Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

6 timer siden, fannyfab skrev:

Herregud, gi dere a. Louise virker beintøff. Hun pusser opp og gjør sinnsykt mye selv, og det skulle ikke jeg tro først. Hun og JA har det nok kjempebra, selv om det kan se ut som at hun klager osv. Vi har bare sett små klipp fra hvordan de har det, og alt blir klippet slik at vi skal få underholdning. 

Er det så tøft å pusse opp? Hun har jo bare seg selv å tenke på 😊

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, miagunda skrev:

Er det så tøft å pusse opp? Hun har jo bare seg selv å tenke på 😊

Hun er flink. hun er ikke singel, hun har en mann:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå virker det jo ikke som om Louise og JA har kjøpt noe oppussingsprosjekt som MÅ pusses opp for at det skal være beboelig såvidt jeg har fått med meg, så at hun er flink som pusser opp blir jo litt teit å si. Hun skulle male en vegg i det nye huset. Jeg og samboeren rev ut alt av gulv og listverk og la nytt, samt malte alle vegger og tak i hele leiligheten, og det var jo bare kos, ikke jobb som vi var flinke for å gjøre :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, fannyfab skrev:

Hun er flink. hun er ikke singel, hun har en mann:-) 

Han klarer seg vel selv, skal ikke ut og luftes eller fores.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet da? Hørtes jo hjelpesløs ut for dama skal klatte ned en vegg :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, fannyfab skrev:

Fordi? Hva i alle dager vet du om deres forhold? 

Tenkte at han var alene og sultet mens dama malte en vegg jeg 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap i dag med hunden, hjerte og teksten "Love of my life"

Javel..... så hunden er hennes største kjærlighet. Enormt fokus på selfies og snapfilter i det siste.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, fannyfab skrev:

Oser sjalusi på lang vei her:D

Ja jøss, jeg er kjempe sjalu ass. 

Hva er det å være sjalu på egentlig? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Viking-girl skrev:

På snap i dag med hunden, hjerte og teksten "Love of my life"

Javel..... så hunden er hennes største kjærlighet. Enormt fokus på selfies og snapfilter i det siste.  

Er det ikke lov å være glad i hundene sine?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På salgsprofileb hennes på insta har hun de siste par dagene lagt ut ikke mindre enn 6 vesker med innkjøpsverdi nærmere 150000 totalt. Samtidlige er enten ikke brukt, eller kun brukt en gang eller to (en er spesifisert at den kun er brukt en time). Noen selges med lappen på! Altså? Hvem er det som handler vesker til 20-30000 og ikke bruker dem????! Er ikke dette fryktelig unormal oppførsel? 

Flere av veskene selges også med kvittering, så de er ikke "gitt bort" av butikken etc, men kjøpt for fullpris. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Akj skrev:

På salgsprofileb hennes på insta har hun de siste par dagene lagt ut ikke mindre enn 6 vesker med innkjøpsverdi nærmere 150000 totalt. Samtidlige er enten ikke brukt, eller kun brukt en gang eller to (en er spesifisert at den kun er brukt en time). Noen selges med lappen på! Altså? Hvem er det som handler vesker til 20-30000 og ikke bruker dem????! Er ikke dette fryktelig unormal oppførsel? 

Flere av veskene selges også med kvittering, så de er ikke "gitt bort" av butikken etc, men kjøpt for fullpris. 

Noen er faktisk samlere. Kjenner flere som samler på dyre vesker og senere bestemmer seg for å selge de så noen andre kan få glede av veskene og. Ser ikke noe problem i det, har du penger så hvorfor ikke? 

Syns de to er et ordentlig fint par som virker utrolig snill med hverandre og det er det ikke absolutt alle som er. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er veldig merkelig å kjøpe så MANGE vesker for så å selge dem. Altså ja, mange kjøper vesker og bruker dem, for SÅ å selge den fordi de vil ha råd til ny, eller rett og slett ikke bruker dem nok som de først hadde tenkt. Men det er svært unormalt å kjøpe så mange vesker som nærmest er ubrukt, for så å selge dem. Med mindre hun selger dem med vinning, om hun selger dem med overskudd.... men servere vell ikke lov,

Ingen som jeg kjenner som kjøper og selger vesker slik som LA, hender i ny og ned for grunner nevnt ovenfor. 

Hvis LA har samlemani så hadde hun ikke solgt dem. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jo, det er veldig merkelig å kjøpe så MANGE vesker for så å selge dem. Altså ja, mange kjøper vesker og bruker dem, for SÅ å selge den fordi de vil ha råd til ny, eller rett og slett ikke bruker dem nok som de først hadde tenkt. Men det er svært unormalt å kjøpe så mange vesker som nærmest er ubrukt, for så å selge dem. Med mindre hun selger dem med vinning, om hun selger dem med overskudd.... men servere vell ikke lov,

Ingen som jeg kjenner som kjøper og selger vesker slik som LA, hender i ny og ned for grunner nevnt ovenfor. 

De fleste veskene har hun lagt ut til 5-8000 under innkjøpspris så de selges ikke med gevinst :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
57 minutter siden, jentefranorge skrev:

Enig i dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Akj skrev:

De fleste veskene har hun lagt ut til 5-8000 under innkjøpspris så de selges ikke med gevinst :/

Mange av veskene blir det budrunde på, og da tjener hun jo litt på dette. Evt går nærmere i "null". Dette er jo gjerne de klassiske LV/Chanel-veskene...

Om hun derimot tjener penger zebrastripete celinevesker derimot, det vet jeg ikke helt.. Men det er rart å selge en veske du brukte en gang i forrige uke. Hvordan vet hun at hun ikke får lyst å bruke de igjen, spesielt når det er så kort tid siden den ble kjøpt inn? :klo:

Endret av skyflakes
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke bare en sånn som ikke liker å bruke samme antrekk og samme veske (eller annet tilbehør) flere ganger da? Det er jo veldig vanlig i Hollywood. Ikke så utbredt i Norge kanskje, men eksempelvis så bruker jo Isabel Raad mange antrekk bare én gang, før hun selger dem videre og kjøper nytt. Hvis de enten går i null eller bare taper litt, så har de jo råd til å fortsette på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...