Speedmaster Skrevet 9. juni 2018 #1221 Del Skrevet 9. juni 2018 Just now, Birdo said: Du fikk et eksempel over her, også har hun nevnt det flere ganger på Bloggerne - og bloggen sin også om jeg ikke husker feil. Tror ikke hun har nevnt det på bloggen, men skal inn å lese igjen. Rart. Pleier å følge godt med, men dette har gått meg hus forbi🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. juni 2018 #1222 Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, Speedmaster skrev: Tror ikke hun har nevnt det på bloggen, men skal inn å lese igjen. Rart. Pleier å følge godt med, men dette har gått meg hus forbi🤔 Hun har hvert fall snakket om det på Bloggerne og i media😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 9. juni 2018 #1223 Del Skrevet 9. juni 2018 On 6/8/2018 at 4:58 PM, smalls said: Så den komme. Virker ikke som hun la ned så veldig mye arbeid i den butikken mtp hvor ofte hun reiser. Jeg har aldri vært i Ålesund, men byen er vel ikke så stor, så en slik "showroom" butikk passer bedre i Oslo. En bekjent var innom butikken i fjor (eller var det året før?) Og det var ganske stive priser, men det var mye fint der da Så de skal flytte igjen? På tide å slå seg til ro en plass. Flytter de tilbake til Oslo da? Å starte butikk i gågata er det dummeste de har gjort. Sentrum er så og si dødt, forutenom båtfestivalen. Hadde de starta på Moa, så kanskje det hadde gått. Møbler og Miljø selger design (på Moa, ett av de største kjøpesentrene i landet), og det går jo bra. Folk gidder ikke dra til et sentrum som ikke tilbyr noe mer, bare for å se på møbler som koster skjorta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 9. juni 2018 #1224 Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, Birdo said: Hun har hvert fall snakket om det på Bloggerne og i media😊 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. juni 2018 #1225 Del Skrevet 9. juni 2018 44 minutter siden, Speedmaster skrev: Åh? Det har jeg gått glipp av. Hvor har du sett det, Birdo? Det har de vært åpne om flere ganger 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 9. juni 2018 #1226 Del Skrevet 9. juni 2018 2 minutter siden, Orly said: Det har de vært åpne om flere ganger Takk, jeg har allerede fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 10. juni 2018 #1227 Del Skrevet 10. juni 2018 Louise har vist seg å være en flink entreprenør. 🙈🙈🙈 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24358272/louise-angelica-riise-legger-ned-interioerbutikken 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Habamama Skrevet 10. juni 2018 #1228 Del Skrevet 10. juni 2018 1 time siden, Sol79 skrev: Louise har vist seg å være en flink entreprenør. 🙈🙈🙈 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24358272/louise-angelica-riise-legger-ned-interioerbutikken Ja, jøss. Helt rå! Kjøper masse vesker hun ikke bruker og selger de med tap. Skikkelig entrepenøremne hun der gitt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. juni 2018 #1229 Del Skrevet 11. juni 2018 Med samme manager som Ørjan Burøe så har jeg vanskelig for å tro det som den manageren lirer av seg som troverdig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. juni 2018 #1230 Del Skrevet 11. juni 2018 5 timer siden, Viking-girl skrev: Med samme manager som Ørjan Burøe så har jeg vanskelig for å tro det som den manageren lirer av seg som troverdig. Trenger man manager når man driver butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. juni 2018 #1231 Del Skrevet 11. juni 2018 Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Habamama Skrevet 11. juni 2018 #1232 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) 19 timer siden, FruGlad skrev: Det selges mye nå. Virker også som salgene går tråere enn før. Mye rart som selges, og prisene er jo ikke spes gode alltid. Snart må hun jo ta hintet på at ingen vil ha den spygrønne lakk Chanel veska. Hvertfall ikke til den prisen. Tipper hun må ned til 15’ så kan hun bli kvitt den. Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. Endret 12. juni 2018 av Edie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. juni 2018 #1233 Del Skrevet 11. juni 2018 Eller den rosa lego Chanelen som ser ut som en matboks.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. juni 2018 #1234 Del Skrevet 12. juni 2018 Ryddet for kommentar til moderering og svar til dette. Minner om at slike spørsmål skal tas direkte med moderator på PM eller på Ris og ros. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 12. juni 2018 #1235 Del Skrevet 12. juni 2018 Er det økonomiske/skattemessige grunner for å flytte til Malta? Ser at media skriver at JAR skal ha et onlineprogram under fotball-VM. Men dette kan jo ikke begge leve av på Malta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. juni 2018 #1236 Del Skrevet 12. juni 2018 2 timer siden, LilleKlump skrev: Er det økonomiske/skattemessige grunner for å flytte til Malta? Ser at media skriver at JAR skal ha et onlineprogram under fotball-VM. Men dette kan jo ikke begge leve av på Malta? Skal de flytte til Malta? Lurer på hvor lenge de skal bo der før de flytter hjem igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 12. juni 2018 #1237 Del Skrevet 12. juni 2018 7 minutter siden, smalls skrev: Skal de flytte til Malta? Lurer på hvor lenge de skal bo der før de flytter hjem igjen De har uttalt at de flytter til Malta. https://www.dagbladet.no/sport/betsson-kunder-ringes-opp-av-riise---uakseptabelt/69894639 Han er jo en nyttig idiot for dette spillselskapet. Skatten er vel lavere i Malta, så ved å bosette seg der får han mere penger i egen lomme. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 12. juni 2018 #1238 Del Skrevet 12. juni 2018 På 11.6.2018 den 11.26, Viking-girl skrev: Med samme manager som Ørjan Burøe så har jeg vanskelig for å tro det som den manageren lirer av seg som troverdig. Manager for John Arne Riise, Ørjan Burøe og Stella Mwangi. Der har du gjeng. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 12. juni 2018 #1239 Del Skrevet 12. juni 2018 7 minutter siden, LilleKlump said: Skatten er vel lavere i Malta, så ved å bosette seg der får han mere penger i egen lomme. Betsson holder til på Malta, ettersom Norsk Tipping har monopol i Norge. Alle andre spillselskaper som tilbyr betting til norske brukere, må driftes fra andre land. Derfor må dette VM-programmet spilles inn i utlandet, og da er det naturlig at det skjer på Malta, der Betsson har sine kontorer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 12. juni 2018 #1240 Del Skrevet 12. juni 2018 1 minutt siden, ssophie skrev: Betsson holder til på Malta, ettersom Norsk Tipping har monopol i Norge. Alle andre spillselskaper som tilbyr betting til norske brukere, må driftes fra andre land. Derfor må dette VM-programmet spilles inn i utlandet, og da er det naturlig at det skjer på Malta, der Betsson har sine kontorer. Det skjønner jeg. Men VM varer i en måned. De skal jo flytte dit. LAR har lagt ut møblene før salg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg