Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

1 time siden, Arabella3 skrev:

Er det sant at LA bare er 25 år? Hvor har dere i så fall sett dette? Jeg prøvde å google alderen hennes,men fikk ingenting opp. Jeg synes det ser ut som om hun og JA er jevngamle,derfor lurer jeg.

Hun har selv sagt det i en episode av bloggerne :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Arabella3 skrev:

Er det sant at LA bare er 25 år? Hvor har dere i så fall sett dette? Jeg prøvde å google alderen hennes,men fikk ingenting opp. Jeg synes det ser ut som om hun og JA er jevngamle,derfor lurer jeg.

I denne saken fra april i fjor står det at hun da var 25. Jeg ble overrasket selv over at hun var såpass ung, trodde også at hun og JA var jevngamle.

Endret av Cesil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, O.G. skrev:

Atte hææ? Dere ser da at hun er ung. 

Er man ikke fortsatt ung når man er i 30-årene da? Jeg er selv 26,og syns det var rart hvis hun var yngre enn meg. Hun ser mye mer damete ut enn meg og mine jevnaldrende,men da er det sikkert fordi hun bruker mye sminke. ☺

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Arabella3 skrev:

Er man ikke fortsatt ung når man er i 30-årene da? Jeg er selv 26,og syns det var rart hvis hun var yngre enn meg. Hun ser mye mer damete ut enn meg og mine jevnaldrende,men da er det sikkert fordi hun bruker mye sminke. ☺

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Arabella3 skrev:

Hun sier det selv i Bloggerne, nå er jeg jo 25 år... JAR er 35. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Dvs at hun lyver på alderen da! Hun er ikke 25, men 27 i år. 

Hun jobber ikke, det er Lena som jobber i showroomet. Så va LA gjør må gudene vite...

Det er jo blitt spilt inn over typ et år, så hun lyver nok ikke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Dvs at hun lyver på alderen da! Hun er ikke 25, men 27 i år. 

Hun jobber ikke, det er Lena som jobber i showroomet. Så va LA gjør må gudene vite...

Hvordan vet du at hun ikke jobber? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amadine skrev:

Hvordan vet du at hun ikke jobber? 

Hun er kun styremedlem. Lena står i butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Vikinggirl skrev:

Jeg har vært i butikken flere ganger, og LA har vært der nesten hver gang og jobbet. Med unntak av to ganger, hvor hun var på reise begge gangene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sofabord skrev:

Det stemmer at hun er født i 1990. Jeg var venn med hun før.

Hvis det stemmer, så må det være veldig rart for deg å lese om alt det som blir skrevet om henne her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, Vikinggirl skrev:

Jeg er medeier i et selskap der jeg er styreleder. Min partner i selskapet er daglig leder. Begge to jobber like mye, og med de samme tingene. I små selskap er det ofte sånn. Noen må være styreleder i et AS, og er man 2stk handler det mer om formaliteter enn hvem som gjør hva

Endret av Lula
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun kommer med småstikk til JAR ganske ofte. "Er du dum i hodet" eller noe sånt når han sa han synes det var kult med kassamaskinen. Og en annen gang sa hun ikke skap deg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...