Gå til innhold

KRISE! Gjenglemt dildo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor synes du det er kvalmt å håndtere andres sexleketøy? Det er vel bare å bruke gummihansker/engangshansker og rengjøre dildoen under springen?

Jeg hadde nok funnet en løsning hvis jeg _måtte_...

Men om dette var MIN dildo, hadde jeg syns det var überflaut om tante (i tillegg til å vite om/se den), i tillegg måtte ta på den, evt vaske og styre med den og til slutt pakke den inn og sende dem i posten!??!! :kvalm: Det handler om intimsoner som er veldig brutt for meg. Hadde foretrekt at hun hadde minst mulig med den å gjøre... :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her..

I mine øyne er tante gammel, ihvertfall for gammel for å ha sexleketøy!

Vi har vært på besøk hos henne en uke, og jeg som er jævelsk kåt klarer meg faktisk ikke en uke uten.

I mine øyne er rabbiten en dildo og ikke vibrator, da den har tydelig penisform.

Skal ringe tante i dag, og hun kommer nok til å legge merke til formen.

Hadde tante hatt noen form for integritet hadde jeg ikke hatt noen problemer med å ringe, for jeg er ikke av den flaue typen. Tante liker dessverre skandaler, små eller store

ts Anonymous poster hash: 2df76...57c

Rabitten er en vibrator fordi den vibrerer. Dildoer har ikke motor.

Det vil sikkert sjokkere deg, men jeg er 44 år og har en rabbit selv. Jeg kommet garantert til å ha sexleketøy også om 6 år, når jeg passerer 50.

Skrevet

Var på familienes hos min gamle tante nå i julen, og tok med meg dildoen min.

Hva var den ene tingen som manglet når jeg pakket ut hjemme i dag? Jo, dildoen.. :(

Anonymous poster hash: 2df76...57c

Du er så ikke kvinne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...