentene vil gjøre det og hvor har de liksom plukket opp dette?. Er jo ikke digg for alle.

Anonymous poster hash: 69dc8...f99

Hvordan skal hun finne ut om det er digg for deg eller ikke uten å prøve/spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...