Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere med dere dette?

Anonymous poster hash: 7254c...59d

Jeg følger PH på face, der slipper de all info :)

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Skrevet (endret)

Ikke så mye å skryte. Synes Fredrik var den kjekkeste av gutta. Litt for mange fløtepuser. Jentene var helt greie de. Harald meldte seg på pga fame, glory og money :ler:

Å please ikke la dette være en ny mobbesesong!

Endret av Savannah87
Skrevet

Syntes jentene var fint i forhold til i fjor :)

• Liker 2
Skrevet

*finere haha

Skrevet

Gleder meg til sesongstart!! :D

Skrevet

Ikke så mye å skryte. Synes Fredrik var den kjekkeste av gutta. Litt for mange fløtepuser. Jentene var helt greie de. Harald meldte seg på pga fame, glory og money :ler:

Lo av det jeg og, fame and glory liksom.. *gjemmer ansiktet*

Anonymous poster hash: 1a774...83a

Skrevet

Syns alle var sånn helt ok og ganske normale :) Mye treningsfokuserte mennesker virker det som :P

Skrevet

Haha, han Fredrik er suuuper klein syntes jeg! Han jobber på samme senter som meg. Men han er kjekk ja :)

Anonymous poster hash: 3a23e...e20

Skrevet

Haha, han Fredrik er suuuper klein syntes jeg! Han jobber på samme senter som meg. Men han er kjekk ja :)

Anonymous poster hash: 3a23e...e20

Finner nok ut hvem som er kjekke når vi får se de på skjermen. Akkurat nå har kun litt info og bilde vi må forholde oss til.

Men enig i at det var en kjedelig gjeng. Ingen som skilte seg ut. Utenom han tynne med det lange håret.

Hvorfor er det alltid jentene slite i starten? I fjor måtte jo jentene gå igjennom skuespiller uken, året før der kom det inn 5 nye jenter (blondinene) hvor blondinene og brunettene måtte kjempe for å få seg en partner.

Skrevet

Det som irriterer meg litt, er at norske PH alltid har med en eller annen SVENSKE. Hva er greia med det? Du ser ingen norske i PH Sverige....

Akk, kan vi ikke forholde oss til eget land :fnise:

Anonymous poster hash: 05168...4e1
  • Liker 3
Skrevet

Synes ingen av guttene var kjekke. Jentene var en forbedring fra i fjor (noe som ikke er spesielt vanskelig), men heller ikke noe å hoppe i taket for.

• Liker 4
Skrevet

husker Knut Eirik fra boybandet L8R. jeg liker Harald best etter å ha sett alle presentasjonsvideoene. da tenker jeg på personligheten. synes ingen av gutta var spesielt kjekke. kanskje Knut Eirik, men han er overhodet ikke min type. han hadde vært enda kjekkere med kortere hår:p

Annonse
Skrevet

Det sier jo litt om deltakerne at forbildene deres er Megan Fox, Victoria Beckham og Miley Cyrus.

Likte absolutt ikke Emilie. Isabel og Sara var søte. Har ikke sett på guttevideoene enda.

Generelt liker jeg ikke de som er der kun for å spille og tror de er de smarteste på hotellet. De mangler totalt selvinnsikt og er ufattelig provoserende. Men igjen, det er jo disse som drar spillet igang og skaper intriger og drama.

Skrevet

Vet hvem Jonas er! Han gikk i klassen over meg på Vgs og drev på med ei i klassen min. Litt player-tendenser men ellers en veldig hyggelig fyr. Overrasket over å se at han skal på paradise!!

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

Skrevet

Det sier jo litt om deltakerne at forbildene deres er Megan Fox, Victoria Beckham og Miley Cyrus.

Likte absolutt ikke Emilie. Isabel og Sara var søte. Har ikke sett på guttevideoene enda.

Generelt liker jeg ikke de som er der kun for å spille og tror de er de smarteste på hotellet. De mangler totalt selvinnsikt og er ufattelig provoserende. Men igjen, det er jo disse som drar spillet igang og skaper intriger og drama.

Hvilken forbilder skal de ha da? Erna Solberg og Nelson Mandela?

Er MYE bedre å ha folk der som faktisk vil spille spillet enn de som kun er der på badeferie og blir sure når noen er litt taktisk. Boooring.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

• Liker 3
Skrevet

Hvilken forbilder skal de ha da? Erna Solberg og Nelson Mandela?

Er MYE bedre å ha folk der som faktisk vil spille spillet enn de som kun er der på badeferie og blir sure når noen er litt taktisk. Boooring.

Jeg sier da ikke at de skal ha noen andre forbilder. Jeg sier bare at det sier litt om dem som personer når de har forbilder som det der.

Leste du i det hele tatt innlegget? "Men igjen, det er jo disse som drar spillet igang og skaper intriger og drama". At seerne blir provoserte er jo ofte noe produksjonen gjør med vilje. Akkurat som at det ville ha blitt kjedelig å kun ha deltakere som kun er der for opplevelsens skyld hadde det også blitt kjedelig å kun ha deltakere som kun er der for å spille.

Skrevet

Jeg sier da ikke at de skal ha noen andre forbilder. Jeg sier bare at det sier litt om dem som personer når de har forbilder som det der.

Leste du i det hele tatt innlegget? "Men igjen, det er jo disse som drar spillet igang og skaper intriger og drama". At seerne blir provoserte er jo ofte noe produksjonen gjør med vilje. Akkurat som at det ville ha blitt kjedelig å kun ha deltakere som kun er der for opplevelsens skyld hadde det også blitt kjedelig å kun ha deltakere som kun er der for å spille.

I ph DK er alle der for å spille. Da får man kjeft hvis man er på badeferie. Det er mye mer drama og intriger i ph DK. Det beste er at folk er der for å spille. Det er jo spillet og alle twistene som er det gøyeste. Synes jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...