clyde Skrevet 5. mars 2017 #561 Del Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, Arabella3 skrev: Er det sant at LA bare er 25 år? Hvor har dere i så fall sett dette? Jeg prøvde å google alderen hennes,men fikk ingenting opp. Jeg synes det ser ut som om hun og JA er jevngamle,derfor lurer jeg. Hun har selv sagt det i en episode av bloggerne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 5. mars 2017 #562 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) 1 time siden, Arabella3 skrev: Er det sant at LA bare er 25 år? Hvor har dere i så fall sett dette? Jeg prøvde å google alderen hennes,men fikk ingenting opp. Jeg synes det ser ut som om hun og JA er jevngamle,derfor lurer jeg. I denne saken fra april i fjor står det at hun da var 25. Jeg ble overrasket selv over at hun var såpass ung, trodde også at hun og JA var jevngamle. Endret 5. mars 2017 av Cesil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. mars 2017 #563 Del Skrevet 5. mars 2017 Det står bak navnet i hver episode av Bloggerne,bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 5. mars 2017 #564 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) Hun er vel ti år yngre enn JA. Endret 5. mars 2017 av Mayana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. mars 2017 #565 Del Skrevet 5. mars 2017 Født 1990: https://www.proff.no/rolle/louise-angelica-riise/ålesund/1252889/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. mars 2017 #566 Del Skrevet 5. mars 2017 Atte hææ? Dere ser da at hun er ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 5. mars 2017 #567 Del Skrevet 5. mars 2017 2 timer siden, O.G. skrev: Atte hææ? Dere ser da at hun er ung. Er man ikke fortsatt ung når man er i 30-årene da? Jeg er selv 26,og syns det var rart hvis hun var yngre enn meg. Hun ser mye mer damete ut enn meg og mine jevnaldrende,men da er det sikkert fordi hun bruker mye sminke. ☺ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. mars 2017 #568 Del Skrevet 5. mars 2017 3 timer siden, Arabella3 skrev: Er man ikke fortsatt ung når man er i 30-årene da? Jeg er selv 26,og syns det var rart hvis hun var yngre enn meg. Hun ser mye mer damete ut enn meg og mine jevnaldrende,men da er det sikkert fordi hun bruker mye sminke. ☺ ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 5. mars 2017 #569 Del Skrevet 5. mars 2017 17 timer siden, Arabella3 skrev: Er det sant at LA bare er 25 år? Hvor har dere i så fall sett dette? Jeg prøvde å google alderen hennes,men fikk ingenting opp. Jeg synes det ser ut som om hun og JA er jevngamle,derfor lurer jeg. Hun sier det selv i Bloggerne, nå er jeg jo 25 år... JAR er 35. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 5. mars 2017 #570 Del Skrevet 5. mars 2017 13 timer siden, Rosalie skrev: Født 1990: https://www.proff.no/rolle/louise-angelica-riise/ålesund/1252889/ Dvs at hun lyver på alderen da! Hun er ikke 25, men 27 i år. Hun jobber ikke, det er Lena som jobber i showroomet. Så va LA gjør må gudene vite... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. mars 2017 #571 Del Skrevet 5. mars 2017 9 minutter siden, Vikinggirl skrev: Dvs at hun lyver på alderen da! Hun er ikke 25, men 27 i år. Hun jobber ikke, det er Lena som jobber i showroomet. Så va LA gjør må gudene vite... Det er jo blitt spilt inn over typ et år, så hun lyver nok ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 5. mars 2017 #572 Del Skrevet 5. mars 2017 11 minutter siden, Vikinggirl skrev: Dvs at hun lyver på alderen da! Hun er ikke 25, men 27 i år. Hun jobber ikke, det er Lena som jobber i showroomet. Så va LA gjør må gudene vite... Hvordan vet du at hun ikke jobber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 5. mars 2017 #573 Del Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, amadine skrev: Hvordan vet du at hun ikke jobber? Hun er kun styremedlem. Lena står i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 5. mars 2017 #574 Del Skrevet 5. mars 2017 4 timer siden, Vikinggirl skrev: Hun er kun styremedlem. Lena står i butikken. Jeg har vært i butikken flere ganger, og LA har vært der nesten hver gang og jobbet. Med unntak av to ganger, hvor hun var på reise begge gangene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofabord Skrevet 6. mars 2017 #575 Del Skrevet 6. mars 2017 Det stemmer at hun er født i 1990. Jeg var venn med hun før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hysj Skrevet 6. mars 2017 #576 Del Skrevet 6. mars 2017 2 minutter siden, sofabord skrev: Det stemmer at hun er født i 1990. Jeg var venn med hun før. Hvis det stemmer, så må det være veldig rart for deg å lese om alt det som blir skrevet om henne her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 6. mars 2017 #577 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) 11 timer siden, Vikinggirl skrev: Hun er kun styremedlem. Lena står i butikken. Jeg er medeier i et selskap der jeg er styreleder. Min partner i selskapet er daglig leder. Begge to jobber like mye, og med de samme tingene. I små selskap er det ofte sånn. Noen må være styreleder i et AS, og er man 2stk handler det mer om formaliteter enn hvem som gjør hva Endret 6. mars 2017 av Lula 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rosalie Skrevet 6. mars 2017 Populært innlegg #578 Del Skrevet 6. mars 2017 1 time siden, sofabord skrev: Det stemmer at hun er født i 1990. Jeg var venn med hun før. HENNE 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. mars 2017 #579 Del Skrevet 6. mars 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 6. mars 2017 #580 Del Skrevet 6. mars 2017 Synes hun kommer med småstikk til JAR ganske ofte. "Er du dum i hodet" eller noe sånt når han sa han synes det var kult med kassamaskinen. Og en annen gang sa hun ikke skap deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg