Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Vet virkelig ikke hva jeg skal tro jeg. For et sirkus. Virker som det er de som hele tiden drar opp ting i media. Håper LAR har takket han for nye pupper, nese, vesker, klær osv.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tviler ikke på at det som står i det innlegget er sant. Maria er ingen engel for å si det sånn, men hun elsker å spille offer. Det har vært åpenbart hele tiden. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg......og jeg som trodde min skilsmisse var skitten! Heldigvis ikke offentlig skittentøysvask!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise er på ingen måte bedre, hun sluttet også å jobbe når hun traff riise. Har levd på han i flere år, ja nå drive hun en butikk men den er finansiert av Riise (start kapital og EK). Hun får også mange vesker av han, han betaler for hennes ansiktsbehandlinger feks. Hun lever på han hun også. De prøver å få barn, er veldig tvilsomt dette ekteskapet kommer til å vare, og da ender jo også Louise opp med barn, barnebidrag og en livsstil som hun sikkert ønsker å opprettholde. Blir nok drama og  krangling mellom Louise og den nye konen til Riise. Dette er mennesker som elsker drama, og helst drama i full ofttentlighet.

jeg tror ikke maria er en engel, men Louise er nok ikke bedre. Er også alltid to sider av en sak, faktisk tre. Riises side av saken, Marias side av saken og den egentlige saken. Det mest tragiske i dette, er at de tar dette offentlig. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Hva er det slags mennesker som velger å ta dette offentlig?

Både JAR, kona og ekskona velger altså å gå den veien. Potensielt ødeleggende for barna, og forholdet foreldre/steforeldre og barn i uoverskuelig framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
7 minutter siden, jentefranorge skrev:

Louise er på ingen måte bedre, hun sluttet også å jobbe når hun traff riise. Har levd på han i flere år, ja nå drive hub en butikk men den er finansiert av Riise (start kapital og EK). Hun får også mange vesker hun har fått av han, han betaler for hennes ansiktsbehandlinger feks. Hun lever på han hun også. De prøver å få barn, er veldig tvilsomt dette ekteskapet kommer til å vare, og da ender jo også Louise opp med barn, barnebidrag og en livsstil som hun sikkert ønsker å opprettholde. Blir nok drama og  krangling mellom Louise og den nye konen til Riise. Dette er mennesker som elsker drama og helst drama i full ofttentlighet.

jeg tror ikke maria er en engel, men Louise er nok ikke bedre. Er også alltid to sider av en sak, faktisk tre. Riises side av saken, Marias side av saken og den egentlige saken. 

Hvor lenge har de prøvd å få barn nå? Husker ikke helt når bryllupet var... Trist at det er så vanskelig for henne å få barn men på den annen side så har jo John Arne allerede tre barn som bør følges opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, Louise har jo levd på han og blitt forsørget hun og. Hadde det ikke vært for han, så hadde hun ikke kunne levd et liv med dyre designervsker, reiser, boobjob osv. Hvorfor tar hun dette i det hele tatt opp nå?! Hun og Maria er veldig like.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner LAar godt jeg. Har vel fått nok. Det er et mye greier denne Maria kommer med og det er tydelig at hun ikke er et eneste hakk bedre selv. Tenk å måtte få fremstilt så mye stygt om seg selv og sin mann, også kan man liksom ikke forsvare seg. 

Maria påstår jo ditt og datt også kan man se på Instagram at flere ting hun påstår ikke kan være sant. Han har ikke sett barna på så og så lenge også ligger det bilder ute fra både jul og sommerferie? 

Nye designervesker hele tiden også jobbet hun som personlig trener i England? Man må være rimelig lite oppvakt for å tro på det.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, jentefranorge said:

Louise er på ingen måte bedre, hun sluttet også å jobbe når hun traff riise. Har levd på han i flere år, ja nå drive hun en butikk men den er finansiert av Riise (start kapital og EK). Hun får også mange vesker av han, han betaler for hennes ansiktsbehandlinger feks. Hun lever på han hun også. De prøver å få barn, er veldig tvilsomt dette ekteskapet kommer til å vare, og da ender jo også Louise opp med barn, barnebidrag og en livsstil som hun sikkert ønsker å opprettholde. Blir nok drama og  krangling mellom Louise og den nye konen til Riise. Dette er mennesker som elsker drama, og helst drama i full ofttentlighet.

jeg tror ikke maria er en engel, men Louise er nok ikke bedre. Er også alltid to sider av en sak, faktisk tre. Riises side av saken, Marias side av saken og den egentlige saken. Det mest tragiske i dette, er at de tar dette offentlig. 

Har du fremdeles kontakt med henne, siden du vet alt dette? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, hobbykokken skrev:

Finner ikke ekskona på insta eller face.  Hvorfor skriver Louise dette nå? 

Mariaelondon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen

Han har skrevet kontrakt igjen med Betson. Hva mener hun pengene skal gå til?Han har råd til bidrag. Men med så mye xer unger...og samtidig skal leve i luxusliv som hun skriver...det går ikke. Hva syter hun for?hun tjener sine egne penger. 

Burde bånd med familie. Ja den skjønner jeg. Når du omtaler hennes som helvetes fra nord til media...hadde du villet sendt ungene til en slik familie? 

Sendt jule og bursdagsgaver? Oi...det er en selfølgelighet  må ikke opplyse off om det.

Når nykone er sint på en x..er vanlig,men når du opplyser om det i offentlighet, da har du synet så j....dypt. het dras unger inn igjen...blir kjekt å lese når de blir stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker nye konen sjalu og bitter. Dette burde aldri kommet ut. Jar har en fortid med 3 barn. Det visste hun vel da de giftet seg. Hun fikk rolle som stemor da. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Carebear50 skrev:

Hvor finner dere innlegget til LAR? Jeg finner det ikke noen steder

Er vel blitt slettet, siden hun avslører mannen sin og hele greia blir for dumt. La det ut her, men moderator slettet det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både LAR og Maria ble sammen med JAR på samme grunnlag. Tviler på de hadde blitt sammen med han hvis han ikke var JAR.  Pluss de begge lever av hans penger. Ganske like de to

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Er vel blitt slettet, siden hun avslører mannen sin og hele greia blir for dumt. La det ut her, men moderator slettet det.

Kan du sende det på PM ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...