smalls Skrevet 23. februar 2015 #161 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er 26 år og nå begynner det å bli flaut Husker i fjor på jobben. I pausen satt alle å sa hvor teit PH var og var jo bare søppel tv. Hvordan kan folk se på dette. Jeg satt å nikket og var helt enig. Turte jo ikke å si at jeg så på PH 3
loppekasse Skrevet 23. februar 2015 #162 Skrevet 23. februar 2015 Haha, det er jo perfekt for å ha noe å snakke om på jobben Syns det er helt topp, jeg. Lett underholdning 1
NumberSix Skrevet 23. februar 2015 #163 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er 26 år og nå begynner det å bli flaut Husker i fjor på jobben. I pausen satt alle å sa hvor teit PH var og var jo bare søppel tv. Hvordan kan folk se på dette. Jeg satt å nikket og var helt enig. Turte jo ikke å si at jeg så på PH Jeg er også 26, og begynner å merke at jeg får rare blikk når folk finner ut at jeg ser på PH! Men psjt, guilty pleasures for the win!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #164 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er 26 år og nå begynner det å bli flaut Husker i fjor på jobben. I pausen satt alle å sa hvor teit PH var og var jo bare søppel tv. Hvordan kan folk se på dette. Jeg satt å nikket og var helt enig. Turte jo ikke å si at jeg så på PH Samme her Er 32 og burde være for gammel for dette, men det er så deilig å sette seg foran TVn etter en lang dag uten å måtte tenke. Jeg trodde jeg kjente en av de osm var med når jeg så fellesbildet! Men han het heldigvis noe annet. Han jeg trodde det kunne være hadde vært truandes til å delta! Anonymous poster hash: b8d02...de1
smalls Skrevet 23. februar 2015 #165 Skrevet 23. februar 2015 Jeg kommer til å se på PH til jeg blir 80 år. Garantert! Det er jo så gøy
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #166 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er 26 år og nå begynner det å bli flaut Husker i fjor på jobben. I pausen satt alle å sa hvor teit PH var og var jo bare søppel tv. Hvordan kan folk se på dette. Jeg satt å nikket og var helt enig. Turte jo ikke å si at jeg så på PH Du var nok helt sikkert ikke den eneste som latet som du ikke ser på PH, det var nok flere som nikket og jattet med akkurat som deg.. Anonymous poster hash: 4e43e...661 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #167 Skrevet 23. februar 2015 Finner nok ut hvem som er kjekke når vi får se de på skjermen. Akkurat nå har kun litt info og bilde vi må forholde oss til. Men enig i at det var en kjedelig gjeng. Ingen som skilte seg ut. Utenom han tynne med det lange håret. Hvorfor er det alltid jentene slite i starten? I fjor måtte jo jentene gå igjennom skuespiller uken, året før der kom det inn 5 nye jenter (blondinene) hvor blondinene og brunettene måtte kjempe for å få seg en partner. Virker som gutta er de som skal slite litt nå denne gangen da, siden de er dobbelt så mange gutter som jenter, så er det ,Anne gutter som skal ut.Anonymous poster hash: 4e43e...661
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #168 Skrevet 23. februar 2015 Skjønner ikke hvorfor de har delt det opp i den svarte guttegjengen og den hvite? Anonymous poster hash: 180d9...f39
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #169 Skrevet 23. februar 2015 Syntes Emilie er penest og søtest. Hun virket litt fjern i videoen så blir spennende å se henne videre.. Ellers likte jeg Sara og Anonymous poster hash: fd4ed...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #170 Skrevet 23. februar 2015 Skjønner ikke hvorfor de har delt det opp i den svarte guttegjengen og den hvite? Anonymous poster hash: 180d9...f39 Ja, jeg synes det er litt rart. Jeg er heller ikke så glad i at de har en så skjev fordeling i starten. Det er ikke så artig etter min mening. Mange personer som man ikke blir kjent med som forsvinner fortere en svint. Anonymous poster hash: 7254c...59d 1
superdupermeg Skrevet 23. februar 2015 #171 Skrevet 23. februar 2015 Jeg kommer til å se på PH til jeg blir 80 år. Garantert! Det er jo så gøy Bestemoren til en venninne av meg er blodfan, når klokken blir halv 10 kan folk prøve å forstyrre henne:P 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #172 Skrevet 23. februar 2015 Kjenner Tina. Gått i klasse med henne og hun har meldt seg på flere ganger og nesten kommet med. Livlig jente som vet å si ifra om hun er uenig, så hun kan nok lage liv! Må innrømme at jeg ble litt overrasket over at hun er med i år, selv om jeg vet hun nesten kom med i fjord. Anonymous poster hash: a7b61...675
Kraula Skrevet 23. februar 2015 #173 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er 26 år og nå begynner det å bli flaut Husker i fjor på jobben. I pausen satt alle å sa hvor teit PH var og var jo bare søppel tv. Hvordan kan folk se på dette. Jeg satt å nikket og var helt enig. Turte jo ikke å si at jeg så på PH Muttern følger med! Hun er 50+, no shame! ..jeg gjør det også da.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #174 Skrevet 24. februar 2015 Christian Fredrik er en klyse.. Han mobbet meg (og flere andre jenter) på ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 487e0...59c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #175 Skrevet 24. februar 2015 Virker som de har ett lag med "average Joe's" og et annet lag med mer kjekke mannfolk. Så får vi se da, hvem jentene liker best. Forøvrig håper jeg de to fotballspillerne blir, for de er hakket kjekkere enn resten. I det minste han ene (husker ikke navnet nå). Ellers så er jentene en ganske stor oppgradering fra i fjor! Alle jentene er kjempe pene (eller, det er kanskje å ta i, men de er pene). Fjoråret var jeg sånn: seriøst... er dette jentene?? Og det kom jo ikke inn så veldig mange andre pene damer, med unntak av Ann Mariell da. Anonymous poster hash: 05168...4e1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #176 Skrevet 24. februar 2015 "Jeg håper ikke det kommer inn jenter som er fra Stavanger" wtf vi stavangår fålk e jo helt råe! spesielt kvinnfolkå... Anonymous poster hash: 88714...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #177 Skrevet 24. februar 2015 Virker som de har ett lag med "average Joe's" og et annet lag med mer kjekke mannfolk. Anonymous poster hash: 05168...4e1 Kjekke?! Hvilket bilde er de på? For ingen av de jeg har sett bilde av var noe å se på. Anonymous poster hash: 87bcf...4e5 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #179 Skrevet 25. februar 2015 Noen som har "paradisehoteltv" på snap? Man ser at det blir sex i år hvertfall!Anonymous poster hash: fd4ed...c0f
loppekasse Skrevet 25. februar 2015 #180 Skrevet 25. februar 2015 Noen som har "paradisehoteltv" på snap? Man ser at det blir sex i år hvertfall!Anonymous poster hash: fd4ed...c0f Har de en snapchatkonto??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå