Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Gjest ClickB4it
På 31.1.2018 den 17.46, Christy89 skrev:

Enig her. Egentlig har ikke hun noe med dette å gjøre. Fatter ikke hvorfor hun føler for å legge dette ut på nettet! Tenk litt på ungene a. Umodne de er. DE har forsørget Maria? Eh, JAR har gjort det. Ikke LAR

Hun er gift med fyren - selvfølgelig har hun noe med det å gjøre!

I hvilket som helst "mine, dine, våre"-forhold, så vi forholdet mellom eks-partnere påvirke forholdet mellom nåværende partnere. Å komme inn i en så betent situasjon som det tilsynelatende har vært mellom hennes mann og hans eks-kone kan umulig ha vært lett. Det blir ikke lettere med det først heller, kan det se ut til. Det var dumt av henne å legge ut den meldingen for all offentlighet, men dette påvirker faktisk hennes liv også.

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Endret av ClickB4it
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, ClickB4it skrev:

Hun er gift med fyren - selvfølgelig har hun noe med det å gjøre!

I hvilket som helst "mine, dine, våre"-forhold, så vi forholdet mellom eks-partnere påvirke forholdet mellom nåværende partnere. Å komme inn i en så betent situasjon som det tilsynelatende har vært mellom hennes mann og hans eks-kone kan umulig ha vært lett. Det blir ikke lettere med det først heller, kan det se ut til. Det var dumt av henne å legge ut den meldingen for all offentlighet, men dette påvirker faktisk hennes liv også.

Naturligvis påvirker det også hennes liv, men det må hun ta opp med mannen sin. Å legge ut den meldingen har bare bidratt til å gjøre muligheten for et samarbeid mellom JAR og ME enda mye vanskeligere. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
42 minutter siden, Rosalie said:

Naturligvis påvirker det også hennes liv, men det må hun ta opp med mannen sin. Å legge ut den meldingen har bare bidratt til å gjøre muligheten for et samarbeid mellom JAR og ME enda mye vanskeligere. 

Og som jeg skriver, så er jeg helt enig i at det var en ganske hjernedød avgjørelse å legge ut den meldingen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Rosalie skrev:

Nemlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, thejohan said:

Kjære vakre vene! 😳 Er det INGEN i den familien der som eier sosiale antenner? 🤦🏼‍♀️ 

Ikke lenger i familien, I guess, men teller første eks-kona til JAR? Herlig, smart dame med bein i nesa.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

På tv fant jeg et innslag om denne damen. " Angela Riise pengeforbruk, skaper reaksjoner"

Hun svarer: det blir en livsstil, og jeg vil inspirere.😂 Det er veskekjøp, over en lav sko. Som hun selger videre. Forteller at hun blir bedt om, bla på instagram....ikke slutt og selg. Dette er en stund siden, og mye penger har rent i havet siden den gang. De levde et luxuriøs livsstil. Flere vesker har kommet til.

Begynner hun å bli desperat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars LAR som fortsatt må dele JAR sin lønn med eks-kona og barna. 

Dette visste hun vel før hun gifta seg med JAR. Jeg skjønner ikke behovet for å dra ut konflikten i sosiale medier. Hva skulle det være godt for?

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Dette må være skrekkeksempelet på nykone, som blander seg inn. Hun jobber og tjener penger selv. Hun har ingen forpliktelser overfor x og hans barn.

Hun kan sette seg ned og regne på hvor mye kronet hun har brukt på seg selv, etter hun traff mannen. Begynn med vesker. Hun var ikke på jobb. Penger som kunne gått til hans barn.

Det kommer vel en forklaring på utblåsning snart. (Som vanlig fra den kanten) Følelser tok overhånd, lei av konflikt, det var dumt.....Sånn har det vært i mange år fra den kanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og brudd på opphavsrett.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, pelikanen skrev:

På tv fant jeg et innslag om denne damen. " Angela Riise pengeforbruk, skaper reaksjoner"

Hun svarer: det blir en livsstil, og jeg vil inspirere.😂 Det er veskekjøp, over en lav sko. Som hun selger videre. Forteller at hun blir bedt om, bla på instagram....ikke slutt og selg. Dette er en stund siden, og mye penger har rent i havet siden den gang. De levde et luxuriøs livsstil. Flere vesker har kommet til.

Begynner hun å bli desperat?

Hvilket program var dette? Hvor kan det sees? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager var det LAR skrev egentlig? Blir grådig nysgjerrig av å lese reaksjonene her inne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Viljaa skrev:

Hva i alle dager var det LAR skrev egentlig? Blir grådig nysgjerrig av å lese reaksjonene her inne. 

Jeg kan sende det til deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
1 time siden, Britney s Pearse skrev:

Kan jeg og få? :)

1 time siden, simega skrev:

Jeg vil også lese dette...

1 time siden, kulie skrev:

Jeg og!