Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Vi får håpe ekteskapet varer. Må være trist for kone 2 slik det endte. Fine damen fortsatt singel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kone 2 kunne skrevet bok om hvordan livet var, og når bruddet skjedde. Den boken ville jeg lest. Det kan ikke ha vært lett for henne, så jeg har sympati for henne jeg. Tøft å bli bedratt, for så søke skilsmisse. Hun stod opp for seg selv og godtok ikke dette. Veldig bra at hun turte dette synes jeg. Hun kunne jo tilgitt for barnas skyld. Heier på kone 2.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2017 den 22.57, rock&republic skrev:

Jeg legger ikke igjen pengene mine hos noen som sponser wannabees

Definer wannabees er du snill. At Lise Valø har blitt ambassadør, det spiller ingen rolle vel? Det er jo bare betalt reklame? Hun når ut til 20.000 k på instagram og x antall tusen på snapchat! Hva hadde du betalt for å gi produtkene dine omtale?

Men ingen, absolutt ingen, tvinger deg til å gå inn på butikken til Louise Angelica. Og ingen tvinger deg til å legge igjen pengene dine. Du kan gå på Møbelringen eller Slettvoll, Ekornes er et alternativ. #ikkesponsellersammabreid

Endret av Brettspill
Skriveleif i Slettvoll, snek seg inn en E for mye
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Brettspill skrev:

Definer wannabees er du snill. At Lise Valø har blitt ambassadør, det spiller ingen rolle vel? Det er jo bare betalt reklame? Hun når ut til 20.000 k på instagram og x antall tusen på snapchat! Hva hadde du betalt for å gi produtkene dine omtale?

Men ingen, absolutt ingen, tvinger deg til å gå inn på butikken til Louise Angelica. Og ingen tvinger deg til å legge igjen pengene dine. Du kan gå på Møbelringen eller Slettevoll, Ekornes er et alternativ. #ikkesponsellersammabreid

Hva er galt med Møbelringen, Slettevoll og Ekornes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Hva er galt med Møbelringen, Slettevoll og Ekornes?

Har jeg sagt at det var noe galt med det? Jeg gav bare alternativer til Savai. Sykt mye fint på alle tre butikkene, og til forskjellige prislapper :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brettspill skrev:

Har jeg sagt at det var noe galt med det? Jeg gav bare alternativer til Savai. Sykt mye fint på alle tre butikkene, og til forskjellige prislapper :)

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns LA er skikkelig søt, men hun ser ut til å irritere seg over at JA er litt klengete og innpåsliten. Hun ser ut til å ha bena godt plantet på jorden, samtidig som hun er litt posh. Jeg skjønner ikke helt forholdet, om det er ekte kjærlighet. Han virker som han ikke kan være singel, den ene byttes ut med den andre. Håper for deres del at det varer:) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er utrolig pen og har flott hår :) 

Jeg stusset litt over at hun ikke kunne ta outfit bilder i Ålesund pga det alltid var dårlig vær og hun kunne ikke gå på høye hæler ute. Jeg tviler på det regner hver dag og hun kan jo ta bilder innendørs. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synnes også hun er fin og se på :) Virker som en jente som er litt forsiktig og stille av seg, samtidig som hun jobber hardt for å nå drømmene sine. OG det er fasinerende! :yvonne:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Brettspill skrev:

Ja, jeg synnes også hun er fin og se på :) Virker som en jente som er litt forsiktig og stille av seg, samtidig som hun jobber hardt for å nå drømmene sine. OG det er fasinerende! :yvonne:

Synes det er mer fascinerende at hun klarer å være så utslitt av det livet hun lever! Hun har de siste årene levd på mannen, ispedd litt sporadisk blogging. Ikke har hun barn. Nå har hun åpnet butikk, finansiert av mannen.

Hun vet ikke hva hard jobbing er! Det skal jeg love deg! Flaut å se på. Hun gjør en elendig figur på bloggerne. Hun er pen, men that's it. Null utstråling eller sjarme. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Synes det er mer fascinerende at hun klarer å være så utslitt av det livet hun lever! Hun har de siste årene levd på mannen, ispedd litt sporadisk blogging. Ikke har hun barn. Nå har hun åpnet butikk, finansiert av mannen.

Hun vet ikke hva hard jobbing er! Det skal jeg love deg! Flaut å se på. Hun gjør en elendig figur på bloggerne. Hun er pen, men that's it. Null utstråling eller sjarme. 

du har tydligvis noe intell info jeg hverken kan bekrefte eller avkrefte. Ikke kom å si at det og drive egen butikk ikke er hardt arbeid i alle fall, den må du lengre ut på jorde med. Uansett hvor pengene kommer fra eller ikke kommer fra, må jobben gjøres. Det hjelper ikke å stå inne i et lokale og se bra ut. Jobben må gjøres. Så det som er flaut er å gi henne pes for at hun ikke, i følge deg, har utført noe i livet. Hva har du og skryte av da? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjelldronning

Jeg bor nært Ålesund. Det regner ikke hver dag. Dessuten er det mange fine steder å ta bilder på i Ålesund. Jeg liker Louise, men jeg liker Jon Arne enda bedre😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fjelldronning skrev:

Jeg bor nært Ålesund. Det regner ikke hver dag. Dessuten er det mange fine steder å ta bilder på i Ålesund. Jeg liker Louise, men jeg liker Jon Arne enda bedre😃

Masse fine steder, og masse brostein :ler: Man  tager hvad man haver, ikke sant? Jeg og bor ikke langt unna Ålesund. Men man går seg blid etterhvert, og janteloven står sterkt. Hadde de stått i parken eller på sjøsiden, ned med kaia ved Waterfront for å ta outfit bilder hadde folk trodd de var sprø og "høge på seg selv". Man skal ikke stikke hodet frem på Sunnmøre. Og det er litt trist. Jeg beundrer dem for å faktisk tørre jeg, at de velger og satse i Ålesund frem for f.eks. Oslo. For det er en mulighet det og!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at JAR har sletta kontoen sin på Twitter og Instagram?

' Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people, it means they are human.'

dette postet han før i dag. Trøbbel i paradis?

ser også at Louise har noen kryptiske innlegg også. Therapy, divided..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, ninab82 skrev:

hva tenker du på?

At Jar har slettet instagram og twitter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...